Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سرکلاژ
سلام زایمان زودرس چطور قابل پیشگیری هست در صورتی که سرکلاژ وازینال هم پاسخگو نباشه؟
- زنان
سلام خانوم دکتر... دوست من کلاس شیشم بود بعد توی سرسره ها با سرعتپایین میاد و چون کفشش نوک تیز بود میخوره به رحمش بعد خیلی خیلی درد داشت وقتی میره خونه میبینه دو قطره خون اومده و الان با اینکه سه چهار سال گذشته بازم کمی درد میگیره ممکنه در اینده مشکلی پیش بیاد؟مثل نازایی یا هرچی
- زناشویی
با سلام و خسته نباشید . من ۴۲ سال دارم و تازه ازدواج کردم ولی موقع رابطه زناشوی مقداری درد دارم و هیچ احساسی ندارم و ارضا نمیشم . ایا مشکل من قابل درمان هست ؟
- چیزی مث تیله داخل لب بزرگ
دختر ۲۰ ساله هستم مجردمم الان چند مااه میشه که احساس میکنم یه چیزی مث تیله داخل لب بزرگ سمت چپ دستگاه تناسلیم این هم هر ماه بعد از مرور ۴ یا ۵ یا ۶ یا ۷ روز از تموم شدن پریود در میاد ، وقتی بهش دست میزنم حرکت میکنه یه جا نمیمونه پایین وبالا میره ، میخوام بدونم این مال چی ؟ آیا نیاز داره دکتر برم آیا چیزی عادی یا قابل نگران ؟ ممنونم از اینکه سوالم خوندید وجواب دادید❤
- سرکلاژ
سلام و عرض ادب من پارسال به دلیل عدم تشخیص زایمان زودرس از رحم عکس رنگی گرفتم که خداروشکر مشکلی نبود مشکل در نارسایی دهانه رحم هست و مجددباردار شدم و با وجود سرکلاژ بازم بچه نموند الان سرکلاژ شکمی انجام دادم به نظرتون نیاز به عکس رنگی و یا هیستروکوپی هست؟میخوام مجدد اقدام کنم چه کار کنم؟
- ادامه دار شدن پریود بعد از عمل فیبرم
سلام خسته نباشید ۱ ماه پیش عمل فیبروم اوپن لاپروسکوپی و آندومتریز پیش شما انجام دادم بعد از ۱۰ روز از عمل قرص دینوول تجویز کردید ۱۲ روز پیش لکه بینی و بعد از آن پریکد شدم اما خونریزی همچنان ادامه داره و قطع نشده
- سقط جنین
سلام خانم دکتر لطفا تفسیر این سونو رو بهم بگید آیا این بقایای سقط بارداری خودبخود دفع میشه یا نه خطرناکه تصویر ناحیه هایپرهترواکو به ابعاد تقریبیmm 15*15*16 و حجم تقریبی ۲ccدرون کاویته رویت شد که مطرح کننده بقایای بارداری / colt میباشد ، چکار باید بکنم من سه روز تو بیمارستان بستری بودم قرص میزوپزوستول در ۶ دوز دریافت کرده بودم تو بیمارستان دفع نشد چیزی ، ترخیص که شدم تو خونه یه چیزی شبیه بافت حالا یا شاید همون ساک بارداری دفع کردم لطفا بگید نیازی به جراحی دارم یا خودش دفع میشه
- درد لگنی
در زمان پریود درد لگن دارم هنگام مدفوع کردن ودر حال حاضر تحت درمان زخم رحم هستم
- لاپارسکوپی هیستروکتومی
