Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- نارسایی تخمدان یعنی چه
- جرراحی فیبرم
من ۶ اسفندلاپارسکوپی شدم..الان دوماه پریودمیشم...چیکارکنم
- خشکی واژن
۲۸ سالمه نزدیک به دوسال هستش که ۴ بار کیست بارتولن اوردم عمل کردم تیکه ای از دهانه رحمم تو مشکل اچ پی وی برداشتن ،میل جنسی بالایی داشتم خیلی کم شده خشکی واژن شدید گرفتم و درمانی براش پیشنهاد نشدع تا الان جز روان کننده ،اگه درمان داره به قبلم برگردم حضوری بیام از مازندران
- سلام من گفته بودم پایین دهانه سوراخ شده میخواستم بدونم اگه ام ار ای بدم از رحم و لگن و مثانه مشکلی نیست؟ بخاطر سوراخ
- سوال
سلام خسته نباشید بیست ویک سالمه ومجردم برای تنبلی تخمدان دارومصرف میکردم که الان دوماه هست که مصرف داروروقطع کردم این ماه پریودم به این صورت بود که دوروز اولش لکه بینی وپنج روزخونریزی بعدازهفت روز پاک شدم ولی از روزنهم دوباره لکه بینی دارم چرااینطوری شده؟بنظرتون بایدپیگیری کنم؟
- سن بارداری
سلام وقت بخیر، خانم دکتر سن بارداری چطور محاسبه میشود. وقتی مثلا شما میفرمایید که سونو را در هفته ی یازدهم انحام بده، بنده این هفته ها را از چه روزی حساب کنم؟ مثلا وقتی ۱۴ ام خرداد ، اولین روز از آخرین قاعدگی من بوده است، الان من دقیقا در هفته ی چندم هستم؟ با تشکر فراوان
- نازایی
دو بار ای یو ای ناموفق داشتم و یه ای وی اف نا موفق ، شرایط کاشت خوب بود تعداد جنین هام برای انتقال دو تا، چرا ناموفق شد؟
- سلام ببخشید تفسیرش میکنید
Gross:Received specimen consists of a pieces of brown colored tissue,1*1*0.5 cm. Sos:2/1. Microscopy:Sections show polypoid fragments of endometrial tissue lined by epitheium,fibrous stomach and inactive glandular structure.
- سلام من در دوره پریودی چند ضربه به شکمم خورد و الان شکمم خیلی درد میکنه باید چی کار کنم
سلام من در دوره پریودی چند ضربه به شکمم خورد و الان شکمم خیلی درد میکنه باید چی کار کنم
- سونوگرافی نسج نرم
ببخشید سونوگرافی انجام دادم اینجور نوشته : درمحل لمس توده درخلف گوش راست دو لنف نود با هیلوم اکوژن و نمای benign به سایز۳*۱۰میلیمتر و ۲*۶رویت گردیده .میخواستم ببینم ایا خطرناک و نگران کننده و نیاز به بررسی دارد!؟
- غدا
سلام خوردن ترشی سیردربارداری ضرردارد
- تنبلی تخمدان
سلام خانم دکتر عزیز من۲۴سالمهو مجردم ..در اردیبهشت ماه دوبار پریود شدم ودر خرداد رفتم دکتر یکسری ازمایش و سونوگرافی انجام دادم به من گفتن کیست و تنبلی تخمدان دارم و قرص سیبل و اسپیرونولاکتون برای تنظیم هورمون دادن که من از پنجم پریودیم در تیرشروع کردم به خوردن الان چند تا سوال ازتون دارم اول اینکه مصرف بسته دوم رو از ادامه همین قرص یعنی بعد قرص های سفید بخورم یا از پنجم قاعدگی مرداد شروع کنم؟دوم اینکه با مصرف قرص خیلی احساس خواب الودگی و خستگی و گاهی معده درد در طول روز دارم این طبیعیه. ممنون
- افتادگی رحم
سلام.چند ماه است که احساس سنگینی در زیر شکم دارم ، گاهی کمردرد شدید هم دارم.دیروز زمان شستن بیرون آلت تناسلی احساس کردم که رحمم پایین آمده . با انگشت تست کردم دیدم کمتر از یک بند انگشت با دهانه واژنم فاصله دارد (در همان حالت نشسته) . آیا نیاز به جراحی دارم ؟ ۴۰ساله هستم . چند ماه از کاپ قاعدگی استفاده کردم ، ممکن است که افتادگی رحم بخاطر آن باشد ؟ مدتی هم مشکل یبوست داشتم . درضمن تمایل دارم که باردار هم بشوم .آیا درمان میشوم ؟
- تست بارداری
سلام وقت بخیر میانه ی سیکلم لکه بینی داشتم و تقریبا ۳روز هم داشتم قبل موعد پریودیم ترشح آغشته به خون. و اقدام به بارداری کردم ۶روز مانده به موعدپریودیم تست گرفتم منفی بود و چهار روز مانده به موعدم هم منفی آیا احتمال زیاد باردارنیستم چون با وجود لکه بینی و سایر علائم ممکنه باردارنباشم
- بهم خوردن نظم پریود
سلام خانم ئکتر ،
من ماه گذاشته 8 آبان روز آخر پریودم بود. 12 آبان نزدیکی مشکوک داشتم یک ساعت بعدش دو تا قرص اوسیز مصرف کردم، هفت روز بعد پریود شدم اما مقدار خونریزیم کم به مدت 3 الی 4 روز و به رنگ سیاه بود.
تاریخ 10 آذر به چند روز لکه بینی داشتم. از 14 آذر پریودم شروع شد و همچنان ادامه داره، هیچ دردی ندارم فقط گاهی خیلی خفیف و لحظه ای ، میزان خونریزی خیلی شدید نیس مثل پریود های ماه های گذشته و گاهی به صورت لخته مشاهده کردم.
لطفا بفرمایید همچین چیزی طبیعی هستش یا باید درمانی رو شروع کنم؟ - فریزکردم بعد از ۳۰ روز خارش دارم
- درموردکیست کوروئیدپلاس توداخل شکم مادر
سلام خانوم دکترخسته نباشیدمن باردارهستم از۱۸هفته به بعدمشخص شدکه بچه توسرش دوکیست کوروئیدپلاس داره به اندازه ۱۰ میلی ممنون میشم کمکم کنیدالان۲۵ هفته هستم به این اندازه رسیده رفع هم نمیشم نگران هستم چیکارکنم آیاخطری داره
- بارداری
سلام وقتی در بی بی چک قسمت c خیلی کمرنگ باشه آیا بی بی چک خراب است؟ آیا وقتی قسمت c در بی بی چک پررنگ باشد و قسمت t مانند سایه باشد باردار محسوب میشم؟
- سلام وقت بخیرب علت تنبلی تخمدان قرص سیبل استفاده میکنم حین خوردن قرص سفید پریود شدم مصرف این بسترو قطع کنم ؟؟و بسته جدید شروع کنم؟؟
- دردمقعد
سلاممنمدتهاستکهیهدردخیلیشدیدناحیهزیرشکمموتیرمیکشهداخلمقعدمدردخیلیبدیهستشحتیرودهبزرگمسفتمیشهتوروخداکمکمکنید


