Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- عقب افتادن پریودی
سلام وقتتون بخیر ببخشید من عادت ماهیانم به این صورت هست که چند ماه ثابته بعد از تقریبا چهار،پنج ماه،ماهی دو روز زودتر پریود میشم اما الان شیش روزه که پریودیم عقب افتاده دلیلش چیه؟
- در مورد قرص ویتاگنوس
سلام خانم دکتر من مدت 6 ماه قرص ویتاگنوس مصرف میکردم بعد 6 ماه بصورت نامنظم مصرف کردم بعد دوباره یکماه مرتب بعد پریود نشدم 2 ماه کاملا حالتهای حاملگی را داشتم بعد از 2 ماه 1 عدد قرص صبح زود خوردم خوابیدم بعد که بیار شدم پریود شدم آیا این قاعدگی بوده یا سقط؟ نمیدونم خیلی فکرمو در گیر کرده با تسکر
- قارچ
سلام خانوم دکتر خسته نباشید من چند وقت پیش از شما یه سوال پرسیده بودم درمورد سفید شدن بین لبهای درونی و بیرونی دستگاه تناسلی ک با شستشو از بین میره ولی یکی دو روز بعد دوباره سفید میشه ک شما گفتین از پماد کلوتریمازول استفاده کنم که من یه مدت استفاده کردم وقتی استفاده میکردم جواب میداد ولی الان ک قطع کردم دوباره همون مشکل رو دارم. لازمه از پماد دیگه ای استفاده کنم؟
- لابیاپلاستی
سلام . ببخشید من لابیاهام بزرگن از گوشت کناره ها زده بیرون . میخاسم بدونم وقتی ادم متاهل شد شوهر آدم خوشش نمیاد ؟
- واریکوسل
Immotile 62.6% یعنی واریکوسل داره همسرم؟ باید عمل کنه یا نه با دارو برطرف میشه ؟ واسه بارداریم مشکل ایجاد میکنه ؟ خواهش میکنم جواب بدید ...
- سلام وفت بخیر من ۴۴ سالمه گفتن کیست تخمدان راست مولتی لوکولار ابعاد ۴۵ در ۴۳ ک فاقد جزو سالید و وسکولار داخلی میباشداماوسکولاریته مختصر در جدار کیست دیده میشود میشه بگین درمان چیه جراحی نیاز دارد با خیر
- بارداری
سلام من ۱۸ سالمه فقط رابطه مقعدی ۲ بار داشتم پریودیم منظمه و ۲ ۳ روز اینور اونور میشه تست بارداریم منفی شد سونگرافی فقط ضخامت متداریری۱۳ شد و ۵ روز ب پریودم موندا امکان بارداری هست ؟
- بیماری زنان
سلام خانم دکتر من حین رابطه ک خم میشم درد در کنار زیر شکمم احساس میکنم و درد اوره شدید و حس میکنم ژ چیزی داره تکون میخوره اونجا
- هزینه ویزیت آنلاین پزشکان زنان خارج از کشور .احتیاج به راهنمایی دارم ؟
باسلام خدمت شما .من میخواستم با پزشک زنان که در خارج از کشور(انگلستان ) ویزیت آنلاین داشته باشم وارد سایت پزشک شدم ولی چیزی درمورد هزینه ویزیت آنلاین پزشک نبود .واقعیت هم نمیدونستم برای هزینه به کدام قسمت سایت مراجعه کنم .خواستم بپرسم شما از هزینه ویزیت آنلاین پزشکان زنان خارج از کشور اطلاع دارید .ممنون میشم راهنمایی کنید یک دنیا تشکر و سپاس
- سنو رحم
سلام وقت بخیر سنو رحم انجام دادم که مختصر مایع در اندومتر قسمت فوقانی کاویته دیده شده و تخمدان راست فولیکول کوچک تر از یک سانتی متردارد اندازه تخمدان چپ ۱۳×۲۵ و راست ۱۵×۲۹ سنو من مشکلی داره؟ و علت این مایع اندومتر و فولیکول تخمدان راست چیه
