Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- ازمایش ذخیره تخمدان
با سلام و خسته نباشید ۴۶ ساله و مجرد هستم جراحی برداشت فیبروم انجام دادم و به دلیل تزریق امپول دیفرلین در حال حاضر قاعدگی نامنظم دارم روز پنجم قاعدگی ازمایش ذخیره تخمدان انجام دادم ایا قاعدگی نامنظم و مصرف قرص جهت سرماخوردگی در نتیجه ازمایش تاثیرگذار است؟ با وجود کاهش ذخیره تخمدان راه چاره چیست ایا بارداری امکان پذیر است؟ نتیجه ازمایش FSH 21.2 LH 7.8 و پرولاکتین 15.3 با تشکر
- سلام من قرص اوابوست استفاده میکنم شبی یک عد د چندروز پریود شدم یعنی براثر استفاده از قرص هستش
- بارداری پوچ
سلام من هفته سوم با بتاي ١٠٠٠٠ بالاست؟؟؟؟؟؟ پوچيل مولار؟؟؟؟؟؟
- قرص سیپروترون کامپاند
سلام من
- سرکلاژ
سلام مجددببخشید آیا روش دقیقی برای تشخیص نارسایی سرویکس وجود دارد؟ حاملگی اولم در حین استراحت متوجه خونریزی شدید شدم احتمالا کیسه آب پاره شده بود درد زایمانم خیلی خفیف بود در عرض ۱/۵ ساعت بچه دنیا اومد، دومین بارداری بعد از ماه ۵ لکه بینی و درد در کمر قسمت پایین شکم داشتم هفته ای ۱ آمپول میزدم ولی ۲۷ هفته زایمان کردم سومین بارداری هفته ۱۳ طول سرویکس۲۶ بود سرکلاژ شدم ولی۲هفته بعد با درد و خونریزی نهایتا سقط کردم
- خونریزی و درد شکم
سلام خونریزی و درد شکم دارم دکتر سونو نوشت .جوابش رحم به ابعاد۶۲*۴۶*۹۴میلی و آکوی میومتریال هموژن مشاهده شد.کیست ساده در تخمدان سمت چب به سایز۲۶*۱۷ میلی
- مصرف قرص نورم اسکین و بارداری
سه ماه دیگه عروسیمه و الان نورم اسکین مصرف میکنم و الان میخام قطش کنم اگر بعد دوماه باردار بشم خوبه یا باید بیشتر صب کنم
- سلام خانم دکتر من 12هفته باردارم خیلی زیر شکمم باپهلو هام دردمیکنه دکترم رفتم گفت شاید عفونت باشه ولی خوب بود علتش از چیه خیلی اذیت میشم
- ماکروسکوپی
Macroscopy: received specimen fixed in formalin consist of multiple piece of
brownish tissue measuring (2*2*1 ) cm.
