Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- زخم واژن
زخم دهانه دارم کپسول کلیندامایسین و شیاف فیتورمیل داده بهم ایا خوب میشه چیز دیگه لازم دارم
- بارتولن
سلام خانم دکتر عزیز من مرداد ماه ماه پنج بارداریم بود که به مشکل کیست بارتولن دچار شدم رفتم دکتر برام سرپایی تخلیش کرد بعد دوباره ماه هشت باریم که میشه ۱ ابان ماه باز دوباره عود کرد بازهم تخلیش کردم بعد دوباره ۱۰ آبان ماه باز هود کرد تخلیش کردم حالا باز دوباره عود کرد نمیدونم چیکار که از دست این راحت شم ممنون میشم بهیم بگید چیکار کنم حالا باید کلان کیست را بردارم مشکل پیش نمیاد ضرار که نداره
- بارداری
سلام من سال95دردوران بارداری در15هفته فهمیدم فتق ناف دارم ودر16هفته جراحی کردم وتاالان مشکل خاصی نداشتم میخواستم ببینم آیامجددبخوام بارداربشم مشکلی پیش خواهدآمد؟؟؟؟؟ .. درضمن من قبل این مشکل صفراموبرداشتم ودکترم گفتن بدلیل نازکی پوست دستگاه که ازطریق ناف برای برداشتن صفراقراردادیم نافت پاره شده ودردوران بارداری خودشونشون داده..ممنون میشم پاسخ بدیدچون خیلی استرس دارم برااین موضوع
- دردپریودی
سلام خسته نباشین خانم دکتر من الان نزدیک به ۳۵روزه که خوریزی شدید دارم دکتر هم رفتم ولی شدید ترشده به نطرتون چیکار کنم خونریزیم قطع بشه
- رحم
ببخشید من درسوال های قبل ازشما پرسیده بودم که من سال ۸۳سپتوم طولی وعرضی واژن داشتم وجراحی شده ام وسال ۹۲آژنزی واژن وآژنزی سرویکس داشتم وجراحی شده ام ورحم وتخمدان هم دارم ودرسونوگرافی من نوشته شده که رحم partialbicornate وسپتوم بلند وپرید وعادت ماهانه هم میشوم وازشما پرسیده بودم که من به صورت طبیعی باردار میشوم یا خیر یا باید از رحم اجاره ای استفاده کنم. شما درجواب گفته بودید بهتر است از رحم اجاره ای استفاده کنید. خواستم بپرسم علت اینکه من نمیتونم به صورت طبیعی باردار بشوم چیه وچرا باید ازرحم اجاره ای استفاده کنم. وعلت اینکه گفتین از رحم اجاره ای استفاده کنید چی هستش ؟
- جراحی زیبایی واژن
سلام،خانوم دکتر،من میخواستم جراحی زیبایی واژن انجام بدم،یکسال ونیم پیش زایمان طبیعی داشتم،و دچارگشادی واژن شدم سوالم اینه که شما با لیزر انجام میدین یا نه؟ در مطب جراحی صورت میگیره یا بیمارستان؟ واین جراحی میل جنسی رو ازبین نمیبره؟
- پریود
سلام دکترخسته نباشیددخترم۱۵سالشه پریودش همش عقب میافته یباردکترزنان بردمش دارودادبهترشدولی بعددارودوباره مثل قبل پریودش عقب میافته چکارکنم خیلی ناراحتم عرق رازیانه بخوره تاثیرداره؟
- مشکلهستخانمدکتر
یککانوناکوژنیکintracardiacدرونبطنچپمشاهدهمیشودیعنیچی
- بارداری…
با سلام من در ۱۶ هفته و یک روز آزمایش غربالگری مرحله دوم را انجام دادم که گفتن جواب آزمایش مشکل نقص لوله عصبی رو نشان میدهد و دوباره برام آزمایش رو به طور کامل تکرار کردن در صورتی که سنو ان تی و آزمایش مرحله اول همه چیز نرمال بود . من در طول بارداری آمپول انوکساپارین و قرص آ اس آ مصرف میکنم آیا احتمال داره این داروها روی جواب تاثیر بذاره ؟؟؟
- ایا سیگار روی تخمدان ها تاثیر دارد؟
- مصرف آنتی بیوتیک
سلام من نمیدونستم باردارم ودرماه اول باردای 20عددکپسول داکسی سایکلین مصرف کردم آیا خطر دارد...باتشکر
- هماتوم در بارداری
۶ هفته و ۵ روزمه گفتن هماتوم ۳در۸میلی دارم. شیاف استفاده کنم بهتره یا نه خودش رفع میشه؟ خطرناکه؟؟؟
- بی اختیاری ادرار
مادرم 80 سالشه و دکتر براش پماد استرومارین تجویز کرده، ولی پیدا نمیشه،به جاش میشه از واژینال باریج استفاده کرد یا نه؟
- سقط جنین
سلام من تنبلی تخمدان داشتم با مصرف دارو دوقلو باردار شدم شش ماهم بود که سقط شدن خیلی ناراحت شدم الان ده روز میشه که سقط شدن شکمم خیلی درد میکنه خیلی اذیتم لطفاً بهم بگین باید چیکار کنم لطفاً جواب بدین
- فوکوس اکوژنیک
سلام 16هفته هستم. سنم 39 یک فوکوس اکوژنیک به قطر 1/57در بطن چپ قلب هستش خیلی نگرانم لطفا پاسخ بدین
- زنان
سلام وقت بخیر من از روز اول پریودی قرص ضدبارداری مصرف کردم و الان 12 روز شده اما بعد پریودم حین رابطه خونریزی داشتم و مدام لک های قهوه ایه پر رنگ و کم رنگ دارم دلیلش و درد شدید تو کمرم و زیر شکمم دارم دلیلش چی میتونه باشه؟؟
- تاخیر در قاعدگی
سلام وقت بخیر دکتر من قاعدگی نامنظم داشتم و حدود۵سال سیپروترون مصرف میکردم وقاعدگی منظم داشتم اما حدود یک و ماه و نیم پیش دکترمو عوض کردم و دکتر گفتند دیگه سیروترون نخورم و بجاش مدروکسی پروژسترون و متفورمین برام نوشتند و گفتند تنبلی تخمدان دارم ۴دی که پریود بودم گفتنداز ۱۴ام قاعدگی شبی دوتابخورم منم از ۱۷ام دی خوردم و قرصام ۶بهمن تموم شد اما هنوز پریود نشدم من ماه پیش با نامزدم از طریق فقط تماس از پشت ارتباط داشتم بدون دخول مقعدی یا واژنی فقط تماس بود میخواستم بدونم این علت تاخیری از عوارض داروهاست یا ممکنه احتمال حاملکی باشه ممنون میشم کمک کنید
- آیا انتقال جنین درد شکم وپا درد کمر درد وخارش علایم چی رو و داره
- تخصصی
سلام من خانم ۳۵ساله هستم ک هرماه روز دوم قاعده گیم لخته خون ازم خارج میشه بدون هیچ دردی ایا خطرناکه؟؟
- بارداری
هنوز ۱ ماه از سکس من با دوست پسرم نمیگذره فهمیدم باردار شدم چطور میتونم سریعا سقط کنم..حدالامکان کسی نفهمه


