Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سقط جنین
من با قرص سایتوتک سقط کردم ولی زیاد خونریزی نداشتم لخته خونی خیلی کمی هم داشتم آیا بچه سقط شده
- هورمون درمانی در یائسگی
سلام46سالمه ازشهریوریایسه شدم زیرنطرمتخصص سه ماه استروژن وپرژسترون استفاده کردم بعد از اتمام پر بودی روز 14سو نو کردم. الان باید چکار کنم؟ داروهام ادامه بدم
- ز گیل تناسلی
ز گیل مقعد ی دار م و از ما یشا ت پا پ اسمیر و اچ پی منفی هستش و لی اطر ا ف مقعد ز گیل هست و دا ر ه زیا د میشه با و جو د اینکه د کتر یه کر م دست ساز داد ه و مصر ف کر د م ر امنا ی میکنین
- معاینه پرده بکارت
سلام خانم دکتر عزیز وقت بخیر ۳ ماه پیش آبجی من رفت معاینه پرده بکارت بعد از این که اومد خونه اون قسمت از واژنش که دکتر باز میکنه تا پرده را ببینه به شدت منقبض شده و اصلا نمیشه دیگه باز کرد قضیه چیه دکتر این طبیعیه ؟؟ چرا اینطوری شده ؟؟ کلا الان ۳ ماه هست که اون قسمت واژنش برا دیدن پرده باز نمیشه از استرس هم ۳ ماهه پریود نمیشه ما چیکار کنیم حالا این طبیعیه ممنون دکتر تو وضع کنونی با بدبختی رفت معاینه لطفا پاسخ بدین ممنون ممنون
- خوردن قرص سیبل خارج از دوره پریود
سلام من تنبلی تخمدان دارم و اصلا پریود نمیشم ایا میتونم الان قرص سیبل رو شروع کنم؟ یعنی میتونم خارج از دوره پریودم قرص سیبل رو شروع کنم؟
- نامنظم بودن پریود
سلام و خسته نباشید من پریودم منظم بود ولی این دوره سه روز به تاخیر افتاد و من شروع کردم قرص دوفاستون رو مصرف کردم روزی دو عدد،میخوام بدونم ۳روز کافیه که قرص رو قطع کنم یا ادامه بدم، فقط میخوام پریود بشم، چون ۶ ماه پیش هم همینطور شدم و با دوفاستون پریود شدم
- قرص
سلام خانم دکتر من ۲۵ سالمه با توجه به دردی ک در دو سینه ،و سمت راست شکمم امروز سنو دادم و داخل سنو مشخص شد که در سینه سمت چپم کیست دارم و در رحمم کسیت مشاهده شد .دکتر برام قرصTrancid250تجویز کردن .با تحقیقی ک امروز کردم این قرص برای خونریزی های شدید تجویز میشه.میخواستم بدونم ربط این قرص با کیست داخل سینه و داخل رحم چیه؟؟؟ ممنون میشم پاسخ بدید🌹
- سلام من چهار بار سزارین شدم الانم ناخاسته پنجمی باردارم دیابت بارداری دارم خیلی نگرانم سابقه ی مرده زای دارم
سلام من چهار بار سزارین شدم الانم ناخاسته پنجمی باردارم دیابت بارداری دارم باید انسولین بزنم آیا خطر ناکه خیلی نگرانم سابقه ی مرده زای دارم
- افزایش یا کاهش وزن
سلام ایا باعث چاقی میشه قرص سیبل
- ای وی اف
سلام من روز ۱۴ از دادم جواب ۱/۴۴شد جواب آزمایشم منفی
- قرص دزوسپتیو
سلام وقت بخیر من حدودا یک ماه پیش سقط داشتم و الان ۳ روزه قرص دزوسپتو مصرف میکنم لکه بینی دارم دکتر گفت مصرف کن ک قطع بشه حدودا ۵.۶ روزه ک لکه بینی دارم از اول سقط نداشتم.چیکار کنم ک قطع بشه،؟
- زنان زایمان
رابطه بدون دخول هست ک مردمایع منی روبریزه داخل واژن احتمال بارداری وجودداردیاخیر
- زخم دهانه رحم
سلام قبلا زخم دهانه رحم داشتم دارو مصرف کردم بعد از اتمام دکتر معاینه کرد وگفت خیلی کوچیک شده سه سال پیش بود الان دو روز بعد از رابطه خونریزی کردم مثل پریود ، آیا بازم زخم دهانه ی رحم دارم اگه اینطوره دارو چی مصرف بکنم
- قرص اورژاانسی ممنون میشم زودتر پاسخ دهید
سلام آیا بعد از خوردن یه دونه قرص اووسیز ۰/۷۵ احتمال حاملگی وجود دارد؟ آیا این قرص باعث بروز علائم میشود؟ مثل خونریزی شدید و..؟ برای کسی که کیست و پرولاکتین دارد خوردن این قرص خطری ندارد؟
- خونریزی ولکه بینی
سلام من فیبرم دارم ورحم بزرگ فیبرم به قطر ۳ ویکی هم قطر ۸ پریودم شدید هست لخته الان ۱۰ روز هست قرص مفنامیک وترنسید میخورم بهتر شده ولی همچنان ادامه داره دکتر امپول دیفرلین تجویز کرده ۲۸ روز یکبار الان که ۱۰ روز هست خونریزی دارم باید اولین امپول را بزنم از کی باید شروع کنم وایا خونریزی قطع میشه نگرانم که بیشتر نشه لطفا راهنمایی کنید
- دختر
سلام میخواستم بپرسم شما تک نفره ویزیت میکنین؟میخواستم بخاطر مشکلم که ۶سال ازدواج کردم هنوز دخترم مزاحمتون بشم بخاطر همون پرسیدم که راحت بتونم حرفمو بزنم
- درد بعداز نزدیکی
سلام خانم دکتر موقع نزدیکی بسیار درد همانند بریدگی دارم که این وضع باعث شده به مدت چندین ماه هم نزدیکی نکنم پولیپ رحم دارم در سونوگرافی رحم بزرگ شده میتونه علت همین باشه ؟
- hpv
- شکم
سلام سوزش وخارش واژن دارم بعضی مواقع نفخ شکم هم دارم علت چی میتونه باشه؟آیا عفونت باعث نفخ شکم میشه؟
- کیست اکوفری
سلام یک کیست اکوفری به ابعاد 51*35 در تخمدان چپ دارم ایا به جراحی نیاز دارد ؟ و باعث ناباروری میشود


