Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- حلقوی
سلام خانم دکتر ما بکارت حلقوی ضخیم هم داریم؟یا تمام حلقوی ها با یک بار رابطه از بین میرن
- انتقال جنین
سلام. خانم دکتر من دو تا جنین فریز شده انتقال دادم روز ۱۶ ام بتام شد ۱۲. آیا این عدد نشانه عدم موفقیته؟
- پرده بکارت
سلام بنده ۱۷ سالمه میشه از روی عکسی که خودم گرفتم تشخیص بدید پرده بکارت من ساله یا نه ؟؟
- پریودی دوباره
سلام خسته نباشید .نوزده ساله هستم .بیماری خاصی ندارم من یازدهم برج پریود شدم ب مدت یه هفته طبق روال .قیل شروع پریودیم با همسرم رابطه داشتم شاید یکی دو روز قبل لز پریودیم قرص اورژانسی مصرف کردم .بعد از تموم شدنه عادت ماهیانم یه هفته ک گذشت دوبارع عادت ماهیانه شدم .الانم ترسیدم ک آیا از عوارض قرص اورژانسی هست یا مشکلی دارم
- برای قطع خونریزی
سلام و عرض ادب - چند سالی قرص روکین و سیپروترون استات ۵۰ با دستور پزشک برای مشکل هورمونی و جوش و موهای زاید استفاده کردم، با مراجعه به دکتر غدد دیگر و بررسی ازمایش قرص روکین رو قطع کردن وجاش داروی دیگه ای دادن - از وقتی قرص روکین رو قطع کردم ، یکماه پرید بودم و بعد دو ماه پرید نشدم و الانم نزدیک یکماه خرده ای خونریزی دارم ، روزای اول تا بیست تا بیست چند روز نا مرتب و کم ، الن نزدیک دو هفته خونریزی شدید دارم - میشه لطفا بفرماییدطبیعی هست یا مراجعه کنم به دکتر زنان یا غدد؟
- کم شدن اب دور جنین
سلام وقتتون بخیر کم شدن اب دور جنین چ خطراتی میتونه داشته باشه؟
- سلام من یک ساله کپسول گذاشتم به بازوم الان سه ماهه خونریزی دارم رفتم دوکتورگفت وزنت زیادشده داروداداصلافایده نکردبایدچکارکنم که خونریزیم قطع بشه
سلام من یک سال و4میشه کپسول به بازوم گذاشتم اوایل خوب بودفقدپریودم زیادشده بودماه و15روزیه پریودمیشدم تا10ادامه داشت الان 3ماهه خونریزی دارم رفتم پزشک ازمایش گرفتم سنوگرافی کردم گفت مشمل نداری داروداداصلا خوب نشدم چکارکنم که خونریزیم قطع بشه
- عفونت زنانه
باسلام خانمی چهل ویک ساله هستم چن ماهی دچار سوزش واژن کمر درد ودرد زیر دل همراه باخونریزی بین دوره پرویدی هستم.
- جوش واژن
سلام خانوم دکتر رو لبه ی واژنم یه جوش زیر پوستی زده به مدت یه هفته شده فشار میدم درد داره بعد اینکه الان خیلی ریز شده چه دارویی استفاده کنم ک کامل ازبین بره
- عفونت واژینال
سلام من چند ماهی هست که دچار زخم و عفونت وقارچ شدم ، کلی داره استفاده کردم که ناچارا شهریور ماه فریز کردم، یک ماه خوب بودم که دوباره به دکتر مراجعه کردم و گفت بازخم و عفونت و قارچ دارم، دو دوره دارو استفاده کردم ولی خوب نشدم و الان شدیدا خارش و ترشح پنیری دارم، تا وقتی که دارو استفاده میکنم خوبم ولی به محض تموم شدن دارو مشکلم شروع ميشه، تو رو خدا کمکم کنید 🙏 ممنون
- سلام من کیست تخمدان ریز دارم وزود به زود پریود میشم برای بارداری دکتر قرص کلوفین داده استرومارین داده گفته از روز ۳قاعدگی شبی ۱عددبخورم نگفته تا چند روز بخورم میشه راهنمایی کنید واین دارو ها درسته برای باردارشدن
- مایع آزاد در کلدوساک؟؟
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر خسته نباشید بنده متوجه شدم که تنبلی تخمدان دارم و رور ۱۷ سیکلم که سونو انجام دادم نوشته شده مختصر مایع آزاد در کلدوساک دیده شده خیلی نگران چیز خطرناکیه یعنی چی مختصر مایع ازاد در کلدوساک دیده شد؟ ممنون میشم بنده رو راهنمایی کنید
- قرص استرادیول
سلام ببخشید من روز 5 انتقال چند ساعت قرص استرادیولم رو با تاخیر خوردم،مثلا بجای ساعت6 عصر 10 شب خوردم.آیا باعث عدم لانه گزینی میشه ؟
- کمردرد
سلام وقت بخیر دختر ۲۳ ساله هستم که تازه عقد کردم و رابطه جنسی نداشتیم تا به حال و فقط رابطه اورال داشتیم اما بعد از هربار ارضا شدنم کمرم به شدت درد میگیره میخواستم بپرسم علتش چی میتونه باشه ؟
- مصرف دارو در دوران شیردهی
با سلام و عرض ادب- من قبل از بارداری با توجه به تجویز پزشک به دلیل زیاد بودن موهای زائد از قرص سیپروترون کامپاند و اسپیرونولاکتون استفاده می کردم الان کودک من یک سال و نیمه است و از شیر مادر تغذیه می کند با توجه به اینکه در حال حاضر در زمان شیردهی و بعد از بارداری موهای زائد من برگشته و بیشتر شده و حتی لیزر نیز اثری ندارد آیا می توانم در دوران شیردهی از اسپیرونولاکتون استفاده کنم؟/ با سپاس
- امپول لوپیرومر۷۵
سلام خسته نباشید ایا با مصرف امپول لومپرومر احتمال بارداری ناخواسته هست ؟من دو دوره زدم روزی ک میخواستم پریود بشم نزدیکی داشتم ولی دیگه پریود نشدم الان خیلی میترسم در ضمن اندومتریوز پیشرفته هم دارم
- زنان
سلام.من ۲۴ ساعت پس از مصرف اورژانسی کواموکسی کلاو خوردم آیا اثر اورژانسی رو از بین میبره؟
- کیست سینه
سلام خانم دکتر عزیز،در سینه هام کیست دارم دکتر بهم قرص دوناژست داده،میخواستم بدونم باوجود مجرد بودنم، برام در آینده مشکلی پیش نمیاره،ممنون
- دفع بقایای سقط
سلام من ۲۲ سالمه و در ۵ هفتگی جنین ب دلیل بارداری پوچ سقط شد و ۱ سی سی بقایا مونده کورتاژ باید بشم؟
- ۲ ماه پریود
سلام
مادر من ۲ ماهه پریوده. بعضی روزا کمتر خون میاد بعضی موقه ها زیاد. ۴۵ سالشه. علتش چیه؟


