Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سقط جنین
سلام میخام سقط کنم تو خونه باید چیکار کنم
- پلاکت خون
سلام من پلاکت خونم در ماههای اولیه بارداری پایین بوده الان توی سه ماهه سومم وپلاکتم بالارفته میخام بدونم طبیعی هست یانه؟
- سرکلاژ شکمی
سلام خانم دکتر من یه بارداری پوچ داشتم و کرتاژ شدم بارداری دومم در ۲۱هفتگی زایمان زودرس شد مجبور شدن سزارین کنن.بارداری سومم باز ۲۰هفتگی زایمان زودرس شد ولی طبیعی دفع کردم.الان من چون ۱سال پیش سزارین شدم ایا میتونم سرکلاژ شکمی با لاپرو سکپی انجام بدم
- پرده بکارت
سلام خانوم دکتر وقت بخیر همسرم ی چهار روزی از زمان رابطه میگذره موقع رابطه که برای پارگی بکارت انجام دادیم خیلی خون ریزی داشت رفتیم دکتر شهرمون معاینه کرد گفت خون ریزی داخلی نداره خوب پاره شده بعد چند روز کهمیگذره میگه همش لک های قهوه ای میبینم ازشون پرسیدم قبلا هم داشتی گفت بله قبل از پریودیم میدیدم همیشه الان همش استرس اینو داریم که مشکلی هس یا نشانه بارداری نباشه چه بعد از پاره شده فقط خیلی ضعیف رابطه کردیم ولی داخلش نریخت سریع در اوردم حالا لطفا میشه در این زمینه راهنمایی کنین باتشکر لک های قهوه ای چی اصلا دیگه خیلی تو استرس و فشار ناراحتیم حال عمومی همسرم خوب نیس منو سرد و ناراحت کرده لطفا راهنمایی لازم رو بفرمایید با تشکر
- سلام وقت بخیر من نزدیک زمان پریودی هستم ودر مدفوعم خون دیدم .البته یبوثت هم گرفتم با درد شدید همراه بود نشانه چیست،
سلام وقت بخیر من نزدیک زمان پریودی هستم ودر مدفوعم خون دیدم .البته یبوثت هم گرفتم با درد شدید همراه بود نشانه چیست؟
- سزارین چهارم
چه خطرهایی سزارین چهارم رو تحدید میکنه
- قطع ترشح
سلام مدتی است ترشحاتم قطع شده. ترشح نمیاد. قبل از این هرروز ترشحات داشتم و کاملا طبیعی بود اما حال دیگه ندارم. شاید نزدیک چند هفته میشه 20ساله و متاهل هستم. علت چیست؟
- درباره بارداری
سقط داشتم در 5ماهگی به دلیل زیاد شدن اب به دور سر بچه
- سوال در مورد بارداری
سلام .من قبلا سابقه سقط داشتم الان 3 ماهی هست اقدام به بارداری کردم هنوز باردار نشدم . ایا نیاز هست شوهرم آزمایش نمونه اسپرم بده چه زمانی نیاز هست یعنی مشکل از جانب مرد باشه که نیاز به نمونه نطفه باشه لطفا راهنمایی کنید
- بارداری
سلام خانم دکتر عید شما مبارک من یه پسر سه ساله دارم یه سال بعد زایمانم از آمپول ضد بارداری استفاده کردم بعد ۵ماه دچار لکه بینی وخون ریزی شدم رفتم دکتر بهم دارو داد وخون ریزیم بند اومد حدود ۶ماه اصلا پریود نشدم و بعد اون تقریبا یه سال وچند ماهه که پریودم منظم شده ولی باردار نمی شم دکتر رفتم ازمایش وسونو هم دادم ومشکل نیس خواهش میکنم کمکم کنید ۴ماه پیش دکتر برام عکس رنگی نوشته که هنوز نرفتم نمیدونم چرا با این که مشکلی نیس باردار نمیشم کلی بگم یه سال که آمپول زدم دوساله که بدون جلو گیری هستم نمیشم
- سرکلاژ شکمی
