Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری
سلام من با همسرم در حد سطحی رابطه داشتیم و الت ایشون کمی داخل رفت ولی بدون کاندوم ولی ارضا نشد و کمی از مایع بی رنگ فقط ترشح شد احتمال بارداری وجود داره؟؟
- سقط جنین
سلام من ۶ هفته حامله بودم که خونریزی کردم سقط شد ۶ روز هم خونریزی کردن مثل پریود و الان قطع شدم رفتم سونوگرافی گفتن بقایای مونده ۱۶ میل هست آیا با قرص رفع میشه یا باید کورتاژ بشه
- بارداری
سلام خسته نباشید من یک ماه و نیمه ک باردارم امروز ترشح بی رنگ همراه با رگه های خونی دیدم میخواستم بدونم دلیلش چیه تو رو خدا جواب بدین خیلی نگرانم ممنونم ازتون
- چه دارویی برای برطرف شدن خون در بارداری
سلام وقتتون بخیر، من هفته هفتم بارداریم و امروز واسه سونو رفتم، گفت جنین تشکیل شده و صدای قلبشم شنیدم، ولی جواب سونو گفت یک حلال خون کنار جنین دیده میشه، نگران شدم میخاستم راهنماییم کنین
- بقایا سقط
سلام خانم دکتر من حدود یک ماه ونیم هست ک سقط داشتم و یک هفته بعد از سقط سونو دادم وگفتن ک بقایا دارم دکتر برام قرص ال دی نوشتن .بسته اول رو خوردم و خونریزی داشتم و سه روز بعد دوباره شروع ب خوردن کردم .قرصام تموم شد و هنوز خونریزی ندارم باید چیکار کنم؟
- احتمال بارداری
سلام خسته نباشید بعد از 15روز از پریودیم گذشته و رابطه بدون دخول داشتم و باکره هستم،هنگام ارضا شدن همسرم لباس زیر تن داشتند آیا ممکنه خیسی لباس زیر آغشته به منی به واژن من بخورد و بارداری اتفاق بیافتد یا خیر؟ و من بخاطر استرس 48ساعت بعد از رابطه دو قرص لونژیل همزمان خوردم آیا تاثیر دارد یا نه؟ ممنون
- علت کم شدن هفته بارداری در سونوگرافی
سلام خسته نباشید با توجه ب اخرین عادت ک ۷ابان بود و سونوگرافیهای انجام شده ک سن جنین را میگفتن وقتی برای غربالگری رفتیم گفت سن جنین با توجه تاریخ باید ۱۲هفته و ۴ روز میبود ک گفت یک هفته کمتره و ۱۱هفته و ۵ روزه علت کم بودن این یک هفته چیه
- بارداری
باسلام خانمی 36ساله هستم سوالی که داشتم ازتون این بود که راستش من الان توی 7هفته بارداری ام رفتم سونوفقط ساک بارداری دیده شددرحالی که داخلش خالی بودبهم گفت تکرارسونوگرافی درحالی که چن روزه لکه بینی دارم آیا میشه بگین الان من توچه وضعیتی هستم تو7هفته مگه جنین دیده نمیشه البته من تو6هفته واسه سونورفته بودم خواهش میکنم جواب بدین
- سلام من برای نامنظمی پریودم قرص مدروکسی پروژسترون بعد پاک شدنم از قاعدگی ۵روز دیگش خون ریزی داشتم حالا دکتر قرص دوفاسترن داده من روز دوم قاعدگیم بود گفت قرص دوفاسترن بخورم دستور دکتر غلط بود که من از روز دوم قاعدگی شروع کردم بخوردن قرص دوفاسترن حالا بعد ۱۰روز که قرص تموم شد دوباره پریود میشم باید چیکار کنم
- بعد زایمان
سلام من دو قلو باردار بودم که یک قل در ۲۸ هفته مُرد و قل دوم در ۳۳ هفته با روش سزارین دنیا اومد... از اول بارداریم سوالاتم رو ازتون پرسیدم و شما جواب دادید ممنونم ازتون... من ۵۰ روزه که از سزارینم میگذره .... خونریزیم تا ۲۵روز خیلی کم شد ه بود ولی مجدد ۳ روز بعد شدت زیاد گرفت بعد از ۱۶ روز وقتی دیدم که همچنان ادامه داره ب پزشکم مراجعه کردم و قرص آزیترومایسین ..روزی یک عدد و مترونیدازول هر ۱۲ ساعت دو عدد و استروژن شبی یک عدد تجویز کرد که خونریزیم یکم کمتر شد اما ۴ روز از مصرف دارو هام میگذره و قرص آزیترو تعدادی که داد تموم شد و میترونیدازول هم یک روز دیگر تموم میشود فقط استروژن ۶ عدد باقی مانده .. اما همچنان من روزی یکی یا دوبار همچنان لخته خون رنگ جیگری که سفت و بزرگ نیست ولی روان هم نیست ازم خارج میشه.. حالا من باید چیکار کنم ؟ این طبیعیست ؟ چقد زمان میبره تموم شه... هنگام مصرف دارو ها میتونم ب بچه شیر بدم؟ ... هر چند شیرم خیلی کمه و بچه شیر خشک میخوره.
