Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- درمورد پستان
سلام خانم دکتر خوبید من رفتم سونو سینه سمت راستم نوشته تصویر کانون اکوفری با ابعاد ۳۰ در ۱۵ م م در فارزون راست. تصویر لنف نود اتیپیک با دیامتر ۱۰در ۲۰ م م در اگزیلاری راست رویت شد . میشه بگید یعنی چی؟؟
- سلام میشه آزمایش اسپرم همسرم ببینید مشکلی چیه ممنون از لطفتون volume 3.9ml. color milky Liquifaction 38.min. viscosity Normal 0-100ph Alk 7.2-8.0wBc. 2-4occasional sperm count *2.mill/ml Normal morphology 50%Abnormal forms 50%Epithlial 1-2 RBc 0-1 occasional Active 20>32% slughish 5>40% Non motile 75>20%ایا با این آزمایش میشه ای وی ای کرد کیفیت اسپرم خوب بنظرتون لطفا راهنمایی کنید
- مشکلات زنانه
رحم به ابعادتقریبی63.38 میلیمتر رویت شدضخامت دولایه اندومتر4میلیمتر میباشد ناحیهذهتروژن به ابعاد 32.11 میلیمتر بین دولایه ی اندمتردر سگملن فوقانی رویت شد ک سبب اتساع کاویته رحم شده است و ب نفع کلات خون میباشد منظورش رو بهم میگید خطرناکه ؟؟
- ایا نیاز ب عمل داره وچگونه مسخص میشه خوش خیم یا بدخیمبودنش
کیست هیپواکو ب ابعاد ۱۰mmدر ۴mm
- قرص استرادیول
سلام معمولاچن زوزبعدازقطع استرادیول پریودی رخ میدهد
- ای وی اف
من هفت روزه که ای وی اف انجام دادم ورد خواب اورگاسم شدم حالا میترسم وخیلی استرس دارم که جنین ها لانه گزینی نکنن یا افتاده باشن چیکار باید بکنم
- علائم اولیه ی بارداری
سلام علائم اولیه ی بارداری چی هستن
- سرکلاژ
سلام خسته نباشید من هفته ۱۷ بارداری با طول سرویکس ۲۷ برام پساری گذاشتن و هفته ۲۱ دوباره سونو شدم و سرویسم ۲۶ و نیم شده بود و دکتر برام سرکلاژ انجام دادن الان با این دو مورد بارداری موفق است و باید چه کارهایی انجام بدم هفته ای آمپول پرولوتون میزنند و هرشب شیاف پروژسترون
- طبق سنو گرافی ضخامت دیواره رحمم زیاد شده چکار باید بکنم از طریق دارو حل می شه
- عمومی
سلام.خسته نباشید.32سالمه و نازایی باعلت نامعلوم دارم.حدود چندسالیه خونریزی قاعدگیم به 2روز کاهش پیدا کرده و گاها روز اولم رنگش سیاهه.میخاستم بدونم این طبیعی هستش و ایا نیاز به درمان داره یا نه؟ممنون
- عمومی
سلام خسته نباشید من ۴۳ سالمه ۳ سال پیش رحم رو بیرون کردم فیبرم داشتم الآن سمت چپ واژنم درد میکنه بعضی مواقع از جای بخیه چرک میکنه چیکار کنم لطفاً کمکم کنید
- بارداری
سلام من تقریبا ۵ روز از پریودم میگذره و تمام علائم حاملگی رو دارم امروز آزمایش خون دادم منفی در اومد آیا امکان داره زود آزمایش داده باشم و باردارم؟؟
- پریود شدی
ببخشید من ۳ روزه پریود میشم و اولین بارمه و خجالت میکشم چون مامانم بهم نگفته حالا من که۳ روز شدم چجوری ماه دیگه میشم؟ لطفا کمک کنید و بگین چی بخورم کمتر بشه
- تاریخ انقضای اورژانسی
ایا قرص های اورژانسی اووسیز۷۵/۰ تاریخ انقضاشون مهمه؟؟؟ ی قرص الان داریم تاریخ انقضاش مال ۵ ماه پیشه لطفا ی راهنمایی کنید
- ضعیف بودن اسپرم
سلام ایا بدون معاینه همسرم میتونه از نظر کیفیت وحرکت اسپرم مداواشه..اقام هم کارش همش نشسته هستش وهم بدنی ضعیف شده چون عمل فتق ناف کرده ..باید چیکاری کنم ایا دارویی هست..ممنون
- علت
سلام، من چند روز قبل از پریودی روی ران پای راستم درد میگیره و زیر شکمم سمت راست هم بعضی وقتا درد میگیره علت این درد روی ران پا ، و گاهی کامل ران پا چیست؟
- ivf
باسلام و عرض ادب لطف میکنید بگید هزینه کامل ivf بهمراه تخمک اهدایی چقدر میشه درحال حاضر واگر بدلبل سن بالا مجبور به استفاده از رحم اجارهای چطور ممنونتون میشم جواب بدین یکدنیا سپاس
- بارداری طول سرویکس
سلام خانم دکتر وقت بخیر ببخشید من در 12 هفته سرویکسم بود 33-34 .اما الان در 15 هفته شده 31-32 . کمی کمردرد دارم . ایا خطر دارد . و نیاز ب سرکلاز دارم ؟ ممنون
- استفاده از داروی مشابه
سلام.داروخانه به جای پماد دالاواگ کلیندامایسین داده میتونم استفاده کنم یا این دو باهم فرق دارن؟
- سقط مکرر
سلام آیا مصرف قرص ژلوفن برای کاهش دردهای پریود می تواند عاملی برای ضعیف شدن تخمک و سقط جنین و بارداری پوچ باشد؟


