Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سرکلاژ شکمی
سلام.من 4تا سقط در هفته های 14.8.23.22داشتم.بعداز سه تا سقط عمل متروپلاستی رحم برای ترمیم رحم دوشاخ انجام دادم و در بارداری بعد از عمل ترمیم رحم عمل سرکلاژ شیرودکار برام انجام دادن ولی سرکلاژ در هفته 22بازشد وز ایمان زودرس شد.الان دکترم میگه باید شکمی سرکلاژ بشم.میترسم بازم تکراربشه.دیگه اصلا توانایی ندارم.باید چیکارکنم؟؟
- عفونت
سلام من حدود یکماه پیش سوزش ادرار و تکرار ادرار داشتم ولی به پزشک نتونستم مراجعه کنم از شما سوال کردم گفتین عفونت ادراری هست و کپسول فلوکونازول ۱۰۰ گفتین مصرف کنم ولی نکردم میخاستم بدونم الان هم متونم شروع کنم به خوردن ؟ باید به دکتر هم مراجعه کنم؟
- عمومی
سلام خانم دکتر من ۱۹ سالمه و سینه هایی کوچکی دارم سایز ۶۵ /۷۰ هستش دلیل کوچکی سینه هایم به چه دلیلی هستش ؟ میشه روش های طبیعی یا خوراکی سایز و افزایش داد ممنون میشم راهنمایی کنید
- دوبار پریود شدن
سلام ببخشید من 15سالمه در ماه دوبار پریود شدم اصلش 22مهر تا28مهر بعد از یک هفته یعنی 6آبان استرس امتحان داشتم پریود شدم تا الان، البته امتحانای خرداد هم اینجور شدم دکتر مراجعه کردم گفتن استرس زیادی و دیواره رحمت ضخیم شده اما چون دومین باره نگرانم ممنون میشم کمک کنید
- اسپرموگرام
سلام ازمایش اسپرموگرام شوهرم،total sprem26/2 نرمال ازمایشگاه۴۰=<،،،،،sement volum0/7 نرمال ازمایشگاه۱/5=<،،،،progressive16/2 نرمال ازمایشگاه۴۰=<،،،،،Nonprogressive3/8،،،،، Imotile79/9 ،،،،motile20% نرمال ازمایشگاه۵۰=<٪،،،،،،vitality20/1 نرمال ازمایشگاه۵۸=<،،،مورفولوژی و بقیه موارد نرمال،خودمم سالم،ایا با این وضع میشه باردار شد،راه حل ودرمان چیه؟؟؟
- ناباروری
سلام برای باروری دکتر امپول مترلین ۱تجویز کر دن ایا خوبه ؟؟
- سوال مهم
سلام پریود شدم درد دارم شکم درد و کمر درد چیکا کنم تورو خدا بگید
- عفونت واژن
سلام من عفونت واژن داشتم رفتم دکتر قرص سیپروترون کامپاند واسم با چند قرص دیگه تجویز کردن بعد این قرص رو اگه کسی از خانواده سرطان پستان داشته باشن باید با مشورت پزشک مصرف بشه من مادرم سرطان پستان داره میتونم قرص رو شروع کنم
- کیست بارتولن
با سلام لبیای داخلی من ب صورت یکطرفه اندازه یک لوبیا ورم کرده ،موقع تحریک احساس درد دارم،با سرچ احتمال خیلی زیاد میدم کیست بارتولن باشه،چه دارویی پیشنهاد میکنید؟شرایط دکتر رفتن ندارم لطفا راهنمایی کنید
- پرده بکارت
سلام خسته نباشید آیا دکتر زنان که در درمانگاه ها هستن هم معاینه پرده بکارت انجام میدم من رابطه جنسی نداشتم ولی ورزش میکنم نگرانم که آیا پرده بکارتم سالمه یا نه
- کیستتخمدان
سلام.خستهنباشید.منکیستتخمداندارم.بهپزشکمراجعهکردموروکینتجویزکردن.طبقدستورایشانمنازروزییکقرصازروزاولقاعدگیشروعکردمبهدلیلقطعنشدنخونریزیسپسروزی2تابعدروزی3تابعدذوبارهروزی2تاروز12همبستهامتمامشدولیخونریزیخیلیکمیدارمایابستهبعدیفاصلهقراربدهمیاخیر
- روز سوم پریودی
سلام من چهارشنبه حدودای ساعت ۵ عصر پریود شدم برای آزمایش باید روز سوم مراجعه کنم روز سوم شنبه به حساب میاد یا جمعه؟!
