Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- خونریزی
سلام خانوم دکور خواهش میکنم جواب بدید خیلی نگرانم ۱۳ روز از پریودم گزشته و دیشب رابطه دخول داشتم صبح بلند شدم رفتم دسشویی بعد از ادرار دیدم سه چکه خون ریخت ازم خیلی نگرانم چیکار کنم دکور برم؟ این مشکل میتونه چی باشه از نظر تودم بشکل پریودی نیس
- سلام خانم دکتر من برای نامنظمی پریود قرص مدرکسی پروژسترون مصرف میکنم از روز ۱۶ قاعدگی شبی ۱عدد تا ۱۰شب حالا من برای دوره اول که از روز ۱۶قاعدگی شروع کردم ۹تاشو خوردم یکیش مونده بود پریود شدم حالا برای دوره دوم باید چه طوری مصرف کنم تو سوال قبلی گفتین از روز ۱۴قاعدگی بخرم چیکار کنم مشکلی نداره اگه از روز ۱۴قاعدگی بخرم دکتر بهم گفته از روز ۱۶قاعدگی بخرم حالا شما میگین از روز ۱۴قاعدگی بخرم بعد دکتر چیزی نمیگه بهم به نظرتون
- امپولسینالاف
سلام بعدازتمامشدنامپولسینالافچندروزبعدبایدنزدیکیداشتهباشیمبرابارداری
- بارداری
۳۲ سالمه،یک سال اقدام به بارداری کردم خودم و شوهرم سالم هستیم طبق ازمایشات پزشک. نباید قرصی مصرف کنم برای باردار شدن؟
- عقب انداختن پریود.
سلام من میخوام پریودم عقب بیوفته لطف میکنید یه قرص که عوارضش از همه کمتره بهم معرفی کنید و اینکه از کی باید شروع کنم، ممنون
- لکه بینی و پریودی متععد
چرا قلل از پریودی ۴ تا ۵ روز لک میبینم و در ماه سه بار پریود شدم
- دیر شدن پریود
سلام وقت بخیر ۴ ماهه از قرص مارولین استفاده میکنم.همیشه هم از کاندوم استفاده میکنم.هیچ وقت هم کاندوم پاره نشده .قرص ها هم سر ساعت مصرف کردم و حتی یک دونه هم یادم نرفته.همیشه روز پنجم بعد از اتمام قرص پریود میشدم امروز روز پنجم هنوز پریود نشدم.دوتا تست زدم منفی بود احتمال بارداری هست؟ممنونم از وقتی که میگذارید ممنونم
- طول بارداری
سلام. روز بخیر. من در یک مقالهای خوندم که طول بارداری از زمان لقاح یعنی لقاح اسپرم و تخمک٣٨هفته است ولی زمان لقاح قابل تشخیص نیست.. و طول بارداری ۴٠ هفته از از زمان اولین روزآخرین پریود است و نهایتاً ۴٢هفته است. آیا این مقاله درست است؟
- قرص
سلام
من شب گذشته سکس داشتم متاسفانه همسرم نتونست جلوگیری کنه امروز صبح پریود شدم ایا نیاز به خوردن قرص اورژانسی هست ؟ - سلام خسته نباشید تو سونوگرافی من نوشته تخمدان راست 13سی سی و تخمدان چپ با حجم 12 سی سی می باشد هر دو تخمدان بزرگتر از حد نرمال بوده و حاوی فولیکول های کوچک متعدد پریفرال می باشند که مطرح کننده PCOD است یعنی چی
- گذاشتن دستگاه آیودی و خویزری بعد شش ماه
سلام من سه ماهه دستگاه گذاشتم خونریزیم بند نیومد دکترم گفت قرص جلوگیری بنداز الان ۲۰روزه میندازم هم زیردلم در میکنه وهم اینکه سه روزه بااینکه قرص میندازم لکه بینی دارم
- سلام خسته نباشید چند روز استفاده کنم از پماد کلو تریمازول خوبه
- ارضانشدن
سلام خانم دکتر خوب هستید من۲۵سالمه و دو ساله ازدواج کردم اول رابطه حالم خوبه و دلم میخواد بعد یهو سرد میشم وواژنمم خشک میشه واذیت میکنه بعضی وقتاهم وقتی حالم عوض میشه احساس درد در مقعد دادم چه توصیه ای میکنید برام.باتشکر
- بقایاسقط
دیروزدیروزسقط داشتم گفتن ک بفایا ب اندازه 9سی سی مونده میخام بدونم نیاز ب کورتاژ هس یاخودش دفع میشه البته بعد اومدنم ب خونه ی مقداری دفع هم داشتم
- دکاپپتیل و گرگرفتگی
سلام من پارسال دماپپتدک سه ماهه زدم و هنوز گرگرفتگی دارم آیا لازمه دارویی مصرف کنم؟ باید چیکار کنم که رفع بشه
- تنبلی تخمدان
سلام خانم دکتر من مدتهاست تنبلی تخمدان دارم و همیشه تحت نظر بودم قرصای مختلف و وزنمم کم کردم رژیمم دارم پیاده روی هم میکنم اما به محض اینکه قرصم قطع بشه دیگه پریود نمیشم تا اخر عمر باید قرص بخورم و تنبلی تخمدان درمان نمیشه؟😔
- لطفاً پاسخ فوری
سلام من به خاطر سفر ۶روز قبل پریود شدن قرص ال دی مصرف کردم و با قرص ۲هفته عقب انداختم ۴ روز بعد از قطع کردن قرص پریود شدم ولی خونریزی خیلی کم ولی تکه گوشت های تقریبا سفید رنگی روز اول از من دفع شد علتش چی میتونه باشه؟
- مشکل قرص ال دی
با سلام، بنده مبتلا به pcos هستم و دکتر برایم قرص ال دی تجویز کردند، تا قبل از خوردن این قرص ها من هیچ جوش پوستی نداشتم اما الان که حدود 10 روز هست که ال دی مصرف می کنم صورت و حتی بدن من شروع به زدن جوش های زیاد کرده. به نظرتون مصرف قرص رو قطع کنم ؟ و این جوش ها به دلیل تغییر هورمون هاست یا جنبه حساسیت داره؟ ممنون
- لکه بینی
سلام من دوهفته اس ترشحات خونی دارم ویه دفعه خیس میشم رفتم سونو گفت پولیپ داری باید کورتاژکنی میشه قرص دزسپیتو بخورم پاک بشم ؟
- سلام وقت بخیر دخترم ۵ساله ازدواج کرده و سینه های کوچکی داره برای بزگ شدن سینه چه راهی پیشنهاد میکنید شرایط پروتز هم نداره ممنون میشم راهنمایی بفرمایید


