سلام،بله،ویزیت توسط پزشک انجام میشود.
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- فیبرم وادنومیوزیس
با سلام من بعلت فیبروم ۳ سانتی سابموکوزال و ادنومیوزیس خونریزی زیاد وپیاپی داشتم .اولین امپول واریوپتیل رو تزریق کردم ۱۴ روز پیش هر شب هم یک قرص مجسترول ۴۰ خوردمسر دوهفته پرید شدم.ایا ادامه درمان با امپول برای تاریخ دوز دوم مقدوره یا باید طبق پشنهاد سایر پزشکان رحم رو دربیارم
- آیا کیست باید جراحی بشه؟ خطررناکه؟
کیست به ابعاد ۱۵ ×۳۲ ×۳۵میلیمتر جز solid appearing داخلی به ابعاد ۷.۵ ×۲۱میلیمتر در تخمدان چپ مشاهده میگردد که نسبت به دوماه قبل کاهش و نسبت به یک ماه قبل تغییر نکرده است
- سوال
سلام خانم دکتر گلی یکم ترشح داشتم به حرف دکتر یکمی البته چون میخوام کلا اقدام به بارداری کنم برای اطمینانر دکتر۷تا دونه شیاف واژن داد آلان که دو روز استفاده کردم کلا اصلا اصلا ترشح ندارم بنظر شما باید دوره ۷تایی رو تمام کنم یا میتونم دیگه استفاده نکنم متشکرم
- ژنتیک
سلام خسته نباشیدمن وهمسرم دخترعمووپسرعموهستیم قبل ازازدواج آزمایش ژنتیک ندادیم الان چه موقع بایداین آزمایش انجام بشه..
- سلام من حالا سرماخوردم میتونم واکسن کرونا بزنه یا نه صبر کنم که خوب بشم باید چند روز دیگه بزنم
- بارداری……
با سلام بنده هفته ۲۰ بارداری به دلیل کوتاه شدن طول دهانه رحم سرکلاژ شدم که بعد از آن آمپول پروژسترون ۲۵۰ به تعداد ۴ تا و شیاف که استفاده کردم . البته شیاف رو از اول بارداری استفادا میکردم . الان که در هفته ۲۴ هستم بهم گفتن یا شیاف استفاده کن یا آمپول گفتن که اثرش یکی هست و اگه با هم استفاده کنی روی جنسیت جنین اثر داره . خواستم از شما در این باره مشورت بگیرم که این حرف صحت داره ؟؟ و اینکه آمپول بهتره یا شیاف ؟؟
- رابطه جنسی
سلام.. خانم دکتر این باور ک میکن اگه در طی 48 ساعت چندبار رابطه جنسی پشت سر هم داشته باشید.. احتمال بارداری در آخرین نزدیکی بسیار کم است.. تا چه حد درست است
- قرص ال دی
سلام خسته نباشید.ببخشید من به خاطر جلوگیری قرص ال دی مصرف میکنم.و حالا متوجه شدم تیروئید کم کار دارم و دکتر قرص لووتیروکسین سدیم ۵۰ داده روزی ۱عدد.میخواستم بدونم این قرص تداخلی با قرص ال دی نداره و اثر قرص ال دی رو از بین نمیبره.
- درد بعداز نزدیکی
سلام خانم دکتر موقع نزدیکی بسیار درد همانند بریدگی دارم که این وضع باعث شده به مدت چندین ماه هم نزدیکی نکنم پولیپ رحم دارم در سونوگرافی رحم بزرگ شده میتونه علت همین باشه ؟
- بارداری
سلام تاریخ اولین روز آخرین قاعدگی من ۹بهمن بوده. فکر کنم الان هفته پنج یا شش هستم.سونو انجام دادم فقط ساک جنین دیده شد. نگرانم نباید الان جنین و قلب تشکیل شده باشه؟ ممنون میشم پاسخ بدید.
- جنین مرده
سلام وقت بخیر.من ۴۰ سالمه ودر هفته ششم بارداری بودم ۱۰ تا قرص سایتوتک استفاده کردم کلی خون و لخته ازم خارج شد سونو دادم گفت جنین مرده و ساک و جفتش مونده .چیکار کنم که بیفته.ممنون میشم .از کورتاژ خیلی میارسم.
- سرطان آندومتر
سلام نزدیک به یک ماه هست خونریزی دارم سنو داخلی دادم آندومتر 16بود دکتر برام کورتاژ تشخصی نوشتن آیا راه دیگر هست کورتاژ نشم آیا آندومتر 16سرطان است
- پباسلام خانم دکترحرکت اسپرم شوهرم ضعیفه بیام پیشتون ممکنه باداروحل بشه به امیدخداباردارشم
- ناباروری
سلام خسته نباشید
من و همسرم یکسال است ازدواج کردیم ،همسرم از همسر سابقشون یک پسر 15 ساله دارند.من 40سالمه و همسرم 44
تو این یکسال زندگیمون اصلا پیشگیری از بارداری نکردیم ولی بچه دار نشدیم ،به پزشک متخصص هم مراجعه کردم تمام آزمایشات قبل بارداری هم انجام دادم هرکارکه لازم دونسته پزشک ،انجام دادم دوتا قوطی قرص آمریکایی گرون قیمت هم برای تقویت تخمدان و هورمون ها تجویز کرده حتی سونو داخلی هم دادم هیچ مشکلی نداشتم داروهامم تموم شده ولی هنوز باردار نشدم .آیا مشکل از همسرم هست ؟ممکنه چون چندسال تنها زندگی کرده بخاطر متارکه ،اسپرم هاش ضعیف شده باشند؟ - زایمان طبیعی
:احتمال زایمان طبیعی ، بعد از دو سزارین چقدره ؟آیا میشه طبیعی زایمان کرد ؟
- سلام وقتتان بخیر تست Hpvدادم
نتیجه رامی خواهم لطف کنید معنی وبیان کنید
- پریودی
سلام وقتتون بخیر. من 4 ماه پیش رفتم متخصص زنان ایشون 3 بسته قرص سیبل داد من اونا رو مصرف کردم پریود میشدم منظم اما الان ک داروها تمام شده وپریود شدم بعد از 7روز تمام شد. باز امروز بعداز 7 روز پاکی پریود شدم
- پلاکت
با سلام زایمان بنده تاریخ 9/5/98 خواهد بود. ولی پلاکتم پایین با قرص 85 هزار آیا شما عمل سزارین انجام میدید؟ تعریفتون توی سایت ها خوندم.
- سلام زیر شکمم سفت شده و بزرگ شده و نبض میزنه باز قطع مشه
زیر شکمم سفت شده و یکخورده بزرگ شده و گاهی نبض میزنه و دیگه آروم میشه
- عمل سزارین
سلام وقت بخیر در هفته ۳۸هفته تشخصی داده شد بچه ام عرضی هست وباید عمل بشم میخواستم بدونم خطر ناکه واینکه برش زیاد میخورم سرش سمت راست


