Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- آ یو دی
سلام وقت بخیر من دوساله از ا یو دی استفاده میکنم، یک ماهه واژنم بوی ماهی میده ولی نه ترشح دارم نه خارش، البته دکتر معاینه کرد گفت زخمه ، ممکنه اثرات audباشه البته قرص واژینال استفاده کردم بهتر شد ولی دوباره همون بو رو داره
- چهکارکنیم درماه رمضان پریودی ۴روز عقب بیفتد
- سوزش و درد
باعرض سلام و خسته نباشید چند روزیه که درفاصله بین واژن و مقعدم احساس سوزش و درد دارم این درد موقع شستن بیشتر میشه انگار زخم شده یا عرق سوز شده باشه و موقع دفع ادار هیچ درد و سوزشی ندارم چیکار کنم لطفا راهنمایی کنید
- قرص اورژانسی
با سلام من این ماه پریود 4روزه داشتم و روز 4پریود تمام شد و دوروز بعد رابطه محافظت نشده داشتم یعنی روز شش از سیکل قاعدگی ولی بلافتصله یک ساعت بعد قرص لونژین 0.75 دوتا با هم خوردم میخواستم بدونم چنددرصد امکان بارداری وجود داره
- واژن….
سلام من امروز وقتی داشتم واژنم رو میشستم حس کردم چیزی داخله واژنمه با انگشت که لمسش کردم یک چیز نرم و یک جورایی انگار استوانه ای یا هم دایره ماننده که قسمت اولیه اش انگار پرز پرز و لایه لایه است (من دچار زگیل تناسلی هم هستم آیا به این موضوع مربوطه یا نه ) این چیه؟ آیا خطرناکه ؟
- خارش
سلام خسته نباشید..علت خارش واژن چیه میشه لطف کنیدبهم بگیدچیکارکنم؟ممنون میشم
- خونریزی بعد قطع قرص ضد بارداری
با عرض سلام من از روز اول پرسود قرص ضد بارداری مصرف کردم بعد ۸ روز به دلیل حالت شدید تهوع قطع کردم و الان مثل روزهای پریود دوباره خونریزی دارم آیا مفنامیک اسید بخورم
- سلام ببخشید یه بار که ناخنم بلند بود در هنگام شستو شو ناخنم به داخل واژنم خورد و انگار چنگ زدم و کمی خون اومد به نظر شما اتفاقی نیافتاده اسیبی ندیده خونریزی خیلی کم بود
۰۰۰
- قرص ترانگزامیک250در زمان بارداری میشه
استفاده کرد مشکلی ندارن باتشکر
- یائسگی
خانمی ۵۰ ساله هستم به علت مقدار کمی بالا بودن پرولاکتین برام قرص کابرلین تجویز شده در هفته نصف یکشنبه و نصف چهارشنبه ها باید مصرف کنم ایا خطرناک هست ؟ یا ضرری دارد؟
- بارداری طول سرویکس
سلام خانم دکتر وقت بخیر ببخشید من در 12 هفته سرویکسم بود 33-34 .اما الان در 15 هفته شده 31-32 . کمی کمردرد دارم . ایا خطر دارد . و نیاز ب سرکلاز دارم ؟ ممنون
- عفونت واژن
با عرض سلام و پوزش بابت سوال مکرر،ببخشید خانوم دکتر من به دليل دور بودن محل زندگیم از مطب شما مجبور شدم باز اینجاسوال بپرسم،شما برای درمان قارچ مکرر پیشنهاد درمان خوراکی هر سه هفته یکبار و پروبیوتیک واژینال هفته ای یکبار را توصیه کردید اگه امکانش هست اسم دارو را لطف کنید بگيد تا من خودم از داروخانه تهیه کنم. دکترم فقط قرص واژینال کلوتریمازول ماهی یکبار را تجویز کردن. با تشکر
- محل بخیه زایمان طبیعی
با سلام خدمت شما خانم دکتر من دو سال و سه ماه پیش زایمان طبیعی داشتم که بخیه های بار اول باز شدن حدود یک ماه بعدش باز بخیه شدم که کمی بهتر از بار اول شد. در این دو سال 5 الی 6 بار در حین نزدیکی لکه خون دیدم که همون لحظه بند اومده. تست پاپ اسمیر دادم که جوابش خوب بود.فقط دیروز موقع نزدیکی متوجه لکه خون شدم که احساس کردم از محل بخیه های زایمانم بوده.آیا ممکنه که لکه های خون از محل بخیه باشه یا چنین چیزی بعد گذشت دوسال از زایمان ممکن نیست؟ واینکه از محل بخیه باشه چه اقدامی باید انجام دهم 31 سال دارم و یک فرزند دارم. ممنون از لطف شما
- لابیا دو تکه . توروخدا جواب بدید
سلام خانم دکتر عزیز. ببخشید من راجع به شکل لابیا از شما پرسیده بودم و شما گفتید که لابیا نباید دو تکه شده باشه. خواستم بپرسم منظورتون از لابیا نباید دو تکه شده باشه چیه .میشه راهنمایی کنید. ممنونم تشکر
- ایا من پریود نامنظم دارم؟
سلام خسته نباشيد خانم دكتر من ٢٣سالمه دختر هستم ٥فروردين پريود شدم ١١فروردين پاك شدم و ٣١فروردين دوباره پريود شدم ٦ارديبهشت پاك شدم و ٢٥ارديبهشت پريود شدم ٣١اردبيهشت پاك شدم الان ٢٠خرداد پريود بشم ايا قاعدگي من مشكل داره ؟ممنون ميشم جواب بديد خيلي نگران هستم
- مصرف هم زمان ال دی و کلسیم
سلام خانم دکتر دکتر برای کمبود کلسیم قرص کلسیم-د رو برای 2 ماه هر شب 1 عدد تجویز تجویز کردن الان می خواستم بدونم با توجه به اینکه کلسیم رو باید 1.5 تا 2 ساعت بعد از شام بخورم و قرص ال دی هم شب می خورم ، مصرف هم زمان این رو قرص مشکلی ایجاد نمیکنه؟
- لخته خون
من ۴۱ سال دارم و متاهلم. بارداری هم نداشتم. ۴ سال قرص ضد بارداری مصرفکردم که اخیرل قرص ضد بارداری روقطع کردم که ۱۲ خرداد پریود شدم والان یک هفته بعد از اتمام پریود لخته قهوهای ازم دفع شد به خاطر قطع داروست؟
- ترمیم لبه های داخلی
سلام. من لبه های داخلی بیکنیم بزرگن به حدی که یه حالت بیرون زدگی داره ازخود بیکنی چاره کارچیه
- خارش واژن
سلام من خارش واژن داشتم دکتر۳نوع پمادداخلی ویک نوع پمادبرای خارش بیرونی واژن تجویزکرددرزمان مصرف داروهابهترشدم امابعدازمصرف داروهاخارش واژن به حالت قبل بازگشت می خواستم ببینم مشکل چی هست وچکارکنم
- شیردهی
سلام خانوم دکتر. من بیمار شما هستم پیش شما زایمان طبیعی انجام دادم. الا یمدته سینم ک سفت میشه دقت کردم لرز میکنم بعد خوب شد سینم منم فرداش خوب شدم الان اون یکی سینم اونطور شده و من دوباره حالم بدشده. من یمدته مریض هستم سرفه و کمی گلو درد داشتم چنبار دکتر رفتم بهتر شدم ولی کامل خوب نشدم. نمیدونم چیکار کنم این قضیه سینم خطرناک نیست؟


