Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- کیست
سلام خانم دکتر عزیز. من اومدم مطب شما و کیست اندومتریوز داشتم و سه ساله که ال دی تجویز کردین و من میخورم هر ماه. الان مشکل یبوست شدید گرفتم . ایا میتونم چند ماه قرص روکین به جای ال دی بخورم که ببینم مشکل یبوستم از ال دی هست یا نه. ایا روکین هم کیست رو کوچک میکنه مانند ال دی یا نه نخورم. تورو خدا راهنماییم کنین. یبوستم خیلی شدیده
- قرص ترنسید
خسته نباشيد،بنده حدود٤٣روز پيش كورتاژ كردم،بعدازكورتاژ لكه بيني داشتم كه براي پاك شدن دكترجدود٣٠عدد قرص ترنسيد داد و خوردم(البته سونوگرافي و همه چيز خوب بود)سپس پريود شدم و از روزحدود چهارم چون پريود شديد بود دارم مجدد ميخورم تا الان كه تقريبا١٨عدد ازش خوردم(لكم پاك شده ففط بعضي مواقع لك هاي خيلي كمي دارم)سوالم اينه كه آيا الان اگر قطع كنم خود قرص ترنسيد چون قطع ميشه ممكنه لك بده؟و اينكه آيا تا آخر دوره پاكي ميتونم ازش استفاده كنم يا خير؟؟ميخوام خطري نداشته باشه ممنون ازتون
- پیشگیری
سلام اگر قرص اموکسی کلاو بعد از ۵ الی۶ساعت بعد از قرص اورژانسی استفاده بشه اثرشو از بین میبره و باید مجددا اورژانسی استفاده کرد؟
- سلام من ۲۰ روزه سزارین چهارم شدم نوزادم ۷ ماهه بود فوت کرد ایا دوباره میتونم باردار بشم
سلام من ۱۵ روزه سزارین کردم نوزادم ۷ماهه بود فوت کرد آیا میتونم دوباره باردار بشم واسه پنجمین بار
- سلام من خانمی ۴۶ ساله هستم یه چیز سفت بالای نوک سینه ام هست خیلی هم درد میکنه ماموگرافی رفتم به دکتر نشون دادم گفته مشکلی نیست هورمون هات به هم خورده ضمنا هر سه چهار ماههپریود میشم
سلام خسته نباشید میخواستم بپرسم در سونوگرافی و ماموگرافی ام نوشته شده یک ضایعه ستاره ای شکل در سینه چپ تا نواحی عمقی اگزیلاری دیده میشود لنف نود هیپواکو
- ترشح بعدعمل هیستروسکوپی
باسلام خانمی ۷۵ساله ام .یکماه پیش عمل خارج کردن رحم وبالاکشیدن مثانه داشتم بدلیل افتادگی رحم .هرروزترشح سفیددارم .ایا تاکی طول میکشد ومشکلی نیست؟فعالیت هم دارم چون دکترگفته .لطف کنیدجواب بدیدممنون میشم
- پرده
سلام خسته نباشین ببخشید من دوروز پیش مورد تجاوز جنسی قرار گرفتم و تا یه جایی به داخل رفت و وقتی ک دردم گرفت و داد زدم بیخیال شد برای شستن خودم ک رفتم خون حالت لخته اومد و بعدش ک به دسشویی رفتم از خون اومد میخاستم ببینم پردم از بین رفته و من باید چیکار کنم😔
- فتق نافی
سلام خسته نباشید من فتق نافی۱۲میلی دارم وقصد بارداری دارم میخواستم بدونم قبل از بارداری باید عمل کنم یا مشکلی نداره؟؟؟
- نازایی
سلام خانم دکتر ببخشید من قبلا یه سوال از شما پرسیدم ،وزنم نرماله،تنبلی تخمدان دارم،گفتم چرا قبلا با دارو تحریک تخمک گذاری پریودام منظم بود ولی یه مدته با همین داروها پریودام تا دوهفته هم عقب میوفتد،گفتین در صورت تغییر وزن ممکنه داروها موثر نباشند،خانم دکتر ببخشید منظورتون افزایش وزن بود؟؟؟یا کاهش وزن هم روش تاثیر داره؟؟؟وباعث اختلال میشه،آخه من تواین مدت وزنمو کم کردم
- پریود شدن
سلام خانم دکتر کربلا میخام برم وامپول زدم پریود بشم ۳ روز پیش وهنوز نشدم ایا میتونم قرص جسیران ۴۰ بخورم
- تکه گوشت انداختن
سلام خسته نباشید الان دو روزه پریود شدم از دیشب تا الان خیلی درد دارم مثل درد زایمان بعد یه دفعه از تخمدان سمت چپم یه تیکه گوشت بزرگ چند تا لکه سفید هم داخل شهر الان هم تخمدان سمت راستم درد میکنه
- مادرانه
این روزها مراقب خود باشید مادر.سلامتی رو برای شما از خداوند خواستارم.
