Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- نازایی
سلام خانم دکتر تنبلی تخمدان دارم وچن ماهی میشه اقدام به بارداری کردم،خیلی یبوست دارم و مجبورم روزانه دو قاشق روغن زیتون ناشتا واسه یبوستم بخورم،خیلی بدنم گرم میشه،خاستم ببینم مصرف روغن زیتون مانع بارداری نمیشه؟؟؟
- سلام خسته نباشی خانم دمتر ضخامت آندو متر من ۴ هست خیلی کمه امکان داره بخاطره همین باشه که این خونریزی من قطع نمیشه چهار ماه قطع نشده قرص مدروکسی پروژسترون داده بهم دکتر بازم قطع نمیشه باید چیکار کنم
- خود ارزایی
سلام خانم دکتر ، ایا اگر کسی در طول زمانهای متوالی خودارزایی کند و زمانی که برای ازدواج پیش یکدکتر زنان برود آیا این دکتر می فهمد که این دختر خوددارزایی انجام داداه است یا خیر. ممنون
- کیست تخمدان
با سلام، یک کیست در آندکس راست دارای ذرات اکوژن داخلی و سپتای ظریف داخلی و دارای دیواره ضخیم به ابعاد 50میلیمتر دارم، ایا قرص ال دی که دکتر تجویز کرده مناسبه و این کیست خطرناکه؟
- سلام وجود سودو ساک در سونوگرافی لگن میتواند نشانه کیست باشد؟؟
- قطع خونریزی پریودی
در دوران شیردهی واسه کم شدن خونریزی میشه از مفنامیک اسید استفاده کرد؟
- زگیل
سلام من نزديك ناحيه تناسليم زگيل دارم چندتا زياد شده مشكل چيه؟خطرناكه؟چرا اينجوري ميشه من مجردم و ٢٤ساله
- ضرر آمپول واریوپپتیل ۱۱
سلام من ۵۱ سال دارم دکتر به من آمپول واریوپپتیل داده برای فیبروم نمی دونم بعد از که پریودم تمام شد بزنم ؟ یا سه روز وقتی پریود شدم ممنون راهنماییم بکنید
- مارولین ۲
سلام وقت بخیر برای پیشگیری از بارداری دکتر مارولین تجویز کردن. همزمان از کاندوم هم استفاده کردیم. من هر ماه ترشح تخمک گذاری داشتم الان بعد از یک هفته از مصرف قرص ترشحاتم کم و غلیظه .برعکس ماه های قبل که بعد از اتمام پریودم سریع تخمک گذاری داشتم.سوالم اینه که ممکنه در مصرف ماه اول هم از تخمک گذاری جلوگیری کنه و احتمال بارداری چقدره؟از روز پنجم و هرشب سر ساعت معین مصرف میکنم.ممنونم
- ریزش ادرار
سلام خسته نباشید من چند سالی هست ک هر وقت ب دستشویی میرم بعد از دفع ادرار ریزش ادرار دارم خاستم ببینم مال چیع و باید چکار کنم
- پریودی
سلام.ببخشید در ادامه ی سوالی ک ازتون پرسیدم لطف میکنین بگین مصرف رواکوتان اونم هفته ای یه بار ممکنه باعث قاعدگی نامنظم و ریزش شدید مو بشه؟
- سلام من تنبلی تخمدان دارم و پریود نمیشم
- خونریزی طولانی پریودی
سلام من۴۸سالمه دوسه سالی میشه که پریودام طولانی شده حدود۱۰روز۱۲روز.سونودادم گفتن فیبروم داری.پارسال ابان ماه کورتاژ تشخیصی شدم.دوماه خوب بودم.دوباره اینورسال پریودام شده۱۸روزه کلافه شدم.باهیچ دارویی بندنمیاد.دکترجدیدم مدرکسی پروژسترون داده شبی دوتا که خونریزی بیشترشده.چکارکنم علایم یایسگی میتونه باشه دکترم میگه فعلا زوده۵۰سالگی
- آزمایش اسپرم و باروری
