Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام من باردارم دندان درد خیلی شدید دارم چیکارکنم
- بارداری
سلام خانم دکتر خسته نباشید ببخشید من آخرین روز پریدم 13مهر بود که بعد از اون که الان 8ابانه پریود نشدم دو بار بی بی چک دادم که هر دوبار مثبت بود و سنو گرافی دادم که آندومتر مختصری ضخیم بوده وضخامت دو لایه آن 15 بود اما ساک حاملگی دیده نشد جدار مثانه بطور منشر ضخیم و نامنظم بوده آیا امکان داره بااین شرایط حاملگی خارج از رحم یا پوچ باشه؟
- مصرف داروگنادوتروپین و تاخیر پریود
سلام من سندرم پلی کیستیک و تنبلی تخمدان داشتم به توصیه یکی از دوستان سه بار از امپول گنادوتروپین و کلومیفن استفاده کردم باردار نشدم الان چهارماهه پریود نمیشم و باردارم نیستم مشکل از مصرف امپول هاست ؟ چکار باید بکنم ؟
- قرص وروژست و لکه بینی که دارم ۲۰روز
سلاممن دوماه قرص ورژوست مصرف میکنم به مدت ۲۰روز است که خونریزی دارم دلیلش میشه بگیید چی هست
- بارداری
سلاممن دو شب پیش با شوهرم رابطه داشتم و منی داخل واژن ریخته شد بلافاصله دوتا قرص ال دی خوردم شب بعد نخوردم و فردا شبش دوتا دیگه خوردم احتمال جلوگیری هست یا خیر
- قاعدگی نامتظم
سلام ۲سال قرص مارولین مصرف کردم برای تنظیم پریود الان حدود۴۰سالمه دکتر میگه نباید مصرف کنی بهم قرص مدروکسی پروژسترون داد از روز ۱۲قاعدگی ب مدت ۱۲شب روز ۱۳پریود لکه بینی کردم علت چیه در ضمن تا ماه پیش مارولین میخوردم
- پریود
سلام خسته نباشید خانم دکتر من دوران پریود خون ریزی ام قهوه ایی است این نشانه رحم سرد است؟ چکار کنم رحمم گرم شه
- بارداری
سلام استفاده از پودر موبر یا نوره در باردارضرر داره؟
- بارداری
سلام خانم دکتر وقت بخیر،به من قرص کلومیفن دادین که این ماه برای اقدام به بارداری بخورم،شنیدم که باخوردن کلومیفن جنسیت دخترمیشه،درسته؟
- درد کلیترولیس
سلام مدتی هست که در ناحیه کلیترولیس درد دارم و این درد بعد رابطه جنسی شدیدتر میشه و بخاطر این تمایلی به رابطه جنسی ندارم لطفا راهنمایی کنبد
- نازایی
سلام خانوم دکتر خانمی ۳۰ ساله هستم سونوگرافی من ضخامت جداری مثانه 3.4mmمختصرا افزایش یافته حاوی داری پراکنده میباشد. اکوی میو متر بطور نسبی هتروژن میباشد.که مطرح کننده درجاتی از تغییرات فیبروئید است. هر دو تخمدان حاوی فولیکول های ریز متعدد (۱۵-۱۹)به دیمتری ۲.۴mmو است و مایع مرکزی هر دو تخمدان اکوژن میباشد تغییرات به pcod مایع آزاد مختصر در لگ مشاهده شد .
- آیاقرص مدروفم مانع بارداریه؟
باسلام خانم ۲۵ ساله هستم یکساله اقدام کردم برای بارداری ولی نتیجه نداشته و کیست هم در هردو تخمدان هام دارم به اندازه ۵۷میلی و ۴۷ میلی و هرماه باید قرص مدروفم بخورم تا پری بشم بغیر کیست مشکل دیگ نداشتم همسرمم مشکلی نداره .سوالی ک داشتم اینه ک آیاباید قرص رو قطع کنم تا باردار بشم ؟و چه روزایی باید اقدام داشته باشم؟واینکه این قرص ها بهم نمیسازه بشدت دچار افسردگی و عصبانیت شده بودم
- واژن
با سلام خدمت خانم دکتر.ممنون از اینکه وقت خود را در اختیار ما قرار میدهید.سوالم اینه که آیا میتوان برای رفع موهای زاید اندام تناسلی حتی داخل و روی لبها را با موچین برداشت.؟ آیا مشکلی دارد؟چون در جایی خواندم از ریشه کندن مو اندام تناسلی باعث تحریک غدد لنفاوی در اون قسمت میشه و ممکنه خطرناک باشه. ممنون ازاینکه به سوالم پاسخگو هستید.
- کرم وارینال دوشب استفادہ کردم روز سوم پریودشدم چیکار کنم
- در مورد دسیدوایی ولومن سرویکس
من دیروز سونوگرافی بارداری انجام دادم نوشته تصویر ساک بارداری با۵mm وحدود 5w دیده شده..واکنش دسیدوایی اطراف ساک حاملگی بیش از حد نرمال است..فعلا در ساک بارداریyollk sacوfetal poleمشاهده نمیشود.لومن سرویکس در حال حاضر بسته است.
- سلام من تا نه روز دیگر قرص ال دی دارم و از روز دوم عادت ماهانه آمپول های پانکچر،ایا قرص اووبوست و ال دی تداخل دارند که شروع کنم برخوردم.بعلت آندومتریوز شدید ذخیره تخمدان زیر یک دارم و سه سال ناباروری
- بی تحرکی جنین
سلام وقتتون بخیر میخواستم بدونم علت بی تحرکی جنین چیه؟ ایا اگر در ماههای اخر بارداری عفونت قارچی داشته باشی و علاوه برا انتی بیوتیک دکتر تجویز که از اب و جوش شیرین برای شستشو استفاده کنیم اینها برای سلامتی جنین مشکلی ایجاد نمیکنه؟
- سلام من قرص اورژانسی رو دوازده ساعتی خوردم اماتاریخ مصرفش گذشته بوده روزدوم یه قرص جدیدگرفتم بخورم مشکلی نداره
- خراش پرده بکارت
سلام عذر می خوام من چند وقت پیش خود ارضایی انجام دادم روز ششم پریودیم بود البته قبلش خون نیومد تموم شده بود بعد خود ارضایی خون دیدم هیچ چیزیرو داخل نکردم پیش ماما رفتم گفت پردت پاره نشده اما خراش داره این یعنی گواهی سلامت نمیدن گفت سر این ماه بیا بگم چقدره خراشه چون الان خون مردگی هست خون مشخص نیست
- پریود دیر بعد از درمان کیست باقرص
باسلام من دوماه و نیم قبل کیستم باقرص درمان شد ولی بعد اون به موقع پریود نمیشم و دوره هام چند روز بیشتر شده و الان هم چهار روزه ک تاخیر دارم و هنوز پریود نشدم، سنمم ۳۷ هست و دوساله ازدواج کردم ممنون میشم بگید چرا اینطور شده پریودم