سلام خسته نباشید علت اینکه سرکلاژ شکمی قبل از بارداری توصیه میشه انجام بشه چیه؟وبعد دکتر بعداز ویزیت به من گفتن هروقت باردار شدی باحواب غربال سرکلاژ شکمی انجام میدم نظرتون چیه
- قرص وروژست و لکه بینی که دارم ۲۰روز
سلاممن دوماه قرص ورژوست مصرف میکنم به مدت ۲۰روز است که خونریزی دارم دلیلش میشه بگیید چی هست
- لکه بینی همزمان بامصرف ال دی
سلام خسته نباشید من کاندید ای وی اف هستم دکترم یه بسته قرص ال دی دادند چون سابقه ضخامت اندومتر با سلول غیرطبیعی داشتم استرادیول ندادم الان بعد یک هفته از ال دی خوردن لک های قهوهای میبینم آیا طبیعیه ؟ چون من هرماه با پروژشترون پریود میشدم آیا باید پریود بشم بعد مراجعه کنم یا احتیاج قبل پریود سوپرفکت تجویز شود؟ لطفا به هر دو سوالم پاسخ دهید بسیار ممنون میشم دکترم واقعا بد اخلاقن اصلا توضیح نمیدن ولی چون تو شهرستان تنها متخصص نازایی ایشونند چاره ندارم
- کیست تخمدان
سلام من کیست یونی لکولار دارای پاپیلاری پروجکشن اواسکولار ب ابعاد ۱۸*۱۲ تخمدان سمت چپ دارم قبل این سونو درد تورشن داشتم ک عمل باز کردم دکترم کفت چیزی ندیده از کیست ولی بعضی از دکترا گفتن باید پاتالوژی انجام میداده پلی انجام نداده الان میشه راهنمایی کنید چکار باید کنم ۲۸ سالم میخوام بدونم جای نگرانی هست خوشم خیمه یا ید خیم
- احتمال بارداری با پیشاب بدون دخول
سلام خانم دکتر من با نامزدم رابطه بدون داشتم من یه ساپورت بدون لباس زیر پام بود ولی نامزدم لخت بود احساس کردم ساپورتم کمی پیش اب روش ریخته وخیس شده بعد از اون از رو ساپورت با دست منو ماساژ دادن ایا امکان بارداری هست من باکره م وبرای تنبلی تخمدان کلوکوفاژ وسیپترون کامپاند مصرف میکنم ماه دوم از مصرف قرص بود که ۳روز گذشته بود این رابطه رو داشتم
- قرص اورژانسی تاریخ گذشته
سلام من تقریبا سه ماه قبل قرص اورژانسی مصرف کردم، دقیقا به موقع پریود شدم الانم پریود شدم دقیق فقط الان فهمیدم که قرصی ک تنسی اورژانسی بوده خوردم تاریخ انقضاش ۲۰۲۲/۰۲هست و ده ماهیه ازش میگذره میخام بدونم اثر داره یا نه خیلی نگرانم🥲🥲بیبی چک گذاشتم بعد اینکه پریودشم مارک روژان سه تا زدم هاله داشت بعدش وندفو زدم هاله نداشت میشه راهنمایی کنید استرس دارمم پریودیمم منظم بوده الانم ک روز تخمک گذاریمه اواسط سیکلم یک دردخفیف شبیه ب پریود دارم ولی پریود نیستم اخه زیر شکمم هست بعضی اوقاتم جای تخمدانام قبلا این دردو نداشتم تا این ماه!!
- عقب افتادگی پرید
باعرض سلام وقت بخیر ۵روزازتاریخ بریدمیگذردواطمینان دارم باردارنیستم لطفاراهنماییم کنیدممنون درضمن چندوقتی است دچاراضافه وزن شدم امکان داردعفونت عامل این موضوع باشد
- بلوغ
با سلام خدمت شما .به نظر شما بلوغ زودرس را باید درمان کنیم یا دستکاریش نکنیم بهتره
- کم تکون خوردن جنین
سلام هفته۲۲ بارداری هستماز هفته ۲۰ خوب تکونای جنینو حس میکردم از دیروز خیلی کم شده نگرانم. سونوهای اخیرم خوب بود. از هفته چندم خیلی باید به حرکاتش دقت کرد؟
- سن بارداری
سلام من باسونوی ان تی ۲۳هفته و۱روزازاخرین پریودم ۲۷ابان بودمیش۲۲هفته۴روزکدوم حساب کنم دقیق تر