- وجود مایع کلدوساک در بارداری
سلام و عرض ادب خانم دکتر. باردارم و برای سونو تشکیل قلب جنین مراجعه کردم. که مایع آزاد در کلدوساک دیده شد. خیلی نگرانم کرده خطرناکه یا نه. با توجه به اینکه سقط مکرر داشتم...
- قاعدگی نامنظم
سلام و وقت شما بخیرببخشید من سه چهار ماهی بود که به فاصله ی ۱۶ روز یکبار پریود میشدم با دورههای پنج روزه ولی از آبان ماه دوره هام ده روزه شدن و روزهای اولش هم لکه بینی قهوهای دارم و اینکه کلا بین دوتا پریود فقط دو سه روز پاکی دارم تست پاپ اسمیر دادم و سونوگرافیه رحم گفتن مشکلی نداری خوب اگه مشکلی نیست پس علت این نامنظمیه چیه ممنون میشم اگه راهنمایی کنید
- درد لگن
سلام من ۱۴ سالمه و الان حدود یه ماهه که بعضی مواقع درد کمر و یا درد لگن نسبتا خفیفی سزاغم میاد و بعضی مواقع پادرد هم میگیرم آیا طبیعیه یا خطرناکه؟
- آمپول دیفرلین
سوالی داشتم از خانم دکتر عزیز، موقع آماده کردن آمپول عضلانی، مقداری از ماده حلال موقع وارد کردن به ماده اصلی، از سرنگ خارج شد، حدود ۰.۱ سی سی، ولی محلول یکنواختی حاصل شد، تزریق این آمپول اشکالی نداره؟
- درموردواژن
سلام خانم دکترسؤالی داشتم ببخشیدمزاحم شدم. دخترموبرای معاینه به دکترکودکان بردم بعدوقتی نگاش کردم دیدم ورودی واژنش ترک خورده ودخترم میگه سوزش داشتم آیاامکان داره پرده آسیب دیده باشه
- سلام من نمیدونستم باردارم قرص گین اپ خوردم ممکن رو جنین تاثیر بد داشته باشه لطفا راهنماییم کنید
- قرص خیلی مهممممم
سلام من ۱۷ سالمه من متوجه شدم کیست تخمدان دارم بعد به مدت یک ماه یک بسته قرص روکین و۳۰ تا پودر خوراکی اینوفولیک مکمل خوردم بعد سونو دادم دکتر گفت کیست رفع شده بعد گفتن برای اطمینان این دارو هارو ادامه بدم من الان یک بسته دیگه قرص روکین خوردم و الان پریودم شدم و مکمل ها رو هم میخورم الان من قرض روکین رو هنوز ادامه بدم یا کافیه دیکه ؟ بعد خانوم دکتر الان بعد از رفع کیست من با قطع قرص ها پریودیم مثل قبل منظم میشه ؟
- عمومی
سلام خانم دکتر ۲۳ سالمه و دچار افسردگی شدم کله بدنم شده موهای زائد سینه دور سینه جناغ قفسه ی سینه شکم بنا گوش و زیر گردن خیلی نگرانم سونو دادم فاقد کیست بود آزمایش هورمونی هم دادم تستسترون و dead بالا تر از حد نرمال بود مقداری دلیل بالا بودن هورمون های مردانه با وجود پریودی منظم چیه ؟ من مادرمم موی زائد داره البته واسه من شدتش بیشتره ممکنه ارثی باشه و خطر ناک نباشه


