Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- پماد واژینال کلیندامایسین
من حدود5ماهه درگیرعفونت هستم و هر ماه یه پماد استفاده کردم.الان دارم پماد پنجم رو استفاده میکنم.خداروشکر تمام علایم عفونتم ازبین رفته.فقط 2اپیلیکاتورباقیمونده.امروز که پماد گذاشتم زیر شکمم درد گرفته مثل درد قاعدگی. میخواستم بدونم آنقدر از این پماد استفاده کردم آسیبی بهم میرسونه؟
- سلام خسته نباشید من ۴۲سال سن دارم از اول فروردین خونریزی دارم تا الآن و الآن رفتم دکتر برام آزمایش بتا نوشت این آزمایش برای چی نوشته
از اول فروردین خونریزی دارم تا الان هم ادامه داره دکتر برام آزمایش بتا نوشته واسه چی این آزمایش رو نوشته
- عفونت پنهان
سلام خانوم دکتر عفونت پنهان در بارداری با چ ازمایشی مشخص می شود هر چند وقت باید ازمایش انجام داد؟
- نامنظم بودن پریود
سلام و خسته نباشید من پریودم منظم بود ولی این دوره سه روز به تاخیر افتاد و من شروع کردم قرص دوفاستون رو مصرف کردم روزی دو عدد،میخوام بدونم ۳روز کافیه که قرص رو قطع کنم یا ادامه بدم، فقط میخوام پریود بشم، چون ۶ ماه پیش هم همینطور شدم و با دوفاستون پریود شدم
- کیست سینه
سلام خانم دکتر عزیز،در سینه هام کیست دارم دکتر بهم قرص دوناژست داده،میخواستم بدونم باوجود مجرد بودنم، برام در آینده مشکلی پیش نمیاره،ممنون
- تداخلات دارویی اسپیرولاکتون وال دی
سلام من قرص اسپیرولاکتون برا جوش صورت میخورم وقرص ال دی برا کیست تخمدان میخورم آیا با هم تداخل ندارن مشکلی ایجاد نمیکنه
- زدن سوزن واریو پیتیل
سلام و خداقوت. من برای اینکه میوم داشتم پیش دکتر رفتم آمپول واریو پیتیل بهم داد گفتند روز اول پریودی بزنم حالا ۵ روز پریودم عقب افتاده درد خیلی زیادی در ناحیه زیر شکم و لگن دارم. اگر این سوزن را زودتر بزنم اشکالی دارد یا باید حتما پربود بشم و روز اول بزنم.( البته من مجردم)
- سونوگرافی
میومها واسکولاریتی متوسط دارند، در کاویته رحم پولیپ هیپوواسکولار است. این ها به چه معنی است؟
- زنان
سلام خسته نباشید . من سیکل منظم داشتم همیشه ولی بعد از ازدواج با چند روز تاخیر اتفاق میافته . از ۶ روز تاخیر الان به یک روز رسیده طی ۳ ماه . ۱ ماه هست که اقدام به بارداری کردم .میخواستم بدونم مشکلی هستش ؟
- سونوگرافی
خانم دکتر وقتی به آدم میگن باید سونوگرافی واژینال بکنی راه دیگه ای هست که به جای این سونو گرافی انجام داد؟
- درد نوک سینه
هنگام رسیدن به ارگاسم یا نزدیک شدن به ارگاسم نوک سینه درد میگیره دلیل چی میباشد
- مشکلات زنانه
باسلام من ۱۸ بهمن تزریق وایروپپتیل به خاطر فیبروم و اندومتریوز ۱۶داشتم بعد از چند روز پریود شدم که به مدت دو هفته طول کشید تقریبا ۵ روز پاک شده بودم که تزریق تتراکوزاید ال آ به علت دیسک گردن داشتم چند ساعت بعد از تزریق تا به امروز سه روز که لکه بینی دارم در صورتی که قرار بود به مدت سه ماه یائسه موقت شوم به علت فیبرومی که دارم ایا امپولی که مربوط به دیسک هستش میتونه علت لکه بینی باشه؟
- تنبلی تخمدان
سلام و وقت شریف شما بخیر من دارای یک فرزند هستم و برای بارداری اول دارو و آمپول استفاده کردم به علت تنبلی تخمدان بعد از زایمان پریودهام کاملا مرتب شدند ولی الان که به تازگی شیر دهی را قطع کردم مجددا دو دوره است که دچار بی نظمی در پریود شدم لطفا راهنمائیم کنید که دلیلش همان تنبلی تخمدان هست؟یا تغییرات هورمونی به علت قطع شیر دهی؟ با تشکر فراوان
- جنین دولیکوسفالیک
سلام من سی و دو هفته ۴ روز هستم سونو دادم گفتن سی و سه هفته ۳ روز هستم و بریچ گفتن سر جنین کوچیکه وزن جنین ۲ کیلو و ۲۰۰ است آیا خطرناکه
- درمورد دیدن خون در رحم
سلام .من کیست داشتم مشکلم حل شد اما وقتی پریود میشم و پاک میشم بعد یه هفته بعدش داخل رحمم بازم خون خیلی کم دیده میشود علتش چیست
- تنبلی تخمدان
سلام خانم دکتر من یی مدت میشه تنبلی تخم دان پیدا کردم و پریو نامنظم دارم پیش دکتر مراجعه کردم برام قرص مدروکس پروژسترون برای چهار ماه داد گفت اینا باید مصرف کنی برای چهار ما الان ماه سوم است میتوانم حمل بگیرم مشکل نداره یا صبر کنم تا تمام بشه
- شک به بارداری
پیرو سوال قبلی میخواستم بگم سیکل های قاعدگی قبل از سقط ۲۸ روزه بوده والان که ۲۰ اردیبهشت هست زیر دلم درد میکنه کم وحالت قاعدگی رو دارم ممنون
- امپول سینال آف
سلام اگه امپول سینال رو با دوساعت تاخیر بزنیم مشکلی پیش میاد؟
- واژن
با سلام خدمت خانم دکتر.ممنون از اینکه وقت خود را در اختیار ما قرار میدهید.سوالم اینه که آیا میتوان برای رفع موهای زاید اندام تناسلی حتی داخل و روی لبها را با موچین برداشت.؟ آیا مشکلی دارد؟چون در جایی خواندم از ریشه کندن مو اندام تناسلی باعث تحریک غدد لنفاوی در اون قسمت میشه و ممکنه خطرناک باشه. ممنون ازاینکه به سوالم پاسخگو هستید.
- پیدایش لکه سفید روی کلیتوریس در دختران چیست
دخترم ۱۱ سالشه و مدتیست در ناحیه کلیتوریس سفیدی هایی به وجود اومده. اول فکر میکردم شاید عفونت باشه واسه همین چندبن بار توی تشت سرکه نشوندمش ولی خوب نشد علتش چیست؟ ربطی به بلوغ داره یا نوعی بیماریست؟


