Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- آیا خوردن عرق نعناع برای ماه آخر مشکل دارد
- باردار شدن
باسلام من عکس رنگی وآزمایش دادم سالم هستم دکتر فقط برام زینک پلاس و ویتامین ای نوشته خودم میتونم برا سریع تر باردار شدن قرص اووبوست بخرم سنم ۳۸ ساله
- در مورد عادت ماهانه
سلام من یه هفته ی پیش ترشحم خونی بود رفتم دکتر گفتن پریود شدم درصورتی که من اصلا خون در حد لکه هم نداشتم دو روزه که دوباره پریود شدم خونریزی هم دارم بهم گفتن پریود نیستم کپسول برا پاکیم دادن ولی پاک نشدم نمیدونم پریودم یا نه خیلی ممنون میشم منو از این سردرگمی در بیارین
- هزینه فریز زخم دهانه رحم
- تغذیه وبارداری
سلام خسته نباشید چند وقت بعدازمصرف قرصهای لاغری وکاهش وزن میشه اقدام به بارداری کرد؟
- تنبلی تخمدان
سلام من چندین سالهpcoشدیددارم هرماه ازروز۱۴ سیکل قرص پروژسترون میخورمالان چهارماهه که باقرصم پریودم خیلی کمه سه روزم روزاول چندلکه دوم روز دوم دوتا نوارمیزارم سومم خیلی کم سابقه هیپرپلازی هم داشتم چیکارکنم چرا پریودم اینهمه کم شده یعنی ممکنه باسن۳۲ سال یائسه بخوام بشم؟؟؟
- بارداری هفتگی
سلام خانوم دکتر عزیز سه ماه سوم بارداری یعنی چند هفتگی منظورم اینه چند هفتکی شروع میشه؟؟؟
- عوارض آمپول میکرورلین۳٫۷۵
سلام وقتتون بخیردخترم هشت سالش تموم شدوازهفت سالگی بابزرگ شدن سینه که وزنش ۲۶کیلوگرم بودباتشخیص پزشک غددهر۲۸روزآمپول میکرورلین۳٫۷۵ راتزریق میکنه.والان هم وزنش به۴۸کیلورسیدوخیلی نگرانم.اگه الان آمپولشوقطع کنم عادت ماهیانه میشه؟برای اضافه وزن وعوارض داروخیلی ناراحتم.البته دخترم هم ورزشکاره هم غذاش زیادنیست.ضمنااگه آمپول قطع بشه قدش بزرگ میشه؟خواهشاجواب بدین🙏
- پریودی
سلام من دختر ۴۲ ساله هستم ابله گرفتم همزمان با پریودی من بود اما پریود نشدم یک ماه از ابله گذشت بازم پریود نشدم لطفا بگید باید چه کار کنم
- بقایای جنین
سلام خسته نباشید من دوهفته پیش سقط خود بخودی داشتم الان اندازه ۲ سانت بقایا دارم دکتر آمپول متین داده هنوز نزدم و فعلا خونریزی ندارم در حد لک خیلی خیلی کم آیا اگر با آمپول هم دفع نشه میتونم تا دریای صبر کنم؟؟؟
- پریود نشد
سلام من 10دی پریود شم و1بهمن پولیپ عمل کردم ولی هنوز پریود نشدم چکار باید بکنم
- کیست کلسیفیه در تخمدان راست
سلام خدا قوت ببخشید من ۴۲ سالم دو ماه پریود نشدم سونوگرافی رفتم نوشته فوکوس کلسیفیه در تخمدان راست آیا خطرناک؟؟؟ پارسال علائم یائسگی زود رس داشتم که یک ماه دارو خوردم و ادامه ندادم
- ازمایش پاتولوژی
Macroscopy:RIF Consist of small fragment of cream-brown soft tissue and Blood clot. V=0.2cc. E=T. SOS=M/1 Diagnosis:Endometrium curetting:_Consistant with anovulatory cycle
- زگیل تناسلی
