Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام وقت بخیر من امروز ۲۷ روز پریود سوم خونریزم قطع نشده وقرص مفنامیک اسید وترانگزامیک اسید ودوفاستون خوردم ولی بازم قطع نشده
- تخمک گذاری نزدیک پریود
سلام روزبخیر من برای باردار شدن رفتم دکتر بهم کلومفین و لیتروزول هر روز دوتا از هرکدوم تا پنج شب داد. روز ده پریودم رفتم سونو فاقد فاز فولیکولار بودم و آندومترمم 5 بود دکتر گفت یائسگی زودرس تو 30 سالگی گرفتم بهم قرص دوفامد داد روزی یکی تا 15 روز الان 8 روزه پریود نشدم و دلم درد میکرد رفتم سونو گفت که یه کیست دارم سمت راست و سمت چپ سه تا فولیکول که یکیش 31 بود چجوری امکان داره که اول ماه هیچ واکنشی نداشته تخمدان الان فولیکول خوب داشته باشم ؟ چرا پریود نمیشم ضخامت آندومتر هم 7 شده دکتر سونو هم گفت احتمالا اشتباه کردن و من هیچ علائمی از یائسگی نمیبینم
- قرص دوفامد
سلام مصرف قرص دوفامد برای خشکی واژن و عدم پریود شدن بعداز چند ماه ،چند دوره میتونه باشه؟چند ماه؟ از روز ۱۱ اولین پریود باید شروع کنم؟
- تنظیم شدن پریود
سلام.من پریودیم نا منظم هست.پیش دکتر متخصص زنان رفتم و بهم ۲ ورق قرص سیپروترون کامپاند سیبل دادن و گفتن از روز ۳ پریودی بخورم و گفتن دوماه باید پشت سر هم بخورم قطع نکنم .ایا موقع استفاده از این قرص ها پریود میشم یا حدود دوماه نمیشم؟
- ترشحات بارداری
سلام من دو ماهه باردارم. از اول بارداری ترشحات آبکی بی رنگ همراه با ترشحات غلیظ زرد رنگ بدون بو و بدون خارش دارم. .البته روی دستمال کاغذی زرد رنگ نشون میده .طبیعیه یا عفونته؟
- قرص های سبز رنگ بلاژست رو حتما باید خورد
قرص بلاژست
- سونوگرافی رحم
سلام.. خانم دکتر من سه هفته پیش رابطه جنسی آزاد و محافظت نشده داشتم.. و احتمال بارداری میدادم.. یعنی استرس داشتم نکنه باردار شدم.. امرو رفتم سونوگرافی از رحم.. برای اهدا تخمک.. میخام تخمک اهدا کنم.. دکتر گفت تعداد تخمک ها کم هست.. و ی سری آمپول گفت باید بزنی برای اهدا تخمک.. ولی حرفی نزد ک شما باردار هستی.. میخاستم بدونم با سونوگرافی رحم میشود بارداری را اثبات کرد؟.. یعنی با توجه به سونوگرافی دکتر و این که حرفی از بارداری نزد.. میتونم مطمئن باشم ک باردار نیستم؟
- نازایی
سلام من اندومتریوز دارم دکترم با معاینه تشخیص دادن ومن قرص وروژست استفاده میکنم ولی ۳۱روزه که خونریزی دارم ایا این طبیعی هست
- پزشککک
سلام بعد از رابطه جنسی متوجه یکم خون در سر آلت تناسلی همسرم شدم الان این خطرناک هست و اگر حضوری همسرم بخواد به پزشکی مراجعه کنه پیش چه دکتری باید بره؟
- بارتولن
سلام خانم دکتر کیست بارتولن من با سرنگ توسط دکتر خالی شده از کجا بدونم کلا خالی شده چیکار کنم پاکسازی بشه کلا
- …
سلام خسته نباشید،من دختر۳۱ ساله و مجردم،از همون سن بلوغ پریودی نامنظم داشتم،سونو دادم فهمیدم مادرزادی تنبلی تخمدان دارم،کم وبیش پریودی م بهم میریخت ولی از اسفند ۹۹ لک بینی مداوم دارم،راستش هم قرص هورمونی خوردم هم روشهای گیاهی رو امتحان کردم مثل خوردندبومادران و رازیانه و قرص گیاهی برای پریودشدن،نتیجه نگرفتم رفتممتخصص زنان،توسونوگرافی منوشته فولیکول های ریز و متعدد که ایشون گفتن تنبلی تخمدان و برای قرص دروسبلا رو تحویز کردن وقتی پریود شدم قرص خوردم اماهمچنان لکبینی دارم
