Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سونوگرافی رحم و ضمائم ترانس ابدومینال
سلام خانم دکتر دست طلای عزیزم خوبید؟ خانم دکتر جان چندین ماه بصورت مداوم پریود بودم و قطع نمی شد بجز با قرض ال دی. سونو برام نوشتن نتیجه نوشته رحم بطول 88 م م و یدامترap41م م دارای شکل و اکوی میومتریال هتروژن است(ضخامت اندومتریال 2.3م م با نمای اکوژن) تصویر میوم بصورت ساب سروزال به دیامتر 17*12م م در فوندوس رحم مشهود است تصویر میکروسیست های متعدد در میومتر به همراه هتروژنیسیته میومتر و مرز ناواضح بین میومتر و اندومتر مطرح کننده درجاتی از آدنومیوز رویت می گردد تخمدان راست بهحجم 5.7 سی سی و تخمدان چپ به حجم3 سی سی دارای شکل و ابعاد و اکوی استرومال نرمال است خانم دکتر جان راهنمایی می فرمایید 43 سال سن دارم
- Septation
سلام خسته نباشید سونو گرافی رحم و تخمدان من نوشته یک کیست به ابعاد ۲۹در۲۷میلی متر بدون Septation وبدون دبری دیده شدس
- زخم لابیا و فورشت
سلام در اثر معاینه بکارت دچار زخم در لابیا و پارگی فورشت شدم برای ترمیم از چه پمادی استفاده کنم بهبودی پیدا کند؟ آیا تمرینات کگل برای دختران باکره مناسب است و باعث آسیب نمیشود
- مشکلات زنانه
سلام خدمت شما. من هفت ماه و نیم هست که زایمان کردم و کمی بعد از زایمان داغی پا و دست دارم که شبها گاها به قدری آزار دهنده هست که مجبورم دستمال مرطوب به دور پاهام بپیچم. تست تیروییدم خوب بود و ویتامین B هم مصرف میکنم. احساس میکنم بخاطر هورمون های زنامه است چون جدیدا متوجه شدم که از حدودای زمان تخمک گذاری تا یک هفته بعد از پریود بدتر میشه. ماده ژلاتینی هم که همیشه اواسط پریود از بدنم خارج میشد خیلی زیاد خارج میشه و بیش از یک هفته ادامه پیدا میکنه. من ایران زندگی نمیکنم و اینجا نمیتونیم خودمون بریم پیش متخصص. نامه پزشک عمومی میخواد که متاسفانه همکاری نمیکنند و تا شرح حال میدم تست تیرویید و ویتامین و ... مینویسند. لطفا راهنمایی کنید. ممنون somayehrouhi@gmail.com
- قرص جلوگیری
سلام من یکساله ازدواج کردم و از جلوگیری از بارداری و مصرف قرص ال دی هیچی نمیدونم نثلا نمبدونم چجوری باید بخورم چند وقت یا چه روز هایی لطفا راهنماییم کنید ممنون میشم توضیح کامل بدهید
- خونریزی بعدازعمل هیستروسکوپی
سلام من متاهل ۴۱ سالمه یه هفته پیش عمل هیستروسکوپی انجام دادم سه روز بعد عمل خونریزی من لکه بینی بود ولی بعد از یه هفته خونریزی شدید دارم نمیدونم پریود شدم یا خونریزی من علت دیگه داره
- سلا خان دکتر علت چین چین سدن لبه های لابیاها و کمی چروک شدن و تمیز نشدن و بزرگ شدن در اثر تغییر شکل دادن چیه؟ ممنونم
- سوال درمورد سقط
سلام من قرص سایتوتک استفاده کنم برای سقط جنین هفته هفتم آیا مشکل داشته باشم دکتر میفهمد که خودم سقط انجام دادم با قرص یان ؟
- بیمارستان
سلام خانم دکتر، شما با چه بیمارستانهایی قرارداد دارید
- اثر قرص ال دی
سلام خسته نباشیدمن ۲۰سالمه مجردم ودکتربهم قرص ال دی روتجویزکرده بهم گفته سرساعت بخورم همیشه ساعت ۱۰شب می خوردم ولی امشب حواسم نبودبه جای اینکه ساعت ۱۰بخورم ساعت ۱۰:۶دقیقه خوردم یعنی ۶دقیقه دیرترخوردم می خواستم بدونم مشکلی پیش نمیاد
- قرص های ضد بارداری
سلام وقت بخیر میخواستم سوال کنم آیا این مورد درسته که میگن هر سه ماه یکبار(یک ماه) یا شش ماه (۲ماه )باید بین مصرف قرص های ضد بارداری فاصله بیفته تا بدن استراحت کنه و مجدد شروع به مصرف بشه؟ ممنونم
- عمومی
عرض سلام وخسته نباشید خدمت خانم دکتر عزیزم.من پریودیم عقب افتاده بود،بهم قرض پروژسترون دادن روزی دو عدد به مدت ده روز، میخواستم ببینم تاثیر تو پریودی داره؟ و چند روز بعد از اتمام قرص پریود میشم؟البته لک بینی دارم تاثیر قرص میتونه باشه؟ممنون
- نازایی
سلام خانم دکتر بخشید استفاده از پماد تریامسیولون ان ان (برای سوزش وخارج استفاده کردم)در زمان اقدام به بارداری مانع رسیدن اسپرم به تخمک نمیشود؟؟؟
- خال مقعد
سلام خانمی هستم که تازگی ها متوجه چند خال مشکی کوچک دور مقعدم شدم .ولی نه خارش داره و نه چیزی .امکان دسترسی حضوری به دکتر هم ندارم راهنماییم کنید
- سنوگرافی
سلام خسته نباشین.من۲۵سالمه در سنوم نوشته در تخمدان چپ تصویر یککیست فولیکولار به دیامتر۵۰م رویت شد میشه بگین به چه معنیه؟ سپاس.
- پرده بکارت
سلام پرده بکارت دندانه ای با کنگره ای چه فرقی داره؟؟؟
- غدد مونتگوری
سلام و وقت بخیر. دختر مجرد ۳۳ ساله هستم نوک پستان من جوش های زیادی داره اما ترشحات نداره چطور از بین ؟ باتشکر
- ایودی گذاری
بیماری دارم که برای ایودی گذاری نزدم امده ولی با وجود یک زایمان طبیعی دهانه رحم طوری بسته س که نمیشه تناکولوم.وارد کرد در صورتی که قبلا برای این خانم ایودی گذاشتم ولی در حال حاضر امکان پذیر نیست .علت چی میتونه باشه .
- لکه بینی در دوره مصرف قرص دروسبلین
با سلام من به خاطر مراسم ازدواجم از روز اخر پریودم مصرف این قرص را شروع کردم الان بعد 10 روز لکه بینی دارم و خیلی نگران که برای روز مراسمم اتفاقی بیافته ممنون میشم راهنمایی فرمایید.
- عفونت واژینال
سلام دخترم 1 سالشه و چسبندگی لابیا داره و عفونت ی بار ب دکتر مراجعه کردیم پاماد داد چسندگیش باز شد ولی عفونت خوب نشد و الان باز چسبیده ب هم خواستم بپرسم ب چ دکتری مراجعه کنم زنان یا کودکان لطفا راهنمایم کنید


