Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- حامگی
ایا حاملگی با پرده و پیش اب ممکنه؟
- تنبلی تخمدان
سلام خانم دکتر من مدتهاست تنبلی تخمدان دارم و همیشه تحت نظر بودم قرصای مختلف و وزنمم کم کردم رژیمم دارم پیاده روی هم میکنم اما به محض اینکه قرصم قطع بشه دیگه پریود نمیشم تا اخر عمر باید قرص بخورم و تنبلی تخمدان درمان نمیشه؟😔
- پولیپ
سلام من داخل رحمم پولیپ ۱۰ میلیمتری دارم که ۲ماه دارو مصرف کردم تغیری نکرد ایا دوباره بادارو خوب مشه یا نیاز به عمل داره
- کیست اکوفری چیست
با سلام و خسته نباشید. بنده ۲۱ سالمه و آزمایش دادم و کیست اکوفری ۵۱.۴۴mm دارم. آیا کیست اکوفری خطرناکه؟ آیا باید کیست را عمل کنم؟ آیا برای بارداری مشکل داره؟
سپاس
- جراحی
سلام وقت بخير پارسال لاپارسكوپي كردين آندومتريوز باعث چسبندگي روده و تخمدان شده بود ال دي تجويز كردين الان چن هفتس دوباره درد لگن و كمر دارم سونو دادم فيبروم ندارم،بخاطر آندومتريوز درد لگنم؟
- نزدیکی بعد از برداشتن پولیپ و لاپراسکوپی
سلام خسته نباشید من ۲۰روز پیش عمل لاپراسکوپی و هیستروسکوپی پیش شما شدم میخواستم بدونم چه مدت بعد میتونم نزدیکی داشته باشم؟
- لکه بینی دربارداری
سلام خسته نباشید ببخشیدمن هشت خرداد آی وی اف انجام دادم الان هفته سوم هستم روزشنبه یکم لکه بینی داشتم قطع شد امروز صبح تاحالا هم دارم البته من روزی دوتاشیاف پروژسترون میزنم بایه آمپول پروژسترون وسه تااسترادیول به صورت واژینال دوتا هم میخورم روزی یه آمپول زیرجلدی هم میزنم پی آرپی هم انجام دادم این لکه بینی اشکالی داره
- سوال درباره اکوژن
۴۷ روز تاخیر در قاعدگی داشتم ،شونو انجام دادم در سونو نوشته یک ناحیه اکوژن به ابعاد ۵*۷ میلی متر در اندومتر دیده میشود که میتواند به نفع لختهویا پولیپ باشد ،ترشحات سفید رنگ ریش ریش هم دارم
- زمان مصرف قرص دوفاستون
سلام وقت بخیر، من 27سالمه و به خاطر تنبلی تخم دان دکتر قرص دوفاستون بهم دادن که از 15تا25پریودی بخورم ولی دقیقا روز 15ام دوباره پریودشدم، حالا من قرص رومصرف کنم یانه؟! ممنون میشم راهنمایی کنید 🙏
- قرص گین اپ
آیا قرص گین اپ باعث ناباروری ونازایی در اینده میشود؟؟؟؟
- روزه
سلام ماه اول بارداری روزه بگیریم برای جنین خطرناک است؟
- بارداری
من ۱۰ روز قرص استرادیول ۲میل وروزی ۲تا مصرف کردم الان نزدیک ۲۰ روز عقب انداخته وپربود نشدم دلیل چیه؟
- مصرف قرص دوفاستون
باسلام من روز ۱۵قاعدگی لکه بینی دارم میتونم قرص دوفاستون رو برای قطع لکه بینی استفاده کنم
- ای وی اف
سلام وقت بخیر ببخشید من روز 7انتقال جنین بی بی چک زدم و مثبت بود ممکنه باردارباشم ؟؟؟
- ایا زنی زخم رحم بسوزاند می تونه شنا کنه
ایا کسی زخم رحم بسوزاند می تونه بره توی اب شنا کنه
- خارش باسن
سلام من نزدیک به دو ماه هس که خارش باسن و اطراف مقعد داشتم الان شدید شده و حتی به بیکینی و مقعد هم رسیده چیکار باید بکنم خیلی شدیده
- خونریزی اوایل بارداری به دلیل قطع مصرف استرادیول
آیا با قطع ناگهانی استرادیول در هفته پنجم باعث خونریزی کم می شود
- قرص reprostasis
سلام خانم دکتر این قرص reprostasis روبرام تجویز کردین ولی تو جلد قرص دو رنگ قرص با شکل های مختلف وجود داره روزانه گفتین یکی بخورم میخواستم بدونم کدوم شو بخورم؟یکی رنگش قهوه ایه یکی سفید
- سلام خسته نبشید ببخشید تقریبا. ماه رمضون قرص ال دی مو تموم شد و بعدازگذشت چندروز. پریودبشم روز ی که تازه متوجه شده شدم بعدازنزدیکی باشوهرم. پریودیم شروع شد. شک کردم که. کمی منی. ریخته داخل سریع دوتا قرص ال دی مصرف کردم بعد. از. اونروز. من تایک هفته لکه بینی داشتم وبصورت کم. بعدازاون ترس ازحامله شدن بعد از دوهفته رفتم دکتر زنان. خانوم دکترگفتن چون ال دی خوردی نظم رحمتو بهم زدی برام ازمایش خون نوشت دادم منفی بود بعدا زاون دوسه بار طی. 2چ روزوخورده ای از ازمایش تست زدم منفی بود خانوم دکتر برام امپور پرژسترون. تجویز کرد دوتا. ولی. العان 6 روزه زدم هنوز خبری ازپریودیم نیست خیلی میترسم لطفا کمکم کنید
سلام .من 21سالمه وحدودا 1ماهه که پریودم به صورت لکه میاد من باید چیکار کنم؟
- ایودی
سلام خدمت شما من روز دوم پریودیم ایودی گذاشتم والان ۱۸روز از اون زمان میگذره واز دیشب سرویس بهداشتی که میرم لخته خون سیاه هم میاد. در طول روز چیزی نمیاد فقط در سرویس بهداشتی. آیا این خطر ناک


