Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- پولیپ رحمی
سلام . در سونو واژینال من نوشته ندول هایپر اکو به اندتزهmm ۱۰×۴ در کاویته رحم دیده میشود که میتواند مطرح کننده پولیپ باشد درمانش دارو میتونه باشه ؟
- خونریزی بعد از ۱۰ ماه از برداشت رحم بصورت نصف
سلام بنده خانم ۳۳ ساله هستم که به خاطر فیبروم زیادو خونریزی، قسمت فوقانی رحم رو برداشت کردن ودهانه رحم رو برام گذاشتن .اما حالا طی مدت طولانی بعد ۱۰ ماه خونریزی بهم دست میده و هر سری میرم پیش دکتر که بار اول گفت گوشت آورد و سوزاندم وبار دوم پودری خارجی داشت برام ۳ بار الان میزنه اما هیچ تعصیری نداره حالا چه کاری باید انجام بدم
- پولیپ آندومتر
سلام خانم دکتر ۲۷سالمه و یه پولیپ 3*8میلی دارم. تا حالا اقدام به بارداری نکردم میخواستم بدونم برای بارداری حتما باید پولیپ برداشته بشه؟؟ ممنونم
- جواب پاتولوژی هیستروسکوپی
Proliferactive endometrium - Endocervical mucosa with chronic cervicitis سلام جواب پاتولوژی بعد از هیستروسکوپی چون سپتوم داشتم برداشتم لطف میکنین جواب رو بهم بگین
- پولیپ
با عرض سلام مجدد پولیپی که عرض کردم بدون آسیب به هایمن بشه با هیستروسکوپ خارج بشه، ۱۲ میلیمتره، آیا با این شرایط امکان خارج کردنش هست؟
- بارداری
با سلام و احترام، ۳۷ ساله هستم نتیجه هیستروسکوپی ؛ filling de در داخل کاویته رحم در سگمان تحتانی می باشد آیا لازم است که برای بارداری ، برداشته یا جراحی شود؟ کدام روش بارداری پیشنهاد میشود؟ ابتدا از قرص و آمپول کمک بگیرم و یا باید به دنبال روش های دیگر باشم. همچنین فولیکول های ریز هم وجود دارد لطفا من را راهنمایی بفرمایید.
- لکه بینی
سلام خانم دکتر دختری مجرد 24 ساله هستم یکی دو سال میشه مدام لکه بینی دارم تحت نظر یک دکتر زنان هستم ولی خوب نشدم لطفا راهنمایی فرمایید خو
- میومتر:هتروژن یعنی چه؟
سونو رحم ولوله های فالوپ ابعاد رحم۱۱۱*۳۶م.م. ضخامت آندومتر م.م. میومتر:هتروژن اندازه تخمدانها نورمال مایع آزاد دیده نشد. ببخشید من سه شنبه هفته گذشته عمل داشتم .پولیپ رحم را برداشتم.الان سونوی من چطوریه؟میشه توضیح بدید.
- ناباروری
- بارداری
سلام خانم دکتر من سه بار دچار زایمان زودرس شدم اولی ۲۴ هفته دومی ۱۸ هفته وسومی با وجود سرکلاژ ۲۰ هفته سقط شد بعدا مراجعه کردم به دکتر ک هیستروسکوپی شدم ومعلوم شد سپتوم بزرگی دارم وبرام برداشتن ودهانه رحمم هم خیلی کوتاه الان دکتر اجازه ی بارداری دادن ولی من میترسم دوباره همان اتفاق بیفته بنظرتون سقط های قبلی بخاطر سپتوم بوده یا دهانه رحم؟ اگ باردار بشم دیگه مشکلی پیش نمیاد واینکه کدوم سرکلاژ برام بهتر شکمی یا واژینال ممنون میشم جواب بدین نگرانم
- خونریزی زیاد
سلام خسته نباشید من ۲۰ اسفند هیستروسکپوپی انجام دادم تا همین امروز که ۲۵ فروردین هست همش خونریزی و لکه بینی دارم آیا این طبیعی هست؟؟
- پاتولوژی رحم
RIFconsst of agregate of grey,brown soft tissues blood clot m2.5. 2.5. 03cm. sos.m,1. E.T
- تفسیر جواب پاتولوژی
سلام . هیسترکتوهی رحم انجام دادم و کل رحم را برداشتن .جواب پاتولوژی اومده که نگرانم Endometrical polyp non-polypoid endometrium: secretory phase endometrium
- درد شدید در زمان مقاربت بعد از عمل هیسترسکوپی
بعد از گذشت حدودا هشت ماه از عمل هیسترسکوپی در زمان مقاربت درد شدید دارم خواهشمند است راهنمایی فرمایید درضمن 50 سال سن دارم متشکرم
- جواب پاتولوژی هیستروسکوپی
Proliferative endometrial with endometrial polyp Mild chronic endocervicitic
- برای قطع خونریزی
آیا خونریزی بعد از هیستروسکوپی طبیعی است؟؟اگر هست تا چند روز و مقدار خونریزی چقدر طبیعیه؟؟
- علت خونریزی بعداز3بارتزریق لوپرومر
سلام خانم دکترمن به تشخیص پزشک تو3ماه. 3بارآمپول لوپرومرزدم برای یائسه شدن ولی بعدازتزریق سومیش الان 22 روزگذشته ومن دوباره خونریزیم شروع شده آیارحمم بایدبرداشته بشه
- جراحی پولیپ رحمی
سلام من مشکل چهار روز لکه بینی قبل پریودی داشتم با سیکل منظم ۲۶روزه بعد سونو مشخص شد پولیپ یک سانتوس نیم دارم دو ماه پیش هیستروسکوپی شدم و جواب پاتولوژی خوب بود ۳۷سالمه و فرزند ندارم دوماه گذشته بدون لکه بینی سرموعود پریود شدم ولی این ماه باز مجدد چهار روز مونده ب پریود ترشح قهوه ای دارم یعنی پولیپم مجدد بعد دو ماه برگشته؟چیکار باید کنم؟داروی خاصی باید مصرف کنم؟تورو خدا جوابمو بدین خانوم دکتر من از یه شهرستان خیلی کوچیک هستم دلیل این اتفاق چیه؟
- زنان وزایمان
از۱۵ آذر که پریودم خونریزی قطع نشده گاهی شدید گاهی کمتر آمپول دکاپپتیل دادن که یائسه بشم یا هم کلا رحم رو بردارم کمخونی شدید هم دارم ۵۳ سالمه اول گفتن هیستروسکوپی بشی نتیجه هر چی اومد انجام بدیم آمپولها عوارض نداره؟نظر شماچیه
- سرکلاژ شکمی
سلام خانوم دکتر وقتتون بخیر راستش من حدودا یکماه پیش سرکلاژ شکمی شدم سر وقت خودش پریود شدم الان بعد دوهفته دوباره پریود شدم طبیعیه یا باید برم دکتر؟


