Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- زمان مصرف قرص دوفاستون
سلام وقت بخیر، من 27سالمه و به خاطر تنبلی تخم دان دکتر قرص دوفاستون بهم دادن که از 15تا25پریودی بخورم ولی دقیقا روز 15ام دوباره پریودشدم، حالا من قرص رومصرف کنم یانه؟! ممنون میشم راهنمایی کنید 🙏
- سقط جنین
علت اینکه در ۸ هفتگی قلب جنین تشکیل شده و مشکلی نداشته ولی در ۱۳ هفتگی که برای سونو NT رفتم جنین اصلا وجود نداشت و تنها ساک حاملگی رویت شد چی میتونه باشه؟ ( در ضمن من واکسن کرونا هم اوایل بارداری زده بودم)
- دردزیر شکم سمت چپ
سلام وقت بخیر ۵ ماه که دردزیر شکم سمت چپ دارم اوایل در زمان پریودیم از روز ۵درد زیر شکمم شروع میشد وتا ۱۵ روز ادامه داشت اما این ماه اصلا دردم قطع نشده بیشترم شده به حدی که شدید میشه نمیتونم راه برم دکتر برام قرص دروسبلین تجویز کرده آیا تاثیری داره؟
- دردزیرشکم
درد زیر شکم علتش چیست به خصوص هنگام پریودی
- عفونت در بارداری
سلام خانوم دکترعزیز، خسته نباشید من هفته ۱۸بارداری هستم حدود۱ماه میش دجارخارش و ترشح شدم ک دکتر بهم اموکسی سیلین و قرص شیاف کلوتریمازول و پماد تریامسیونولون تجویز کردن استفاده کردم یکم بهتر شدم الان دوباره گه گداری خیلی کم خارش دارم اما ترشحات کمی غلیظ و زیاد دارم، بنطرتون باید معاینه بشم؟ یا داروهامو باید عوض کنم؟
- نازایی
سلام ..۶ ماه قصد بارداری دارم باردار نمیشم ..پسر ۱۱ ساله دارم ..وزن طبیعی،..۴۰ ساله هستم..۱ بار سقط در منزل با میزوپروستول داشتم ..لطفا راهنمایی کنید میتونم از متفورمین برای باروری سریعتر استفاده کنم
- لکه بینی در دوره مصرف قرص دروسبلین
با سلام من به خاطر مراسم ازدواجم از روز اخر پریودم مصرف این قرص را شروع کردم الان بعد 10 روز لکه بینی دارم و خیلی نگران که برای روز مراسمم اتفاقی بیافته ممنون میشم راهنمایی فرمایید.
- وجود دستگاه آیودی در رحم
سلام ببخشید خانم دکتر اگر شخصی با وجود دستگاه آیودی باردار بشه آیا امکانش هست دستگاه آیودی توسط جنین بلعیده بشه یا به جنین آسیب بزنه؟ جوری هست که نمیتونن دستگاه رو خارج کنن.
- پرده بکارت
سلام ببخشید من دو ماه پیش با پتو ازروی شلوار خودارضایی داشتم بعد 3 یا 4 ساعت که دستشویی رفتم یبوست شدید داشتم و از قسمت واژن یه تکه گوشت و چند قطره خون خارج شد (10 روز قبل از پربودیم این اتفاق افتاد) آیا این نشانه پارگی بکارته؟پارگی بکارت همون لحظست یا خیر؟ بعد که به پزشک عمومی خانم مراجعه کردم پس از معاینه گفتند سالم هستش مطمئن مطمئن ولی برای من سوال است که خونریزی به چه دلیل بوده؟ تروخدا کمکم کنید دو ماه روز و شب ندارم
- استفادا از ترانگزامیک اسید در بارداری
استفاده از دارو ترانگزامیک اسید و مفنامیک اسید در باراداری ضرر داره
- درد بخیه سزارین بد از ده سال
سلام خسته نباشید ببخشید من ده سال پیش عمل سزارین انجام دادم و الان نزدیک به یک ماه هست بخیه سمت راستم خیلی درد و میسوزه انگار اب جوش با سرنگ میریزن روش و من ساکن اینگلیس هستم رفتم دکتر و دکتر معاینه کرد گفت بخیه هات مشکلی نداره حساسیت پیش اومده خواهش میکنم راهنمایم کنید
- سلام آیاتزریق گارداسیل درزمان قاعدگی اشکال دارد
- نازایی
سلام خسته نباشید ۶ساله بچه دار نمیشم ذخیره تخمدانم ۱/۵۷هست شوهرم تحرک اسپرمش ضعیفه دکتر این ماه قرص مترونیدازول و آمپول سینال اف ۷۵ تجویز کرده من نمیخوام آی وی اف کنم میخوام با دارو بچه دار بشم آیا امکانش هست
- کیست تخمدان
سلام و خسته نباشید خدمت خانم دکتر عزیز من ۳۷ سالمه ۱۰ سال پیش سر زایمان دوم به دلیل خونریزی و چسبندگی شدید جفت به رحم عمل هیستروکتومی انجام دادم از اون موقع همیشه کیست دارم و بیشتر اوقات زیر شکمم درد میکنه خیلی به دکتر مراجعه میکنم ولی فایده نداره خیلی اذیت میشم چند وقت هم هست میل جنسیم خیلی پایین اومده راهی برای درمان هست لطفا راهنمایی کنید ممنون
- لکه بینی بعد از انتقال جنین
سلام من بعد از انتقال جنین کمر درد و لکه بینی به رنگ قرمز روشن دارم می خواستم بدونم مشکلی برای جنین پیش آمده
- آمپول واریوپپتیل ۳.۷۵
با سلام 4 دوره آمپول واریوپپتیل زدم، تقریبا دو هفته بعد از تزریق دوز چهارم، لکه بینی دارم ایا طبیعی هست؟ دوز بعدی را باید 18 آبان تزریق کنم، ایا تزریق بشود؟
- بارداری
سلام خسته نباشید.من مریض شما هستم.۱۰هفته باردارم برام غربالگری مرحله اول و سونوگرافی نوشتین گفتین تو هفته ۱۱ اول سونوگرافی برم بعد با جواب سونو برم آزمایش انجام بدم.میخواستم بدونم باید هفته ۱۱ کامل تموم بشه برم یا میتونم وارد هفته ۱۱شدم برم؟و یه سوال دیگه:میخوام برم سونو باید از قبل زنگ بزنم نوبت بگیرم؟
- سوال در رابطه با رابطه
سلام در زمان عادت ماهیانه میتوان رابطه داشت؟
- جواب سونوگرافی و ماموگرافی
سلام افزایش ضخامت بافت فیبرو گلاندولار با ارجحیت در نواحی خارجی و فوقانی پستان دو طرف مطرح کننده Fcc مشاهده شد، یعنی چی؟
- 💜💜💜اقدام برای حاملگی
سلام دکترجان من یک دختر ۱۹ ساله مجرد هستم دکتر برای جوش های صورت و بدنم و موهای زائد زیاد ک داشتم قرص سیبل رو نوشتند به مدت سه ماه اما نگفتند که از چه زمانی مصرف کنم میشه لطفا شما راهنمایی کنید