- من ۴۴ سال دارم به دلیل داشتن اندومتر قرص وروژست مصرف میکنم و به دستور پزشک باید ۳ ماه قرص بخوریم بعد از خوردن ۲ ماه از قرصها پریود شدم ایا خوردن قرص رو ادامه بدم یا قطع کنم؟
- سلام هنگام پریودی دردزیادی درناحیه ی مقعددارم علت ان چیست وچه دارویی مصرف کنم برای کاهش درد
- سوال
سلام وقت بخیر، یک برآمدگی پوستی درقسمت باسن چندسالی هست وجودداره و خودپوست برآمده هست وهیچ علائمی نداره مثل درد وسوزش وخارش نداره وانگارپوست آن قسمت بادکرده سفتیش هم شبیه جوشه آیانیازبه بررسی داره؟
- پلاکتین
سلام خسته نباشید من دختر ۲۰ ساله هستم دکتر رفتم گف یه مقدار کمی پلاکتین بالا دارم و خیلیییییی جوش میزنم جوش های شدیدی که کل صورتمو میگیره یه کمم هورمون مردانه ام بالاس اما پر مویی و چاق نیستم فقط جوش زیادی دارم چه قرصی استفاده کنم که خوب شم قرص های اسپیرولاکتون و کامپاند باعث نمیشن که رویش مو در صورت داشته باشم باعث نمیشه در بیارم خیلی از این موضوع میترسم ترو خدا کمکم کنید راه دیگه ای بجز خوردن قرص نیست ؟
- بیماری زنان
باسلام من تقریبا ی سالی میشه ک خونریزی دارم کلی آزمایش وسونودادم گفتن مشکلی نداری وقرص مجسترول ۴۰ دادن دارومصرف میکنم خوبم ولی مصرف نکنم خونریزی شروع میشه گفتن فقط استروژن خونم پایینه ب نظر شمامشکلم چیه خسته شدم
- لابیا
سلام خانم دکتر خسته نباشید..عذر میخوام بابت طرح این سوال من 22سالمه و مجردم.بخاطر اینکه هیچ آشنایی با اندام تناسلی خود ندارم ترس از ازدواج دارم.لابیای کوچک من از وسط باز هست با توجه به عکسایی که داخل اینترنت دیدم انگار از هم بازن.واگر نه باید به چه صورت باشه و یا درمانی داره؟ .خواهش میکنم منو راهنمایی کنید تا ازین استرس خلاص شم..
- تیروئید….
سلام خانم دکتر بنده عرض کردم هفته ی ۷ بارداری هستم وخدمتتون گفتم تیروئیدم ۶ هستش شمافرمودین که دارومصرف کنم چه داروئی مصرف کنم برای تنظیم تیروئیدم خواهش میکنم راهنماییم کنین ممنون میشم
- سقط
سلام من ۱۱ روز پیش سقط داشتم خون ریزی داشتم تا اینکه ۱۱ روز بعد خون ریزیم قطع شد بعد ۱۱ روز رابطه برقرار کردیم از اب منی طبیعی جلوگیری کردم میخواستم بدونم من الان باید قرص الدی بخورم یا نه فعلا قصد بچه اوردن ندارم
- سفیدک روی کلیتوریس در دختر ۱۷ ساله
سلام خانم دکتر ببخشید من ۱۷ سالمه روی ناحیه کلیتوریس و پشت لابیا داخلی سفیدک داشتم که روی کلیتوریس به صورت دونه سفیده بنظرتون ممکنه چی باشه بی بو هست و ترشحاتمم عادیه
- اقدام به بارداری
سلام خسته نباشید ... من بخاطر تنبلی تخمدان میخوام لتروزول مصرف کنم .میخوام بدونم همراه قرص لتروزول ،باید قرص دگزامتازون هم استفاده کنم ؟؟ ماه پیش هم طبق تجویز پزشک لتروزول از شب ۳ تا ۵ شب استفاده کردم و دگزامتازون از روز اول تا ده پریود خوردم و روز ۱۲ فولیکول ۱۵ داشتم وضخامت اندومتر ۳ بود . روز ۱۴ آمپول hcg تزریق کردم و نتیجه نداد. این ماه دیگ نمیتونم برم دکتر خودم میخوام بخرم ممنون میشم راهنمایی کنید. اینوفولیک هم ۱ ماه هست که روزی دوساشه استفاده میکنم


