Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- درباره بارداری
سلام خانم دکتر عزیز من ۱۲ سیکل سونو دادم ابعاد رحم ۷۷*۴۲ با اکوی میو متریال نرمال ضخامت آندومتر ۸.۵ فولیکولهای متعدد ۱۴ میلی آمپول hcg زدم وقرص لتروزول مصرف کردم باردار میشم؟ ممنون میشم پاسخ بدین نگرانم
- سنوگرافی
معني اندومتر١٢mmmواكوژن است توو سنو چيه ممنون
- پلاکت
با سلام زایمان بنده تاریخ 9/5/98 خواهد بود. ولی پلاکتم پایین با قرص 85 هزار آیا شما عمل سزارین انجام میدید؟ تعریفتون توی سایت ها خوندم.
- غربالگری
سلام خانم دکتر ،می خواستم بدونم تو ۱۰ هفته و ۱ روز میشه تست غربالگری مرحله انجام داد ؟
- عمومی
سلام ببخشید از عوارض قرص مد رو کسی ریزش موها میباشد
- عمل برداشت رحم و کمردرد
سلام ببخشیدمن ۳۸سالمه الان یکسال ونیم رحمم رو برداشتم عمل باز اماالان ۲۰ روزه کمردرد شدید درسمت چپ نزدیک لگنم هستم بخیه هام درد داره چکار کنم
- جوش پستان
سلام وقت شریف حضرت عالی بخیر من یه پسر بچه ی سه ماهو نیمه دارم که از دیروز تو زمان شیردهی درد دارم دردی مشابه درد شقاق پستان البته اصلا فرصت نکردم نگاه کنم و دهان بچه رو نگاه نکردم احتمال آفت هم ممکنه باشه... لطفا راهنماییم کنین ممنونم اخرین سونوی پستان رو هم سال 93 دادم و جواب سونو رو خودتون ویزیت فرمودین و سالم بوده
- فیبروم
سلام خانم دکتر روزتون خوش من میوم ساب سروزال دارم باید جراحی بشم اما متاسفانه به دلیل کرونا تمام کارها فعلا تعطیل شده حتی مطب ها و من احتمالا تا اردیبهشت باید صبر کنم ممنونم میشم منو راهنمایی کنید چون درد دارم
- بارداری
سلام خانم دکتر. من ۱۸ اسفند پریود شدم از روز دوم قرص لترورول خوردم،دیشب لک دیدم صبح بی بی چک زدم قسمت T خیلی کمرنگ بود الان یعنی حامله ام؟ولی هیچ علائمی از بارداری ندارم،الان آزمایش خون نشون میده بارداریو؟
- درباره درد رحم
سلام خانم دوکتور. من ۲۶سالمه یه زایمان داشتم سزارین. بعداززایمانم همیشه لکه قهوی رنگ میبینم بابوی بد. ودردزیرشکم. چندین بارتست دادم میگه هیچ مشکل نداری حتآتست سرطان رحم اونم منفی اومد خیلی نگرانم. میشه توضع بدین چی اس این لکه که میبینم این درد که میکشم
- سلام اگه فاصله داروی امپول واریو پپتیل بیشتراز ۲۸ روز بشه میشه آمپول تزریق کرد
من امپول روز۸ماه خرداد زدم وامروز ۱۱تیر میخواستم ببینم فاصله اش زیاد شده اشکال نداره بزنم هنوز مقدار کمی لکه بینی دارم
- درد استخوان واژن
سلام من ۱۶ هفته باردارم .استخوان واژنم گاهی وقتا درد کمی داره. انگار که فشار میاد بهش .آیا طبیعیه ؟
- لبه های بزرگ
خارش و درد و ورم لبه های بزرگ چه دارویی باید مصر کرد
- بارداری
سلام خسته نباشیدمن هفت هفته وخورده ای باردارهستم ودرتخمدانم توده اکوژن یاهمون کیست درموئیدی دارم.دکترمراجه کردم و5آمپول پروژسترون و20شیاف پروژسترون دادنداوایل خونریزی کمترشد ولی الان بازشدیدشده و راهم از دکتردوره من درحال حاضرچیکار کنم
- اقدام ب بارداری و پریود شدن در زمان موعد
من و همسرم در روز تخمک گذاری( با استفاده از کیت تخمک گذاری) رابطه ی جنسی داشتیم برای بچه دار شدن و مایع منی ریخته شده و بعد از اون ب مدت ی هفته هر دو روز در میون رابطه داشتیم و مایع منی ریخته شده ولی الان در زمان پریودیم پریود شدم،الان حامله نیستم؟؟؟امکان نازایی وجود داره؟؟ اولین باره ک اقدام ب بارداری کردیم از بی بی چک هم استفاده کردم ولی منفی نشون داده و الان پریود شدم
- کیست درموئید
با سلام خدمت خانم دکتر خانم دکتر چه مواد غذایی برای کیست درموئید تخمدان بد هستش و باید از خوردن آنها پرهیز کنم خیلی ممنون میشم اگه هرچه زودتر جوابم را بدهید.
- سلام میخواستم در مورد قرص نورم اسکین ۲۰ دکتر پوست بهم داده برای جوش های صورتم از وقتی این قرص میخورم پریود م قطع نمیشه و خودم هم قبل از خوردن این قرص هم کیست ریز وعفونت داشتم میخواستم دلیل ثطع نشدن پریودم بفمم با تشکر ممنون میشم که جواب بدین؟؟؟
- مهربانی
سلام من امروز روزچهاردهم پریودم و ۱۲ ظهر امپول hcgزدم برای باردارشدن چه ساعتی نزدیکی داشته باشم
- سلام .من تقریبا دوماه از واکسن اچ پی وی من گذشته میتونم اقدام به بارداری کنم؟یا باید دوز سوم هم بزنم بعد؟
- پریود
با سلام و خسته نباشید بیستم مرداد جراحی برداشت فیبروم داشتم ده روز بعد از عمل دیفرلین تزریق کردم ۲۲ روز بعد از عمل پریود شدم دیگه پریود نشدم تا سه ماه بعد از عمل یعنی ۲۲ ابان پریود شدم خونریزی کم بود ولی مشکلی نداشتم حالا بعد از دو هفته مجددا پریود شدم بخاطره پریود زود هنگام نگرانم بیستم مهر اومدم خدمت شما سونو انجام دادین فرمودین مشکلی نداری راهنمایی بفرمایید خانم دکتر که علت پریود زود هنگام چیست؟ با تشکر


