Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- عقب افتادن پریود
سلام خسته نباشید. من یک ماه بیشتره پریودم عقب افتاده و ۱۹ سالمه و مجردم. قبلا هم اینجوری شدم شاید ۵_۶ ماه پیش. خواستم ببینم چه دارویی باید مصرف کنم یا مشکلم چیه 🙏🏻
- درد شدید زمان پریودی وقتی میرم دسشویی موقع مد فوع درد شدید در مقعد روخ می دهد
سلام ببخشید ب مدت ۱۵ روز وروزی دوتا قرص مدروکسی پرژسترون مصرف کردم پردیوم ولی داخل واژینال هستن چیکارکنم درد هم دارم
- قرصچیبخرمتاقاعدگیبندبیاد
من۴۰سالههستمالان۴ماههستکه۱۰روزبه۱۰روزپریودمیشمچهقرصیمصرفکنمکهمنظمبشه
- بارداری
سلام من قرص اورژانسی مصرف کردم هفت روز دیرتر پریود شدم و الان ماه دوم هست که باید هفدهم پریود میشدم ولی سیزده روزه میگذره هنوز نشدم میتونه علائم بارداری باشه؟ نوک سینه هامم حساس شده علائم پریودی هم دارم
- اقدام به بارداری
سلام خسته نباشید در حال اقدام هستم دکتر گفت از سینه هام شیر میاد قرص کابرلین بهم داد چهارتا هفته یی یه دونه الان هفته چهارم پریودی هستم اقدامم کردم یه موقع حامله باشم ضرر نداره بخورم قرصو؟
- آسپرین
من دیابت وسابقه سقط بخاطرایست قلبی جنین دارم.حالا۱۰هفته کامل باردارم وهماتوم خلفی دارم،تادیروز باوجودهماتوم و بدون لکه بینی آسپرین ۸۰مصرف میکردم،امادیروز بابزرگ ترشدن هماتوم(۱۲*۲۴)دکترگفتن دیگه اسپرین مصرف نکنم.امامیترسم مجدد باعث ایست قلبی بشه...ممنون میشم راهنماییم کنید.
- سلام اگه مردی ناتوانی جنسی داشته باشه می تونه روی بچه دارشدنش مشکلی ایجاد کنه میشه راهنمایی کنید
- پرده بکارت
سلام اگر نوع پرده بکارت حلقوی باشد و بعد از رابطه خونریزی نداشته باشد پرده سالم است؟
- دختر44 ساله
سلام خانم دکتر
الان که این نوشته رو می نویسم فکر میکنم دنیا برام تموم شده
دختر 44 ساله هستم بدون هیچ علت خاصی تا حالا ازدواج نکردم. از نظر دوره های پریودی تا حالا مشکلی نداشتم. من اگر امسال ازدواج کنم آیا امکانش هست بتونم با تخمک های خودم باردار بشم. من نمیدونستم بالای 45 سال نمیشه باردار شد. خواهش می کنم پاسخ منو بدین تا از برزخ بیرون بیام . ممنون. بی صبرانه منتظر پاسخ شما هستم - بعداز عمل سرکلاژ شکمی قبل از بارداری اسپرم از چه راهی وارد رحم میشه و بارداری انجام میشه؟
- شیاف واژینال مترونیدازول
سلام من کودک 9 ماهه دارم آیا استفاده از شیاف واژینال مترونیدازول در زمان شیردهی مجاز است ؟؟
- سلام آیاتزریق گارداسیل درزمان قاعدگی اشکال دارد
- آندومتر با الگوی هتروژن
سلام آندومتر با اکوی هتروژن وضخانت 13mmیعنی چیه و آیا خطرناک هست ؟ومیتونه نازایی به همراه داشته باشه
- بارداری
سلام من9فروردین نزدیکی داشتیم که منی داخل واژنم بودامروز16تخمدانام تیرمیکشه کمردردویه خورده ای سرگیجه دارم عایاایناعلاعمه بارداریه?
- پریود نامنظم
سلام من پریودی نامنظم داشتم و دکتر برام قرص سیبل تجویز کرده یا این قرص سبب نازایی میشود
- مشکلات سقط
سلام خانم دکتر من 26سالمه واولین بارداریمه توی اولین سونو قطر ساک بارداریم 13اعلام شد و لکه بینی دارم احتمال سقط بالاست ولی میخواستم بدوم به جز روش کورتاژ ایا روش دیگه ای هست برای سقط و اگه کسی کورتاژ انجام بده چقد شانس بارداری بعدیش کم میشه؟
- جنسیت
برای اینکه بچه دختر شود قبل بارداری چه چیزهایی باید انجام دهیم
- خونریزی بعد زایمان
سلام من ۴۵ روز که از زایمان طبیعی ام میگذره سه چهار روز بود که خونریزی ام قطع شده بود و فقط تراشح داشتم بازدوباره خونریزی دارم کمی زیاده و تکه ای هم میاد ایا طبیعی است این موضوع
- کیست مغز در جنین
سلام خسته نباید وقتتون بخیر ببخشید من هفته هجده بارداری برای غربال گری انومالی رفتم کیست در مغز جنین نشون داده خیلی هم نگرانم برای سلامتی جنین ینی راه حلی نیست
- احتمال بارداری
سلام خانم دکتر
من به نوزادم شیر میدم و 3 ماهه که پریودم برگشته ولی این دفعه خونریزی خیلی کمتر از همیشه(حدود 3 روز خونریزی کم و 4 روز بعد فقط لکه بینی) و درد خیلی زیاد داشتم و با گذشت یک هفته از پایان پریودم همچنان درد تخمدان و زیر شکم و درد عضلات پا و لگن دارم. احتمالش هست با وجود پریود شدن باردار باشم؟