سلام من شش سال پیش ابدو مینو پلاستی انجام دادم به علت دوره های پی درپی ناچار به هیستروکتومی هستم آیا شما هیستروکتومی به روش واژینال انجام میدید؟ بدون لاپاروسکوپی به خاطر حفظ نتایج ابدو مینو چون با روش لاپاروسکوپی چند سوراخ روی شکم ایجاد میشه گذشته از اون طبق گفته ی جراح پلاستیک دستگاه لاپاروسکوپی قادر به ورود نیست و ناچار باید از برش روی شکم استفاده بشه آیا شما تجربه ی هیستروکتومی درمورد شخصی که ابدو مینو انجام داده دارید ؟ تا جایی که من مطالعه کردم هیستروکتومی به سه روش انجام میشه که یکی از اونها واژینال هست که تاکید جراح پلاستیک من هم استفاده از این روش هست پیشاپیش یک دنیا ممنون
- کیست تخمدان
سلام کیست یونی لوکولار با جدار منظم به ابعاد ۵۶*۳۵میلیمتر فاقد سپتا و جز سالید در تخمدان چپ که نمای ان مطرح کننده ضایعات bening خطرناکه؟
- لابیاپلاستی
سلام خانوم دکتر. میخواستم بدونم هزینه ی لابیاپلاستی حدوداً چقدره؟ من پوست لبه های ناحیه تناسلیم یکم چروکیده شده، میخوام با تزریق چربی دوباره فُرم بگیره. ضمناً لایه برداری هم میکنین؟ هزینه لایه برداری چقدره؟ ممنونم اگه جوابمو بدید
- سونوگرافی
با سلام منظور ازضخامت دولایه ۱۷میلیمتر وهتروژن است و میوممورال هتروژن ۲۹میلیمتر در اندام ادامه با فشار بر آندومتر چیست سن بیمار ۶۲سال می باشد لطفاً راهنمایی کنید ممنون
- سرکلاژ شکمی
سلام وقتتون بخیر. در مورد سرکلاژ شکمی میخواستم بدونم خطری داره یا نه ؟ چون بعضی از همکارانتون به شدت مخالف هستن در صورتیکه برخی دیگه میگن روش خوبیه در صورت عدم درمان با سرکلاژ واژینال . ممنون
- زخم
سوال اول:سلام علایم زخم دهانه رحم چسست؟ میشه کسی زخم دهان رحم داشته باشه و خودش متوجه نشه؟ اگه زخم بزرگی باشه و این زخم بعلت عفونت نباشه بعد مدت زیادی ه گذشته درمان میشه؟ سوال دوم:علت سوزش بالای دهانه واژن موقه ی تحریک شدن چیست؟ ممنون از پاسخگویی شما
- من پریودم میخوام آمپول نوروبیون بزنم
سلام من پریودم خیلی درد دارم میخوام آمپول نوروبیون بزنم خون ریزیم زیاد نمیشه؟
- زگیل تناسلی
- فکوس اکوژن در رحم
سلام خسته نباشید،مجرد هستم سنوشدم نوشته توسنوگرافی که فکوس اکوژن در میانی رحم دیده شده،راهنماییم کنیدلطفا
- کورتاژ
سلام خانم دکتر شما در بیمارستان فامیلی عمل کورتاژ انجام میدین؟
- عقب افتادگی پریود
سلام من چن ماهه که قاعدگی نامنظم دارم وباآمپول قاعده میشم دکتربهم گفت تنبلی تخمدان داری وبیشترمواقع دردشدیدزیرشکم دارم این ماه آمپول زدم چهارروزپریودشدم دکترقرص مدروفم ۵داده ایابااین قرص تنبلی تخمدان برطرف میشه وقاعدگیم منظم میشه و اینکه در زیرشکمم براچیه ممنون میشم جواب بدین
- بدخیمی اندومتر
سلام خانوم دکتر ممنونم که پاسخگو هستید والا من باسابقه سرطان اندومتر البته بعد مجسترول کورتاژم جوابش خوب بود ایا بنظرشما من هنوز من سلول آتی پی دربدنم وجود دارد؟ یا چون با مدروکسی مرتب پریود شدم مشکلم رفع شد؟ جواب پاپ اسمیرم خوب هست من قبلش پنج دوره باگونال اف و قرص استرادیول جواب نگرفته بودم که لاپارا و هیسترو شدم و پولیپ اندومتر با سلول اتی پی و کمپلکس دیده شد علت ایجاد این سرطان استرادیول نبوده؟