- بلرداری
سلام خانوم دکتر من ۵هفته باردارم دردپریودی دارم ترشحاتم آبکی شده تکرارادرار هم دارم...خاستم بدونم مشکلیه؟
- اقدام به بارداری
سلام خسته نباشید من الان چهار ماه سزارین کردم وبچه ام فوت کرده و می خواهم باردار شوم جلو گیری هم نکردم ولی هنوز حامله نشدم. آیا مشکلی که نداره که حامله نشدم
- علائم بارداری
سلام هفته ۳۲ ام بارداری هستم تو سونوگرافی زده تصویر ناحیه هایپواکو ب ابعاد ۳۲×۳۰ میلیمتر درسطح جنینی جفت حاوی وسکولاریته مختصر در داخل آن مشاهده میشود این موضوع خطر داره یا ن
- بارداری
سلام پریودم نامنظم بود و اقدام ب بارداری کردم و پزشک زنان قرص مدروکسی پروژسترون رو بهم دادن ک از ۱۵تا۲۵پریودم روزی ۲عدد بخورم برای ۳ماه دارو بم دادن و الان پریود شدم یعنی من تاپایان دوره ۳ماه نمیتونم باردار بشم؟
- زردی
سلام، من سوم دی ماه سزارین کردم. روی دست ها و پاهام دانه های ریز زده و در قسمت مچ پا و پشت زانو خارش شدید دارم و بیشتر اوقات سردم هست. آیا اینها علامت زردی هستند؟ با تشکر ( بچه من زردی گرفته که مقدارش 14.3 بود و دکتر براش 24 ساعت نور درمانی نوشته.)
- ماه نهم بارداری
سلام ماه نهم بارداری از هفته چندم آغاز میشود؟ من درهفته۳۴ و ۲روز هستم یعنی درماه چندمهستم؟
- درد دنده های قفسه سینه در بارداری
با سلام. هفته یست و دو بارداری هستم. حودو چند هفته هست که یه تیکه از دنده های سمت چپ قفسه ی سینه ام به شدت درد میکنه جوری که انگار استخوان دنده ام جایی خورده . درست همون نقطه در پشتم هم به شدت درد میکنه طوری که نه می تونم بشینم نه نفس بکشم. وقتی طاق باز دراز میکشم دردش کمتر میشه. روز به روز هم درد شدید تر میشه وزندگی عادی برام مشکل شده.خیلی نگرانم .چیکار باید بکنم؟
- فتق نافی
سلام بنده 6ماه است که عمل فتق ناف کردم وبرش ازوسط شکمم میباشدآیامیشه یباردیگه بارداربشم؟
- مصرف آسپرین در بارداری
سلام وقت بخیر هفته ۳۰ بارداری هستم وهنوز دارم آسپرین ۸۰ میخورم خیلی میترسم که برای جنین مشکلی پیش بیاد تا کی باید این قرص ادامه بدم ؟ البته دکترم برام تجویز کرده علتش رو نمیدونم فقط اوایل بارداریم یه مدت کوتاه هماتوم داشتم همین
- سونوگرافی
من هفته ۱۷ بارداری هستم و توی سونو نوشته دبری های اکوژن شناور در مایع آمنیوتیک رویت شد علت چیست و آیا خطرناکه


