Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- جنین یک ماه دارم میخوام با قرص اورژانسی سقط کنم
- بارداری
کاربر هلیا هستم دوقلو باردارم ۵ سوال قبل پرسش داشتم خواستم تکمیل کنم خواستم بگم وقتی شکمم سمت چپ میخوابم یه وری میشه وقتی میشینم یا قدم میزنم درست میشه. و حرکات شون هم خوبه
- کندر
سلام خانم دكتر من هفته ١٤ بارداري هستم تقريبا يك ماه ناشتا به اندازه عدس كندر ميخوردم اما الان تو گوگل خوندم كه ضرر داره و اگه با فوليك اسيد مصرف شه بچه لب شكري ميشه ميخواستم ببينم اين صحت داره؟
- سرکلاژ شکمی و سپتوم
سلام آیا با داشتن سرکلاژ شکمی میشه عمل براشتن سپتوم رو انجام داد؟
- نزدیکی بعد از برداشتن پولیپ و لاپراسکوپی
سلام خسته نباشید من ۲۰روز پیش عمل لاپراسکوپی و هیستروسکوپی پیش شما شدم میخواستم بدونم چه مدت بعد میتونم نزدیکی داشته باشم؟
- غربالگری nt
سلام خانم دکتر crl:54 وnt:2.2 هست سنم هم ۴۱ خوبه ؟؟؟
- کیست تخمدان
سلام و خسته نباشید من حدود دو ماه پیش سقط خود به خودی داشتم.بعد از سقط ده روز خونریزی داشتم بعد پاک شدم.وقتی رفتم سونو بقاقا به اندازه یک سانتیمتر بود.بعد از ان به دکتر زنان مراجعه کروم و قرص متیل ارگونوین رو تجویز کردن که خونریزیم موقع مصرف اون قرص بیشتر شد.بعد از مصرف قرص حرود سه هفته ماک بودم بعد مجدد پریود شدم.پریودم مثل همیشه بود.مقدار خونریزی و همه چی مثل همیشه بود تما روز هفتم یکدفعه یرای چند ساعت خونریزی شدید پیدا کردم و لخته های بزرگی از من دفع شد.بعد از اون لکه بینی بود و بعد تموم شد.الان مجدد سونو رفتم چیزی که سونو گفت این بود: ضخمت اندومتر ۸.۵ تا ۹.۵ در خط وسط با خطوط نامنظم همراه با وجود مایع در اطراف ان. توده کیستیک یونی لوکولار با جدار مشخص به ابعاد ۲۵ در ۲۵ میلیمتر فاقد سپتا دبری داخلی و یا ندول خارجی در محل تخمدان راست رویت گردید که در درجه اول مطرح کننده بقایای حسم زرد حاملگی و یا کیست فاکشنال تخمدان است. الان این یعنی چی؟ اون بقایای حاملگی از من دفع شده یا نه؟ ایا میتونم از داروهای گیاهی استفارده کنم؟و ایا این کیست چجوری به وجود امده در صورتی که این کیست یکماه میش که سونو رفتم نبود.
