Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری
سلام جواب سونوگرافی اولیه بارداریم رحم با اکوی میومتر هتروژن و غیر یکنواخت دیده میشود،،،تصویر کانونهایپواکوی سالید ترنس مورال بزرگ دارای اینترنال و پریفالبه ابعاد ۹۲*۸۲*۴۷میلیمتر در سمت راست بادی و فندوس رحم به علت میمما مشهود است میشه لطفا بگین مشکلی چیه
- درد پریودی
سلام من 15 سالمه و هرماه پریودیم یک هفته طول میکشه در طول یک هفته ام درد شدیدی تو ناحیه کمر و دلم هست به طوری که باید روزی 2یا 3تا قرص مسکن بخورم بنظرتون مشکل چیست؟
- لکه بینی
با سلام من هفته 10بارداری هستم چند بار لکه بینی داشتم همراه با درد زیر شکم و همراه ادرار لخته های کم میبینم میخواستم بدونم دلیلش چیه و چیکار باید بکنم و آیا خطری برای جنین وجود دارد باتشکر از شما.
- آزمایش آنالیز اسپرم
سلام آزمایش آنالیز اسپرم را کدام متخصص می نویسد؟ آیا پزشک عمومی هم می تواند بنویسد؟
- باردای
سلام. آیا با وجود تخمک پوچ یا بی کیفیت بارداری اتفاق میوفته؟ آیا راهی برای درمان تخمک پوچ یا بی کیفت هستش؟ اگه با وجود تخمک بی کیفیت یا پوچ باردارشی بارداری هم پوچه؟
- بارداری
سلام. 39سال دارم آیا اگه ازمایشم خوب باشه خطرناک نیست برای خودم نمیدونم قندبره بالا وچیزهای دیگه
- بارداری
سلام خسته نباشید ..واسه بارداری اقدام میکنم بیشتر به صورت پهلو میخوابم از پشت ارتباط برقرار میکنیم احساس میکنم بیشتر آب منی بیرون میریزه ..بهترین پوزینش برای باردار شدن چجوریه؟
- قرص سیبل
میشه سیبل رو بعد یکماه استفاده قطع کرد؟
- خون ریزی کم قاعدگی
سلام من ۱۴ سالمه دیشب روز یک پریودم بود از صب خون قاعدگیم نسبت ب روزا دیگ کم شده بود دیشب ی صحنه جنسی ی فیلم یادم اومد بعد یک دونه نبض در مثانه ام حس کردم فقط یک دونه بعد این کارم ایا خود ارضایی محسوب میشه ینی ارضا شدم ؟ یا باید چن تا نبض و تند تند میبود از دیشب وقتی نبض رو حس کروم صب ساعت ۹ بازم خونم کم بود ولی از یک بعد از ظهر تا الان خونم کمترم شده ایا اون صحنه باعث کمتر شدنش شده یا ن بعد من تو ماه قبل ی استرس متوسط رو تجربه کردم و کم کاری تیروئید دارم برا درمانشم یک ساله دارو میخورم ایا کم بودن خونم طبیعیه؟ و ایا خون قاعدگیم ب داخل لگنم برگشته ک خونم کمتر شده یا چیز دیگ ای هست و ایا چیز خطر ناکی در این بین وجود داره؟ ممنون میشم خانوم دکتر گل جواب بدیدممنون😘
- سلام من زخم شدید دارم وعفونت قرص مجسترول 40 برام نوشتن 13تاخوردم بعدقطع کردم که قاعده به شم بعداز 4روز دوهفته لکه وخون بعد11روز خونریزی شدید بعدیه روز تمیز بودم حالل یه هفته لکه وخون والن شش روزه بازم قاعدگی این دوسه روز خونریزی بیشتر چی کارکنم
- خونریزی واژن کودک
سلام دختر 8ساله ایدارم که امروز کمی خون از واژنش خارج شد علت ان چیست بشدت نگرانم هرچی پرسیدم کار ای هم نکرده علت چیست؟
- کراتین مو
سلام من ۵ روزه اقدام به یارداری کردم کراتین مو خطر داره انجام بدم ؟؟
- یبوست
خانم دکتر من یبوست شدید داشتم موقع دفع خیلی بهم فشار اومد الان درد و سوزش دارم و مقعدم از داخل زخم شده لطفا راهنمایی کنید واقعا موقع دفع عذاب میکشم
- بارداری
سلام خانوم دکتر. من هفته35 بارداری هستم بشدت نفخ (بدون یبوست) و سفتی شکم دارم طوری که وقتی دراز می کشم از درد نمی تونم به پلو بشم علتش چیست؟آیا برای جنین خطرناکه؟
- پریود
سلام من پریود تقریبا منظمی دارم ،اما در تیرماه و موقع تغییر فصل پریودم عقب میوفته و نیاز به تزریق امپول پروژسترون هست این مشکلی نداره؟الان هم حدودا ۳۷روز گذشته،پریود نشدم اما دل درد و گاهی تهوع مثل موقع پریود دارم
- بارداری مهم
وجود یک لوپ روده در سمت راست شکم و دو تا کیست در سر جنین در هفته ۲۰ بارداری چیکار کنم ایا بعد به دنیا اومدن با عمل رفع میشه
- پولیپ دهانه رحم
سلام من سی سالم هست و قصد بارداری داشتم که برای آزمایشات و چکاپ قبل از بارداری نزد دکتر رفتم آزمایشات خوب بود اما در اسمیر پولیپ دیده شد دکتر سونوی واژینال تجویز کرد که روز چهارم بعد از پریودی برم اما با اینکه هیچ اقدامی برای بارداری نداشتم و تست بی بی چک هم منفی بود ده روز پریودیم عقب افتاده اول اینکه بفرمایید با اینکه هیچ علایمی تا حالا نداشتم ایا عمل لازمه و اینکه مانع باردار شدن میشه دوم اینکه اگه قبل از پریودی برم سونو ایا جواب میگیرم یا حتما باید صبر کنم؟ ممنون از راهنمایی تون
- آدنوم هیپوفیز
سلام،خانومم هفت ماهه بارداره و بخاطر کیست غده هیپوفیز تحت درمان داروییه.آیا این بیماری موقع زایمان خطری ایجادمیکنه؟و آیابهتره زایمان طبیعی باشه یا سزارین؟لطفا راهنمایی کنین.ممنون
- بارداری
من سال ۸۳سپتوم طولی وعرضی واژن داشتم وجراحی شده ام وسال ۹۲آژنزی واژن وآژنزی سرویکس داشتم وجراحی شده ام ورحم وتخمدان هم دارم ودرسونوگرافی من نوشته شده که رحم partialbicornate وسپتوم بلند وپرید وعادت ماهانه هم میشوم خواستم بپرسم آیا من به صورت طبیعی باردار میشوم یا خیر یا باید از رحم اجاره ای استفاده کنم؟
- سلام من 34 سن دارم الان یک سال پریود نشدم متخصص زنان رفتم آمپول بهم داد بازم زدم الان یک ماه ازامپول میگذره بازم پریود نشدم باید چه کارکنم