سلام مبتلا به زگیل تناسلی نوع 58 هستم بعد از 6 جلسه درمان قرار بود یک ماه بعد برای چکاب به دکتر مراجعه کنم اما چون بازم مشاهده کردم از سرکه سیب استفاده کردم و تعدادی رو از بین بردم یک ماه بعد به دکتر دیگه ای مراجعه کردم گفتن داخل واژن دوتا دارم بیرون 3 تا درحالی که من اصلا لیزر داخل نشده بودم نمیدونم چرا پزشکم داخل رو معالجه نکردن این دکتر متخصص باز فقط دارو تقویت سیستم ایمنی دادن گفتن تا ویروس از بدن نره هرچقد برش داری بازم در میاد آیا واقعا نباید فعلن بردارنش؟ نظر شما چیه؟
- بارداری
من روز ۱۹ اردیبهشت تاریخ پریودم بود نشدم دوروز بعد تست دادم مثبت شد بعداز گدشت ۴۸ دادم دوباره یه آزمایشگاه دیگه برای بتا رفتم خیلی کم بالا رفته بود سونو واژینال دادم چیزی از حاملگی مشاهده نشده بعداز گذشت ۵روز سه روز خونریزی داشتم به صورت متوسط دوباره بتا دادم بتا یه مقدار کم رفت بالا ولی دوبرابر نشد سونو هم نه داخل رحم نه خارج رحم چیزی را نشان نمیدهد بنظر شما من بایدچیکار کنم دکترم گفت درصورت درد شدید یا خونریزی شدید به الزهرا برو الان ۱۱ روز گذشته
- لکه بینی حین مصرف ال دی
سلام خانم دکتر خسته نباشید من آبان ماه سقط جنین ۲۰ هفته داشتم.از اون موقع به بعد مابین پریودهام ترشحات شفاف با رگه خون داشتم چند مرتبه درماه اینجوری میشد مابین پریودی تا ماه پیش که خیلی بیشتر شد رگه ها و مثل لکه بینی شد اما دائم هر روزه نبود مثلا ۳ روز میومد ۲ روز تمیز بود ..رفتم سونوگرافی تنبلی تخمدان داشتم و کیست ریز در تخمدان .پاپ اسمیر هم دادم در همون حین لکه بینی این گزینه ها تیک خورد Absence of endocervical/metaplasticcells و گزینه بعدی negative for ointraepithelial lesion or malignancy و بعدی هم التهاب زد moderate.. دکتر برام قرص مارلین تجویز کرد از ۲۱ فقط ۵تا دونه مونده تا تموم بشه که امروز صبح دیدم بازم لباس زیرم ترشح خونی داره و شب هم نزدیکی داشتم آیا ربطی به نزدیکی داره و با خوردن این قرص هنگام نزدیکی واژن ام خیلی خشک میشه ..آیا پاپ اسمیر مشکل داره؟و سونوگرافی از روی شکم انجام شد لازمه که سونو واژینال انجام بدم ممنون میشم جواب بدید و بگید علت این لکه بینی ها چیه و چیکار باید بکنم
- سلام خانم دکتر من درهفته ۱۲بارداری هستم گوش درد گرفتم رفتم دکترسفکسین بهم دادایابخورم یان
سلام خانم دکتر من توهفته ۱۱بارداری هستم گوش درد گرفتم دکتربهم سفکسین ۴۰۰داده ایااین قرص خطری برای جنین نداره
- نوزاد پسر
سلام خانم دکتر برای تعین جنسیت ۱۰۰درصد باید چکار کرد
- اقدام به بارداری
سلام ۳۰ سالمه وقرص لوبل ولاموتریژین وفنوباربیتال ولاکوپت استفاده میکنم چقدرروی جنین تاثیرمیذارن
- ضربه ب کمر
سلام خسته نباشد من دیروز روز دوم پریودیم بود و ی ضربه محکم ب کمرم خورد ک باعث کمردرد و خونریزی شدید شد ولی بعد دو سه ساعت خونریزیم عادی شد کمر دردمم بهتر شد میخاستم بدونم اشکال داره؟ ایا این ضربه ممکنه دراینده باعث ایجاد مشکل بشه؟