- ضرر آمپول واریوپپتیل ۱۱
سلام من ۵۱ سال دارم دکتر به من آمپول واریوپپتیل داده برای فیبروم نمی دونم بعد از که پریودم تمام شد بزنم ؟ یا سه روز وقتی پریود شدم ممنون راهنماییم بکنید
- خال روی لابیا
سلام من دیشب متوجه ی برجستگی روی سطح داخلی لابیای مینورم شدم شکل خال سیاه رنگه و اطراف خال کم رنگ تر ولی به سمت مرکز که میاد سیاه میشه می خواستم بدونم این چی میتونه باشه
- زگیل۱
سلام خسته نباشید من سنم پایینه ولی خب رابطه جنسی داشتم و الان دچار زگیل تناسلی شدم فکر کنم حدود یک سال یا هم دوسال میشه که من درگیرم میخواستم بدونم آیا این موضوع برای من که سنم پایینه خطرناکه ؟و موجب نازایی میشه؟ ( حدود ۷ ماه پیش هم به دکتر مراجعه گردم گفتن خطرناک نیست و لیزر رو پیشنهاد دادن و من ازشون پرسیدم نیاز هست به لیزر گفتن درمان بشه بهتره و گفتن خطرناک نیست) بعد خانوم دکتر آیا درمان با لیزر برای من با سن کم خطری نداره و موجب نازایی نمیشه
- لکه بینی و پریودی
با سلام خدمت خانم دکتر عزیز من 30 ساله ام هست یک دختر 4 ساله دارم. پریودی من اینطوریه که 5 روز اینا لکه بینی دارم یا کمتر یا بیشتر . بعدش خونریزی پریودیم شروع میشه و روند طبیعی خودش رو طی میکنه. مجموعا خیلی طولانی میشه بخاطر لکه بینی های زیادی که قبل خونریزی دارم. این لکه بینی ها اول یکی روز اینا بود سونو و چکاپ هم انجام دادم مشکلی هیچی نداشتم. پیشگیری هم طبیعی هست. به نظر شما چکار کنم ممنونم از راهنمایی شما
- عقب افتادن پریودی
سلام الان ۳ ماهه پریود نشدم باردار هم نیستم ۳۷ ساله هستم عفونت هم ندارم باید چی کار کنم؟
- کیست تخمدان
سلام من ۲۴ سالمه عقدم ولی رابطه دارم چند وقت پیش با دل درد شدید راهی بیمارستان شدم بعد ازمایش وسونگرافی گفتن تخمدان سمت چپت کیست داره رفتم پیش یه متخصص ولی چون مادرم همراهم بود نگفتم باشوهرم رابطه دارم خانم دکتر قرص جلوگیری دادن گفتن بااینا آب میشه یه بستشو مصرف کردم گفتن یه بسته ک تموم شد تاچهارشب نخور ک پریود بشی شب چهارم باز شروع کن بخور من تواین چهارروز خیلی کم لکه بینی داشتم شب چهارم ک شروع کردم ب خوردن قرصا پریودشدم الان یک هفتس روز پنجم تاتکه چیز یکی شبیه یه پوست نازک و دیگری شبیه چربی بود ازم اومد همراه خون قاعدگی خیلی استرس دارم توروخدا کمکم کنید
- زنان
سلام خسته نباشید .در سونوگرافی من محل ای یو دی در کاویته اندومتر و17میلی متری فوندوس نوشتن .جاش خوبه.اخه درد زیاد دارم
- عمومی
با سلام خدمت شما خانم دکتر عزیز خانم دکتر آیا مصرف کپسول ویتامین Eباعث بهم خوردگی پریود میشه؟من چند ماه بود پریودی منظمی داشتم از ماه پیش یعنی ۲۲ تا ۲۸ مرداد لکه بینی داشتم و ۲۸ مرداد پریود شدم تا ۳ شهریور پاک شدم .و الان که ۱۶ شهریور هست مجدد لکه بینی ام شروع شده یعنی فقط ۱۳ روز پاک بودم ..آیا این کپسول مؤثره یا خیر ..عفونت و ترشح هم دارم یا بخاطر عفونت هست
- پریود نامنظم واختلال درقاعدگی
من حدود 4 ماهه پریود نشدم قبل اونم چند ماه خییلی کم شدن در حد لکه بینی دکترم قرص مروفم رو برام تجویز کرد و گفت هر روز صبح و شب تا پنج روز دوتا بخورم دوتا صبح دوتا شب و بعد 5 روز قط کنم الان 3 روزه قطع کردم ولی دوباره پریود نشدم درد های شدید دارم اما پریود نمیشم باید چی کار کنم؟


