Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام خانم دکتر
من 10ساله که ازدواج کردم باردار میشم .اما شش ماه سقط میکنم .آخرین بار در12هفتگی سرکلاژکردم .داکترگفت دهانه رحمت باز بود.بعداز ده روز درد وآب ریزی پیدا کردم بازم بچه ام سقط شد .این بار درچهار ماهگی .خیلی نگران استوم ،هربار داکتر میروم آزمایش و سونوگرافی ام نرمال است .اما بچه ام سقط میشه .تاهنوز علت سقط ام را مشخص نگفته .حالا زنده گی ام پراز درد وغصه شده
- پلاکت خون
سلام من پلاکت خونم در ماههای اولیه بارداری پایین بوده الان توی سه ماهه سومم وپلاکتم بالارفته میخام بدونم طبیعی هست یانه؟
- عمومی
سلام خانم دکتر همیشه یبوست دارم چکار کنم؟؟؟
- سرکلاژ شکمی
سلام خانم دکتر چند وقت بعد از سرکلاژ شکمی باید استراحت بکنی از چند هفته بعد ش میتونه به کارای روزمره برسی چند ماه بعدش میتونی بارداربشی
- سلام خسته نباشید من اقدام ب بارداری کردمه بعد تو این ماه سه چهار تا دندون اصب کشی کردم اشکال نداره
- عفونت قارچی
سلام خانم دکتر عزیز خسته نباشید.من از کپسول واژینال ژینوفیلوس در هفته دو بار استفاده می کنم.از کاندوم برای جلوگیری استفاده می کنیم.چون دکترم گفتن مواد داخل کپسول باعث پارگی کاندوم میشه .سوالی که برام پیش امده شبی که از کپسول واژینال استفاده می کنم باید تا یک هفته با کاندوم جلوگیری نکنم تاثیر کپسول تا آخر ماه داخل واژینال میمونه . یا فقط همون شبی که از کپسول استفاده می کنم
- سلام .نازایی
به بچه چهار ساله دارم یک سال نیم هیچ گونه جلو گیری نداشتم باردار نمیشم
- کیست تخمدان
سلام و خسته نباشید خدمت خانم دکتر عزیز من ۳۷ سالمه ۱۰ سال پیش سر زایمان دوم به دلیل خونریزی و چسبندگی شدید جفت به رحم عمل هیستروکتومی انجام دادم از اون موقع همیشه کیست دارم و بیشتر اوقات زیر شکمم درد میکنه خیلی به دکتر مراجعه میکنم ولی فایده نداره خیلی اذیت میشم چند وقت هم هست میل جنسیم خیلی پایین اومده راهی برای درمان هست لطفا راهنمایی کنید ممنون
- پریود کم
سلام وقت بخیر مدت ۸ ماهه از مارولین برای پیشگیری استفاده میکنم گاهی یه وقفه یک ماهه تو مصرفش دارم و مجدد شروع میکنم.حجم پریودام خیلی کم شده قبلا ۷ روز بود البته زیاد نبود در حد یه بسته پد.الان کمتر شده و سه روز خونریزی باحجم کم و بعدش تا ۷ روز لکه بینی کم و متوسط.آیا طبیعیه؟ممنونم به سوالم پاسخ بدید.