- تنبلی تخمدان
سلام وقت بخیر دختری ۲۳ ساله و مجرد هستم پریودی نامنظم دارم سنو دادم گفتن تنبلی تخمدان داری قرص پرژستورن بهم تجویز کرد دکتر میخوام بدونم بعدا واسه بچه دار شدن دچار مشکل نمیشم تا کی باید بخورم
- سلام مجرد هستم و رابطه هم نداشتم ولی تو سونو زده کانون اکوفری به ابعاد ۶ در۳ درداخل کاویته اندومتر بدون واکنش دسیدوائی واضح دیده شد جهت افتراق از ساک بارداری ازمایش بتا توصیه شده
- پاپ اسمیر
بیمار بخاطر کنسر روده در حال شیمی درمانیه ضخامت اندومتر در طی سه ماه درشیمی درمانی افزایش داشته ضخامت اندومتر۶ شده۸ به دکتر زنان مراجعه کردیم دکتر زنان برای بیمار پاپ اسمیر انجام داده اینکار در روند شیمی درمانی اختلال ایجاد نمیکنه؟ و ایا این نتیجه این تست پاپ اسمیر با توجه به اینکه بیمار در حال شیمی درمانیه قابله اعتماده؟ دکتر زنان اینکارو انجام دادن من هم الان به انکلوژ خود بیمار دسترسی ندارم لطفا راهنماییم کنید ممنونم
- نازایی
سلام خانم دکتر من ۲ ماهه اقدام به بارداری کردم رفتم دکتر بهم دو ورق قرص دوفامد۱۰ داد یک ورق رو ماه اول از روز ۱۵ تا۲۵ سیکلم خوردم و جلوگیری هم نداشتم اما باردار نشدم و ورق دوم رو هم ماه دوم از ۱۵ تا۲۵ سیکلم خوردم اما بازم باردار نشدم خواستم بدونم نیازه که دوباره برم قرص دوفامد رو بخرم واسه ماه سوم یانه؟اگه نخورم باردازمیشم؟
- هورمون مردانه
سلام خسته نباشید من دختر ۱۸ سالمه بعد از ۹ ماه خوردن قرص اسپیرونولاکتون و ال دی جوش های صورتم رفت خاستم بپرسم ۹ ماه خوردم .. خاستم بپرسم برای ثابت نگه داشتن هورمون مردانه چی جیزی بخورم بجز قرص ترو خدا میترسم نازا بشم 😭
- فتق نافی
سلام خسته نباشید حدود هفت ساله سزارین شدم بالای نافم برامدگی ایجادشده بعضی وقتها باتهوع یبوست همراه هست خاستم بدونم چه درمانی باید انجام بدم ممنون
- پریود
سلام من متاهلم و در روز ۳ پریودیم تکه گوشت اندازه دو سر انگشت ازم خارج شدهیچ دردی نداشت و زیادی هم بزرگ نبود ایا امکان داره بارداری خارج از رحم باشه
- عمل سزاریون
سلام خسته نباشید من یک سال ونه ماه هست که عمل سزاریون کردم الان سمت چپ شکمم بالای بخیه درد وسوزش دارم البته به پهلو که میخوابم خیلی سوزش دارم چکار باید کنم ممنون میشم راهنمای کنید


