Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- چسبندگیرحم
ایاچسبندگی.رحمباداروبرطرفمیشهیاخیر
- سوزش واژن
حدود ۵ ماهه که ازدواج کرده ام و در حین نزدیکی دچار سوزش شده و ابتدای واژن هم بیشتر شده متاسفانه دیگه نزدیکی رو ادامه پیدا نمیکنه و باعث مشکلاتی شده است .
- قرص اورژانسی
سلام ببخشید من ماه پیش و همین طور این ماه از قرص اورژانسی استفاده کردم و این ماه موقع تخمکذاری در حد دو روز پریود شدم یعنی دو هفته زودتر.به نظرتون مشکلی وجود داره یا طبیعیِ؟
- میخام بارداربشم
سلام من ۱۶روزازبرنامه پریودیم میگذره احتمالایکی ازروزای تخمک گذاری حساب میشه این روزبرای باردارشدن موثره ساعت الان14:24
- من امروز نتقال جنین دارم تست کرونام مثبت شد اما دکترا گفتن انتقال میدیم اشکال ندارد
- لکه بینی حین مصرف سیپروترون کامپاند
سلام خسته نباشید،من قرص سیپروترون کامپاند به علت هورمون مردانه مصرف میکنم و الان در حین مصرف لکه بینی دیدم علت چیست؟قطع کنم قرص یا ادامه بدم؟میشه لطفا راهنمایی کنید
- عفونت واژن
من 4 روز میشه ک داروهامو شروع به مصرف کردم برای عفونت واژن قرص مترونیدازول هر 12ساعت با شوهرم میخوریم و قرص لاکتوفم رو بعد ناهار یه عدد میخورم و الان چهار شب از پماد دالاواگسی استفاده کردم و امروز پریود شدم دکترم بهم گفته تا ده شب استفاده کنم الان باید قطع کنم؟ یا در دوران پریودیم استفاده کنم؟!
- نیش زنبور در بارداری روی شکم
سلام ۸ ماهه باردارمالان زنبور زردشکممرو نیش زد مشگلیبرایجنین ایجاد نمیشه؟
- نازایی
سلام من دوساله نازایی دارم قبلش یک دخترش ساله دارم الان هم زخم رحم هم عفونت وکیست دارم گفتن بایدلاپراسکوپی انجام بدی منم بخاطره هزینه اش نتوانستم برم پریودم همفقط باامپول وقرصه ممکنه شماداروتوی دارین تجویزکنین
- لوپرومر
سلام.وقت بخیر.من برای کوچک کردن فیبروم ،طبق تجویز پزشک،دیروز تزریق کردم(روز دوم پریود)حالا همین ماه پریودم تشدید میشه یا ماه بعد؟و اینکه احتمالا عوارضش از کی شروع میشه؟ ممنون میشم جواب بدین.
- راست دارم بعد از سه ماه دارو باردار شدم الان ۷ هفته ام که سومو نشان داد جنین رشد نرده و قلب تشکیل نشده من برا اطمینان بیشتر یک آزمایش بتا دادم مقدار بتا ۲۴۰۰ بود در حالیکه آخرین بتاا۲۰۰ بوده با فاصله ۱۶ روز.پزشک گفتن احتمال ۹۹ درصد جنین مرده.من میخواهم سونو واژینال انجام بدم آیا خوبه؟
خوردن قرص نوافن یا ژلوف در پریودی اشکالی نداره
- کیست مولتی لوکوله
سلام کیست مولتی لوکوله چیه ایا خطرناکه ممکنه بدخیم بشه ؟ من یه کیست مولتی لوکوله به ابعاد ۸میلیمتر*۱۲میلیمتر دارم که جدیدا درد میکنه ممکنه سرطانی بشه ؟
- فمیکا
من بیماری اندومتریوز دارم با دستور پزشک از روز اول پریود شروع به مصرف قرص کردم پریود من 10 روز طول کشید بعد از 3 روز دوباره دجاره پریود شدم ایا این قرص مصرف بکنم یا خیر
- پولیپ رحمی
سلام. خسته نباشید. سونو واژینال دادم گفتن پولیپ دارم. دکترم گفته باید عمل بشم. اگه عمل نشم خطرناکه یا مشکلی بوجور نمیاد؟ باتشکر.
- سزارین،
چه مدت بعد از سزارین میتونیم شکم بند ،گن استفاده کنیم؟
- مصرف آنتی بیوتیک با قرص اورژانسی
سلام وقت بخیر من حدود چهار روز قبل اورژانسی مصرف کردم الان بعلت سرماخوردگی اگه آنتی بیوتیک مصرف کنم اثر اورژانسی کم یا از بین میره ؟؟؟
- سلام خستهنباشید من ۵ روژه سقط کردم از چن روز دیگهمیتونم قرص ال دی بخورم؟
- اسمان
سلام خانم دکتر آیا امکان داره که باردار باشیم جواب آزمایش خون وتست بی بی چک منفی باشه اگه امکان داره میشه بگید چرا منفی هست
- تخلیه کیست بارتولن باسرنگ
سلام میشه کیست بارتولن رو خودمون تو خونه با سرنگ تخلیه کنیم
- سوال درباره پلیپ رحم
با سلام و احترام.خانم دکتر عزیز من پریودی های منظم دارم ولی متاسفانه 1 ماه کامل پریود نشدم یعنی 6 مرداد شدم و تا الان که 5 مهر است.سونوگرافی واژینال دادم در سونو همه چی نرمال بوده است ولی در قسمتی نوشته شده است در قسمتی از اندومتر افزایش اکو و ضخامت به سایز 4*7 میلیمتر مشکوک به پلیپ دیده میشود.22 سال دارم .2 سال است که ازدواج کردم و تا کنون به بارداری اقدام نکردم.حال چه کنم؟؟؟ آیا با دارو رفع میشود یا باید کورتاژ کنم؟؟؟ لطفا کمکم کنید.