- سلام من سه ماه ازدواج کردم دوماه پریو دنشدم فقط دوتالگه دیدم چکارکنم
- سقط
با سلام خدمت شما خانمی هستم ۳۷ ساله یک پسر ۶ ساله دارم و یک پسر یک و نیم ساله والان متوجه شدم ۵ هفته باردار هستم می خواهم سقط کنم ولی نیاز به یک مشاوره دارم چون زایمانم سزارین بوده .لطفا کمک بفرمایید
- بارداری
سلام خانم دکتر من در سن ۲۸سالگی مشکل غدده هیپوفیز داشتم و جراحی کردم بعد پنج سال عود کرد بعد پرتو درمانی کردم الان سه سال از پرتو گذشت می توانم بارداربشم برام خطر نداره
- تفسیر سونوگرافی لطفاً
سلام من هفت هفته هستم و تو سونوگرافی نوشته که جنین در کابینه آندومتر سمت چپ مشاهده شد آیا خطرناکه؟
- سقط
سلام خانم دکتر من یه بارداری با وجود سرکلاژواژینال تا ۳۶هفته رفتم بعد دوباره باردار شدم ۱۴,هفته سرکلاژواژینال شدم ولی ۲۰هفته. کیسه آبش سوراخ شد و دهانه رحمم باز شد سقط کردم الان رفتم ابن سینا همه آزمایش هارو دادن نه مشکل ایمنی نه انعقادی نداشتم میخواستم سرکلاژ شکمی بکنم ک دکترم با چندتا دکتر دیگه ک رفتم بهم گفتن وقتی یکی با سرکلاژ ساده بردی تا ۹ماه نیاز به شکمی نداری باید دوبل همراه حلقه پساری بذاری حالا میخواستم نظر شمارو بدونم خیلی نیگرانم نمیدونم چکار بکنم
- حاملگی
سلام وقتتون بخبر من بارداری اولم روزی یکبار امپول زیر پوستی برایغلظت خون میزدم تا اخر بارداری الان دخترم ۱۸گاهش هست وناخواسته حامله شدم ولی به خاطر شرایط کنونی بچه دوم رو نمیخوایم میخوام بدونم اگر از این امپولا نزنم خودش سقط میشه؟ الان هفته ۶هستم چون من ۲بار اول حامله شدم ولی چون از غلظت خونم خبرنداشتم سقط کردم
- ضایعه اکوژن
سلام من هفته ۲۵بارداری هستم سنوگرافی گفت یه ضایعه اکوژن به ابعاد ۴۶.۳۵ mm کاملا همی توراکس چپ را احاطه کرده و باعث انحراف قلب به سمت راست شده است دکتر برام امپول ریه نوشت بزنم و گفت دوهفته دیگه بیا سونو میخاستم بدونم این اکوژن یعنی چی و چیز خیلی خطر ناکی هست؟؟
- متخصص زنان وزایمان
سلام از روز دوم قاعدگی ۳ استرادیول ۱میلی استفاده کردم ولی دکتر توجه نکرده الان گفته یک قرص دومیلی که ۴عددبشه استفاده کن در صورتی که دکتر فکرکرده قبلا دو میلی استفاده کردم دوروزه انتقال دادم لطفا راهنمایی کنید
- من سزارین چهارم چسبندگی داشتم برای بارپنچم می خوام بارداربشم
- سلام میشه لطفا کمکم کنید
سلام من سونوم گفتن کیست ۳۳ در ۲۲ داری در تخمدان چپ با جدار نازک و محتویات اکوفری و مایع ازاد لگنی رحمم ۴ سانت افزایش سایز داشت از ۷۶ شده بود ۸۰ همونروز بتا معمولی دادم شد ۱ بیبی چکا منفی بودن دیروز خونریزی داشتم ولی خون خیلی تیرس و دل درد شدید دارم و سبکی سر ایا این همون پریودیه؟ خون بسیار رقیقه اصلا کش نمیاد مثل خون پریودی با وجود بتا ۱ تیتر بدم؟ بارداری خارج از رحم نباشه
- بارداری
باسلام وخسته نباشید،از روز سوم تا پنجم پریودی قرص کلومیفن بهم دادین خوردم بعدش روز دهم امپول hcg تزریق کردم که فرمودین ۳۶ساعت بعد فقط یکبارنزدیکی داشته باشم،برای تعیین جنسیت بود،امروز هشت روز از نزدیکی میگذره ازدیروز،دردکمر وزیرشکم داشتم انگار که میخوام پریود بشم ،ازروی کنجکاوی بی بی چک استفاده کردم خط دوم خیلی محو بوده،درد زیر شکم وکمرم بهتر شده،امکان داره که باردارباشم؟یااز عوارض امپوله؟


