Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- من دوماه پیش پی ار پی انجام دادم ده روز بعدش پریود شدم ولی بعداز اون دیگه پریود نشدم
من دو ماه پیش پی ار پی تخمدان انجام دادم بعد از ده روز پریود شدم ولی الان ۱۵ روز عقب انداختم چیکار کنم بیبی چک هم منفی بود
- عمومی
سلام خانم دکتر من ۱۹ سالمه و سینه هایی کوچکی دارم سایز ۶۵ /۷۰ هستش دلیل کوچکی سینه هایم به چه دلیلی هستش ؟ میشه روش های طبیعی یا خوراکی سایز و افزایش داد ممنون میشم راهنمایی کنید
- کج ادارار کردن
سلام وقت بخیر من از کودکی کج ادرار میکردم، میتونهدنشون دهنده مشکل خاصی باشه؟ و اینکه تازه رابطه جنسی رو شروع کردم. پریودم بشدت بهمریخته تو یک ماه سه بار پریود شدم. که اینم باید عرض کنم که قرص اورژانسی مصرف کردم. اول یازده روز بعد از مصرف قرص بمدت سه روز پریود شدم. یک هفته بعد که تایم پریودیم بود دوروز فقط لخته انداختم، و باز 9 روز بعدش کامل پریود شدم که فعلا نه رچز شده،درصورتی که یریود های من هفت روزه بود. اینم بگم که دکتر بهم گفته عفونت قارچی دارم
- شیردهی
سلام وقت بخیر من بچم دوسال هس و شیرشو کم کردم الان دوروزه هم بهش نمیدم ولی سینم درد مکنه و کنار سینم طرف زیر بغلم سفت شده و درد میکنه سینمم شیر داره چیکار کنم باید ب دکتر مراجعه کنم؟؟؟؟ اینم بگم بهتون ک بچم ک کوچیک بود یکماه دو ماه نمتونست شیر کامل بخوره از همون موقع هم سینم سفت شده بود تا الان ولی دکتر نرفنم خطرناکه؟ بیزحمت دقیق راهنماییم کنید بخاطر این درد و سفتی چیکار کنم باید
- روابط زناشویی و بارداری
سلام. آیا تحریک سینه ها توسط همسر برای جنین ضرر دارد؟ و برای کسی که طول سرویکسش۲۹ است مشکلی دارد؟ ممکن است باعث کوتاهی سرویکس شود؟
- درد شدید در کمر و لگن
سلام من هر دکتری رفتم عکس گرفتن ازمایش دادم میگن سالمی و فقط گفتن التهاب در کمر یه پماد دادن ولی من خوب نشدم درد در ناحیه زیر شکم دارم و در زمان پریود شدید تر تحملش برام سخته و گاهی هم کمرم بی حس میشه و دست راستم از ارنج تا نوک انگشتانم تورو خدا بدادم برسید مردم از درد
- تخمدان
یک کانون کلسیفیه به دیامتر3mmدرتخمدان سمت راست رویت شد مایع آزاد مختصر در کلدوساک خلفی رویت شد
- ضایعه اکوژن
آیا به اندازه ی 9.6 mm خطر دار است
- درد و سنگینی زیر شکم
سلام پریود هستم موقع دست شویی که میرم زیر شکمم به شدت درد میکنه موقع دفع مدفوع
- سونوگرافی
سلام وقت بخیر من خانومی ۳۱ ساله هستم.منظور از فوکوس کلسیفیه ساب اندومتریال به دیامتر تقریبی ۳میل در پروگزیمال کاویته رحمی در زمینه پروسه های التهابی عفونی مزمن مشاهده شد ،در سونوگرافی واژینالی چیست؟ممنونم
- سلام من آمپول ضد بارداری سه ماه زدم الان لکه های سیاه زیاد دارم
الان زیاد خونریزی بعد آمپول مریضی زیادم چ قرصی بخورم
- بارداری
امکان بارداری بعد از انزال مرد به بیرون و آمیزش دوباره وجود دارد.....
- قاعدگی
سلام خداقوت من ۲۲ سالمه و یک سال که ازدواج کردم این دوره از پریودیم چند روز عقب افتاد و بعد که شروع شد در روز اول یک تیکه بزرگ مثل پوست همون رنگی و بافت نرم ازم خارج شد از قرص های ال دی هم برای جلوگیری استفاده میکردم دلیل اون تیکه گوشتی چیه؟ ایا سقط جنین بوده؟
- هیستروسکوپی
سلام دو هفته پیش هیستروسکوپی بقایا داشتم البته یک ماه قبلش هم کورتاژ کردم .روز دهم بعد از هیستروسکوپی پریود شدم.که روز سوم پریود یه تکه گوشت صورتی سفت دفع کردم قبل دفعش سمت چپ واژنم احساس درد و گرفتگی داشتم .بعد از دفعش دردم کمتر شده و سوزش دارم..ایا طبیعیه؟
- پلاکتین
سلام خسته نباشید پلاکتین بالا رو با کدام قرص پایین میاد؟ اگه نمایم قرص شیمیایی بخوریم با چه قرص یا قطره ی گیاهی پایین میاد من دختری هستم ۲۰ ساله مجرد و تمام جوش های زیادی در زیر گردن دارم مشگل هورمونی هم ندارم ؟
- فولیکول به دیامتر ۲۵ م م در تخمدان چپ نشانه چیست
با سلام فولیکول به دیامتر ۲۵ م م در تخمدان چپ نشانه چیست
- عفونت ناحیه تناسلی
سلام ۲۰ سالمه ۱۲ شهریور پریود نشدم عفونت واژن داشتم و امروز ۱۶ شهریور پریود شدم وخارش واژن دارم چی کار کنم؟ ۹ماه عفونت داشتم وخوب نشده چی کار کنم؟
- پریود نامنظم واختلال درقاعدگی
با سلام می خواستم بدونم چندروز بعد از تزریق آمپول پروژسترون، پریودی اتفاق می افته؟
- عادت ماهانه
باسلام و عرض ادب من دختری ۴۰ساله هستم اخرین پریودم ۳اردیبهشت بوده است با اینکه درمانهای گیاهی چون دم کرده رازیانه و زعفران استفاده کردم ولی بازهمپریودم شروع نشده است ناگفته نماند که همیشه تاخیر رو داشتم و سالهای اخیر حدود ۳۵روز اتفاق میفتاد الان نگرانی من اینه که دچار یائسگی زود هنگامبشم میشه کمکم کنید چیکار بیاید انجام بدهم
- یائسگی
سلام خانم دکتر . خسته نباشید. بعلت یائسگی خشکی بسیار شدید واژینال رو دارم تجربه می کنم و متاسفانه در ایران نه پماد استروژن واژینال پیدا میشه و نه دیگه کرم واژیسان وارد ایران میشه. از چندین داروخانه سئوال کردم و گفتن حتی مورد مشابهی برای این مورد موجود نیست.ممنون میشم اگه بنده رو راهنمایی بفرمایید