سلام..سال نو را به شما تبریک عرض میکنم.. در مراکز باروری و ناباروری یکی از آزمایش هایی که روی مایع منی مرد انجام میشود تعداد اسپرم در هر میلی گرم هست.. یعنی تعداد اسپرم یک مشخصه مهم برای باروری و در صورت کم بودن مرد با مشکل باروری مواجه میشود.. پس چطور بعضی از وب سایت های پزشکی اظهار دارند.. امکان دارد مقداری منی در دستگاه تناسلی مرد وجود داشته باشد و هنگام آمیزش میتواند به همراه مایع مذی یا پیشاب وارد رحم زن شود و باعث بارداری شود.. اگه تعداد اسپرم بر باروری موثر است پس اون مقدار ناچیز اسپرم در مایع مذی که بیرنگ میباشد نمیتواند موجب باروری شود.. و در غیر اینصورت پس آزمایش تعداد اسپرم برای چیست؟.. با تشکر فراوان از شما
- بی خوابی شدید
سلام من ۴۰سالمه ۳تا بچه دارم. به علت خونریزی شدید و آندمیوز ۲ماه پیش جراحی شدم و رحمم و تخمدانها را خارج کردن الان به شدت دچار بی خوابی شدم آیا ربطی به عمل هیسترکتومی دارد ؟علاج دارد؟ آیا بهتر میشم یا همینطوری میمونم تو رو خدا راهنمایی کنید هر شب تا صبح بیدارم. کم خونی هم ندارم
- خونریزی ناشی از آسیب جداره رحم
سلام خانم دکتر من این ماه پریود شدم بعد ۸ روز پاک شدم بعد نزدیکی داشتیم دوروز بعدش لک دیدم دکتر ماما رفتم معاینه کرد گفت زخم و التهابه بد خیلی معاینه کرد خونریزبم شدید شد رفتم پسش متخصص گفت نه زخم داری نه التهاب دیواره رحم آسیب دیده قرص مفنامیک اسید دادن از دیروز میخورم ولی خونریزیم زیاده چکار کنم ممنونم .۳۴ سال متاهل هستم
- لکه بینی وسط سیکل
سلام خسته نباشید میخواستم بدونم لکه بینی در وسط سیکل قاعدگی باعث تاخیر در پریود میشود؟ من ۴۴ سالمه و تا الان معمولا تمام سیکلهام منظم و ۲۸ روزه بوده ۱۸ مرداد که پریود شدم دقیقا دو هفته بعدش یعنی روز ۱۴ سیکلم دچار لکه بینی شدم که ۴ روز طول کشید و الان یک هفته هست که پریودم عقب افتاده بی بی چک هم زدم منفی شد بنظرتون دچار تاخیر یا بی نظمی پریود شدم یا باردارم یا مشکل دیگری هست؟
- کیست تخمدان
دکتر به من گفتن کیست شکلاتی یا آندرومترویز تخمدان چپ و راست به ضخامت ۱.۵ سانتیمتر دارم. قرص فمیکا دادن. شب ۱۲ام چند ساعت دیر خوردم. روز ۱۳ و ۱۴ با اینکه قرص خوردم لکه بینی دارم. قرص رو ادامه بدم یا قطع کنم تا پریود بشم؟ چون زمان پریود ماهمم هست و قرص رو از وسط سیکل شروع کردم. نیاز هست برای قطع خونریزی ۲ تا بخورم؟
- خون ریزی در اثر ضربه خوردن ب کمر
سلام خانوم دکتر من دیروز با برادرم درگیر شدم لگد های محکمی ب کمرم زد و امروز دیدم ک خون ریزی دارم با اینکه هنوز ب وقت پریودیم مونده علتش چیه شدم
- انتقال جنین
سلام من هغت روزه انتقال دادم علایمی شبیه پریودی دارم،تخمدانهام و استخوان شرمگاهی درد داره ،امروز دیدم یکمی حوشهای زیرپوستی تو صورتم دارم که معمولا پریود میشم اینطوری میشم دارم پریود میشم😔؟


