+98 13 33 755 315
سوالاتدسته بندی: بارداریهیدروکینون
کاربر مخفی پرسید 1 سال پیش
سلام خوبین خانم دکتر تو ماه های اول بارداری جوش میزنم.از پماد دابسوژل موضعی و هیدروکینون موضعی ۴ درصد استفاده میکنم.ممکنه مشکلی میش بیارن؟
پاسخ