Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- دفع بقایای سقط
سلام تو سونوگرافی بقایای من نوشته آندومتر با ضخامت ۱۰ میل متورم و حاوی پارتیکل هترواکتو به سایز ۸ در ۱.۵ میل که میتواند رتانسیون محصولات abortion باشد لزیون مذکور دارای پدیکول عروقی منشعب emg میباشد من میدونم بقایا داشتم و دکتر دوباره ساکشن کردن و برای ۵ روز قرص مترژن و کورکومین دادن گفتن تا پریود بعدی صبر کنم ببخشید من سوالم پدیکول عروقی منشعب emg هستش ینی چی هر جا میزنم مطلبی ازش نیس دکتر هم راهنمایی خاصی نکردن منظورش چسبندگی به اندومتره؟ ممکنه با پریود پاک بشه؟ یا واقعا ممکنه با پریود نره نیاز به کورتاژ پیدا کنم؟
- اکوی قلب جنین
سلام خانم دکتر وقت بخر، ببخشید سوال داشتم ممنون میشم راهنمایی بفرمایید، من ۱۸ هفته و ۵ روز بودم که بعد سونوگرافی آنومالی رفتم اکوی قلب جنین، میخواستم بدونم انجام اکوی قلب جنین در ۱۸ هفته و ۵ روز مناسب است یا زود؟ در ۱۸ هفته و ۵ روز اکوی قلب جنین مشکلات قلبی رو دقیق نشون میده؟
- بارداری
سلام اگر کسی دوسال پیش از مرگ موش استفاده کرده باشه و مشکلی پیش نیومد الان برای حاملگی مشکلی وجود نداره باید با دکتر زنان برای ازمایش یا چیز دیگری مراجعه کنه لطفا راهنمایی کنید
- پرده بکارت
سلام خسته نباشید.من بمدت یکسال خودارصایی مالشی انجام دادم ولی چیزی وارد وازنم نکردم.تو اینه خودمو نگاه کرد لبه های وازنم رو کشیدم اما بعداز یکساعت دهانه وازنم تیر میکشید.علت تیرکشبدن دهانه واژنم چیه.؟ایا ممکنه بخاطر کشیدن لبه های وازنم باشه؟تورو خدا جوابمو خوب و بادقت بدین
- مشکلات جنین
سلام من در هجده هفنتگی بارداری هستم در غربارگری اول ریسک بارداریم یک در هزار بود ودر غربارگری دوم آزمایش غربارگری خوب اومد ولی در سنو بهم گفتن در سرش دو تا کیست داره واکوژن روده هم داره یعنی خیلی خطرناکه
- حاملله
خانم دکتر من۱۳ سالمه از ۹ سالکی پریود میشدن آلان نشدم دیشب با شوهرم که ۲۲سالش منو بزور لخت کرد و باهام سکس کرد مک خیلی الت تناسلی میسوزه چیکارکنم ول و اینکه و اینکه من ۴ماه پریود نشدم حمله ام ایا؟
- نازایی
سلام من قبلا جلوگیری طبیعی میکردم الا چهار مهمه جلوگیری طبیعی نمیکنم و پیش بزشکم مراجعه نکردم برای اقدام بارداری پریودم نامرتبه تا آمپول پرژسترون ی قرص اوژانسی نخورم پریود نمیشم لطفا راهنماییم کنید چطور زودتر حامله شم
- خونریزی بعد از دوران قاعدگی
سلام.خسته نباشید.من از ۱۲اسفند پریود شدم و غیر از ۱۷روز فروردین که پاک بودم تا الان خونریزی یا لکه بینی دارم.۲۱اردیبهشت به تشخیص پزشک کورتاژ شدم یک کورتاژ تشخیصی هم سال ۹۸ داشتم.هیچ مشکلی ندارم نه فیبرون نه سرطان نه کیست.۲۰روز قرص ldخوردم و الان ۵روزه قطعش کردم و خونریزی شدید دارم.از دیروز دوباره شروع به مصرف کردم.که شب پنجم میشد اما فرقی نکرده وضعیتم.خواستم بپرسم آیا میتوانم دوفاستون استفاده کنم.۴۷سالمه وزنم ۹۷کیلوست.پیشنهاد شما جیست.لطفا راهنماییم کنید.مننونم
- پوایپ رحم
باسلام ایا پولیپ رحم وتخمدان پلی کیستیک باقرص رفع شدنی نیست
- عکس رنگی رحم
سلام خانم دکتر .در رشت کجا عکس رنگی رحم انجام میدن؟
- سرکلاژ شکمی
سلام خانم دکتر بنده به دلیل نارسایی دهانه رحم دوبار در هفته های ۲۸ و ۲۲ زایمان زودرس داشتم.الان میخوام سرکلاژ شکمی بشم میخواستم بدونم قبلش نیاز به ازمایش انعقادی و تست پاپ اسمیر هست؟ البته یکسال پیش تست پاپ اسمیر انجام دادم
- پریود
باسلام . بیبی چکم منفی شد ولی زمان پریودم عقب افتاده دلیلش میتونه چی باشه؟ آیا امکان داره بیبی اشتباه کرده باشه؟
- کیست کوروئید پلکسوس
سلام انومالی هفته ۱۸ دادم کیست کوروئید پلکسوس ۶ میلی تو سرشه رفع میشه یا ممکنه رفع نشه
- بی حسی سینه
سلام من ۲۱ سالمه جدیدا فهمیدم نوک سینه هام حس نداره قبلا اینجوری نبودم جدیدا اینجوری شدم دلیلش میتونه چی باشه؟
- سونوگرافی رحم
سلام.. خانم دکتر من سه هفته پیش رابطه جنسی آزاد و محافظت نشده داشتم.. و احتمال بارداری میدادم.. یعنی استرس داشتم نکنه باردار شدم.. امرو رفتم سونوگرافی از رحم.. برای اهدا تخمک.. میخام تخمک اهدا کنم.. دکتر گفت تعداد تخمک ها کم هست.. و ی سری آمپول گفت باید بزنی برای اهدا تخمک.. ولی حرفی نزد ک شما باردار هستی.. میخاستم بدونم با سونوگرافی رحم میشود بارداری را اثبات کرد؟.. یعنی با توجه به سونوگرافی دکتر و این که حرفی از بارداری نزد.. میتونم مطمئن باشم ک باردار نیستم؟
- سوال
چرا انقدر دیر جواب میدید؟؟؟؟؟
- زایمان
سلام سونویه من برازایمان ۲۳ زده دکتر گفته ۲۱ بیا بیمارستان برازایمان طبیعی من دردم ندارم چیکار کنم
- تداخلات دارویی اسپیرولاکتون وال دی
سلام من قرص اسپیرولاکتون برا جوش صورت میخورم وقرص ال دی برا کیست تخمدان میخورم آیا با هم تداخل ندارن مشکلی ایجاد نمیکنه
- معایته پرده بکارت
سلام خانم دکتر.من ب دلایلی نمیتونم پیش پزشک برم برای معاینه پرده بکارتم لطفا بگید چطور متوجه بشم
- نیش زدن زنبور به ژن حامله بر روی شکم