DX: Endometrium pipell compatible with disordered proliferative
endometrial. - پریودنامنظم
سلام دکتر۴۱سالمه دوتابچه دارم وبعدزایمانم لولموبستم الان دوبارکه پریودم یک هفته جلومیافته یلنی۲۱روزیبارمیشم دلیلش چیه یعنی میخوام یائسه شم ممنون
- خونریزی شدید
سلام دستگاه ایپدی گذاشتم یکسال ولی خونریزی شدیدداشتم درزمان عادت ماهیانه مجبورشدم درش بیارم قرص تری فازیک خوردم ولی حالم بدمیشد اونم کنارگذاشتم ولی بازم پریودیام خیلی خونریزی شدید و لخته های خونی زیاذی دارم که سردردوتهوع میگیرم چکارکنم کمکم کنید
- مصرفقرص.چاقی.دربارداری
یه مدت کپسول چاقی سینا استفاده میکردم حالا باردارم توچهارماههستم وزنم از۶۵اومده ۵۸اصلا حال ندارم نمیتونم هیچی بخو رم میشه دوباره کپسول چاقی استفاده کنم یا ضرر داره بای چیکارکنم .روزبه روز خراب میشم وزنم زیا د پایین میاد ممنون راهنمایی بفرمایید
- پریود بعدزایمان
سلام دکترمن بعد۱۰ماه اززایمانم تازه دوسه لکه زدم یعنی پریودشدم ؟اگه پریودشدم چراانقدکمه چیبخورم زیادشه مطمئنم که حامله نیستم چون شوهرم فوت شده
- درون رحمم یک نوده کوچک می باشد که روی آن زبر می باشد گاهی وقت کوچک می شود وگاهی وقت بررگ می شود گاهی وقت عفونت دارد این توده چیست در ضمن رحمم خیلی خشک می باشد
- غربالگری
با سلام و عرض ادب ..من غربالگری اول و دوم بارداری را انجام دادم سونوی آن تی کاملا سالم و ان تی ۱/۶ بود و سونو آنومالی هم به گفته دکتر همه چیز خوب بود و فقط کمی وزن جنین کم بود ..آزمایشات هردو غربالگری هم low risk بود ولی در آزمایش غربالگری دوم سندروم دان نزدیک مرز بود اما کم خطر و خود آزمایشگاه درخواست تست ترکیبی سکوئنشیال کرد ..که در این تست از من دیگر خون نگرفتند و همون غربالگری اول و دوم را با هم مقایسه کردند و جواب هم سندروم دان پرخطر در آمد ۱به ۶۲ و هم تریزومی ۱۸ پرخطر درآمد ۱به ۱۲۸ به نظر شما به کدام تست اطمینان بیشتری میشه کرد؟تست سکوئنشیال که پرخطر است یا غربالگریها که کم خطر است چند درصد احتمال دارد که جنین مشکل دار باشد ؟ سن بارداری هم از ۱۹ هفته گذشته و آمینوسنتز فقط میتونم انجام بدم که مطمئن بشم لطفا مثل همیشه صادقانه جواب دهید.
- ای وی اف
سلام من روز هفتم انتقالم قبلش دمای بدنم بالابود امروز بدنم سرد شد به نظر شما ممکن منفی بشم علایمی مثل لکه بینی نداشتم فقط روز سوم یکم زیر کمرم درد گرفت ورفت
- درباره آمپول واریوپپتیل
سلام چندماهی مصرف آمپول واریوپپتیل دارم تواین مدت برای انجام رابطه جنسی باهمسرم جلوگیری داشتم میخوام بدونم درزمان مصرف این دارووقتی که پریودنمیشم اگه جلوگیری نکنم مشکلی داره باردارکه نمیشم؟؟؟ممنون میشم راهنمایم کنید
- بارداری
سلام من باردارم هفته 18 هست جفت پایینه بعد دیشب رابطه داشتم ارضا شدم الان زیر شکمم خیلی درد میکنه میشه بگید چیکار کنم
- اندومتر
سلام من نوزده سالمه تازه ازدواج کردم پریودیم خیلی کمه اما درد زیاد دارم رفتم سونوگرافی بردم دکتر ماما نشون دادم گفت هیچ مشکلی نداری یدونم برو ازمایش الان رفتم ازمایش دادم اومدم میگه اندومترتت یکم زیاده من زیاد دقیق نگف مشکلمو برام امپول زیر جلدی نوشت من نمیخوام اون امپول بزنم چون عوارضشو خوندم چون ماهانه هم پریودام خیلی منظمه میترسم هورمون هام به هم بریزه الان چیکار کنم بنظرتون برای درمان اون
- عوارض آمپول دکاپپتیل
سلام.۴۷سالمه.آمپول دکاپپتیل واسه کانسر برست، واسه ام تجویز شده.یا دوز تزریق کردم.خواستم بدونم دوره درمان چند ماهه؟بعد از اتمام دوره عوارض هم از بین میره یا عوارضش برگشت ناپذیره.؟ممنون