- باردارشدن
سلام من برای تعیین جنسیت به دکتر زنان مراجعه کردم برای پسر دار شدن از اونجایی که پروییدم نا منظمه دکتر م فرمودن باید روز تخمک گذاریت معلوم کنی تا برا پسر دار شدن اقدام کنی وگفتن قرص کمک بارداری مثل کلومیفن یا قرص لتروزل باعث دختر زایی میشه اینم بگم من دوتا دختر گل دارم که با یکی از این قرصا که یادم نیست کدوماشون بود با سه امپولی که روز ۸و۹و۱۰ پریودی میدن حامله شدم حالا می خواستم بدون اگه پسر بخوام کلا باید با این قرص یا امپولا حامله نشم یا اینکه این قرصا ربطی به جنسیت بچه نداره
- امپول جلوگیری از بلوغ
سلام دخترم زیرنظر متخصص غدد هست بلوغ زودرس داره ماه قبلی اولین بار پریود شد دکتر براش سوزن جلوگیری از بلوغ نوشت زده اما این ماه بازم پریود شد چرا؟
- سلام من ازمایش هورمونی دادم هورمون مردانه ام روی 0/16 هست من ۱۹ سالمه و مجردم فقط جوش میزنم موی زاعد ندارم دکتر بهم ۲ مال اسپرولاکتون ۱۰۰ و ال دی تجویز کرد و این ماه گفت ال دی رو قعط کن و فقط اسپرولاکتون ۱۰۰ بخور دچار لگه بینی شدم خطرناکه ؟ ببخشید هورمونه مردانه ام خیلیییی بالا هست ؟؟، ممنون
- بیماری زنان
سلام من ۱۶ سالمه،۱۳ سالم هم ک بود ب طور ناگهانی انگشتم در مهبل فرو رفت،و امسال از روی کنجکاوی دوباره انگشتم را ب اندازه یک سانت درون مهبل فرو کردم،آیا ممکن است بیماری خاصی برای من پیش بیاید؟؟
- کیست اندومترویما
سلام ببخشید من کیست اندومترویما دارم و برا درمان دکتر قرص ورژست برام تجویز کردن،الان هفتاد روز دارم این قرص مصرف میکنم وشصت روز ک مرتب لکی بینی وخونریزی پراکنده دارم ب دکترم هیچ دسترسی ندارم ،آیا طبیعی هست شصت روز لکه بینی در بیشتر مواقع بیشتر از،لکه بینی هست وکمتر از پریودی
- بارداری
سلام استفاده از پودر مو بر دپی برای دست و صورت در سه ماهه آخر بارداری مجاز است استفاده کنیم ؟
- لکه بینی بعد از
من حدود روز پانزدهم از دوران پریودم هست ولی هنوز لکه بینی دارم و این ا لین بار هست که اینجوری میشم. البته در هفت روز پریودم دچار فشار عصبی و ناراحتی زیادی بودم، خیلی نگرانم خواستم دلیلش توضیح دهید. سپاس
- فیبروم
سلام ببخشید من 18 هفته باردارم..فیبرومم هم به ابعاد 173در 118 هستش..خیلی نگرانم..انومالی هم گفت مشکلی فعلن نیست مشابه ه من بوده کسی؟؟
- بارداری؟
با سلام خانمی سی و نه ساله هستم که حدود پنج ماه هستش اقدام به با رداری کردم اما تنبلی تخمدان دارم این ماه قرص کلومفین ودگزا برام تجویز شد وروز دوازدهم سنو واژینال انجام دادم بدون استفاده از قرص دگزا با کلومیفن سایز فولیکول 18 20بودش در ماهای قبل اما این ماه شد 9و الان از تاریخ پریودم ده روز هستش که گذشته احتمال بار داری وجود داره یانه همه علایم پریودشدن رو دارم با درد در کشاله ران لطفا راهنمایی بفرمایید
- ضربه به تخمدان
سلام من به خاطر لذت یه مدتی میشه که به ناحیه زیر شکمم ضربه میزنم وخب الان گذاشتمش کنار ولی خیلی درد میکنه اصلا نمیتونم تکون بخورم هر وقت استرس میگیرم از اون موقع سریع درد میگیره باید چیکار کنمیکم به خودم فشار میارم یا چیز سنگین بلند میکنم درد میگیره خیلی نگرانم میشه راهنماییم کنید
- سلام من ۱ماه پیش کیستم ترکید و در آخرین سونو روز ۱۴ پریودیم گفتن کیست ۲۵میلی با جداره سپتاسون و اکو ظریف داخلی و ضخامت رحمم ۱۵.۷ آیا خطرناک کیستم و ضخامتم
- نازایی
سلام خانم دکتر بخشید استفاده از پماد تریامسیولون ان ان (برای سوزش وخارج استفاده کردم)در زمان اقدام به بارداری مانع رسیدن اسپرم به تخمک نمیشود؟؟؟
- کاهش ذخیره تخمدان
سلام آیا کاهش ذخیره تخمدان درمانی داره؟چه راهی وجود داره که با وجود کاهش ذخیره تخمدان بتوان بچه دار شد؟


