Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام. ایا میشه هم از پماد واژینال استفاده کردم.. هم اقدام ب بارداری بود؟؟؟
- کیست اندومترویوز
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر من بخاطر ضخامت رحم و کیست شکلاتی به صلاحدید دکترم قرص وروژست میخورم الان یکماه و چند روزه الان دو هفته ست خونریزی دارم باید چکار کنم خوردن قرص رو ادامه بدم یا قرص باید عوض بشه؟ممنونم
- Bpd
سلام خانوم دکتر عزیز..من هفته ۳۷ هستم..ودوتا سونوگرافی رفتم که میگنbpdجنین سه هفته کمتره..به نظرتون بچم مشکلی داره؟ خیلی نگراتم.بایدچیکارکنم؟تروخدا راهنماییم کنید
- من 14اقدام بارداری کردم 15پریود شدم احتمال حاملگی هس
من 29سالمه 14اقدام بارداری کردم 15پریود میشم احتمال بارداری هس
- جوش زیرپوستی
سلام خانوم دکتر خسته نباشید،میخواستم بپرستم علت جوشهای زیرپوستی صورت قبل پریود چیه؟میتونه مانع بارداری بشه؟
- جلوگیری
سلام ببخشید یه راه جلو گیری بجز قرص کاندوم معرفی کنید
- اصلاحیه تست سلامت جنین
سلام خانم دکتر، خسته نباشید. شما در سونوی nt روی هفته 50% های لایت زده بودید و من در فرمی که در آزمایشگاه به من دادند و هفته بارداری را می خواستند همون هفته 50% را نوشتم اما برای مرحله دوم نمی دونم باید کدام هفته را بنویسم 5% یا 50% چون برام های لایت نزدید. با تشکر
- چرا پریود نشدم؟
سلام ببخشید من ۶روزه پریود نشدم احتمال داره که باردار باشم ؟! چون همیشه اگه دیر میشد۲روز عقب میوفتاد و برای سقط چه کاری انجام بدم
- بارداری
سلام خانم دکترعزیز وقتتون بخیر درد پریدی وافت فشاروقند روزیازدهم انتقال جنین فریزسه روزه دلیلش چیست
- سلام من قبل از انتقال جنین زودتر از موعد امپول پروژسترون زدم حالا چکار باید بکنم
سلام من قبل انتقال جنین زودتر از موعد امپول پروژسترون زدم حالا چکار باید بکنم
- سونو سینه
سونو سینه انجام دادمچند لنف نود ب ضخامت ۲ میلیمیتر در اگزیلای هر دو طرف مشاهده میشود
- قرص اورژانسی
سلام وقت بخیر خوردن قرص اورژانسی در دوره شیردهی مشکلی داره؟ البته بچه ام یازده ماهشه و من از زایمان تا حالا هنوز پریود نشدم
- تعیین جنسیت
سلام خانم دکتر خسته نباشید ممنون از جواب سوال قبل ببخشید اگربخواهم برای تعیین جنسیت آی وی اف کنم با اینکه مشکل برای باردارشدن ندارم وبه طور طبیعی سه تا فرزنددارم آیا امکان دارد با آی وی اف بارداری موفقیت آمیز نباشه و هزینه زیادی که میشود ازدست برودممنون
- بارداری
سلام خسته نباشید دوقلو باردارم ...آمپول بتامتازون رو در ۲۶ هفتگی در دو روز.. روزی ۳ تا یعنی ۶ تا زدم .... و الان ۲۸ هفته هستم و مجدد باید در ۲۹ هفتگی ۶ عدد در دو روز استفاده کنم ؟ کلاَ یعنی ۱۲ تا ... خواستم بدونم این همه آمپول ضرر نداره ؟
- بارداری
سلام وقت به خیر! من ۲۵ سالمه دوماه خونریزی(پریودی طبیعی، لکهبینی،لختههای وحشتناک و...) پشت سر هم داشتم به دکتر مراجعه کردم هیچ علائمی دیده نشد جز اینکه به تنبلی تخمدان مشکوک شدن و قرص دوفامد تجویز کردن برای اینکه سریع قطع بشه خونریزیم و خداروشکر شد. تو این فاصله با همسرم رابطه داشتیم و بعد از یک هفته و نیم مصرف قرصم(هنوز هم تموم نشده) لکه و خیلی کم خونریزی داشتم خواستم بپرسم علتش چی میتونه باشه؟؟ چون به من گفته شده دوفامد جلوی خونریزیم رو میگیره
- قرص دومافد
سلام قرص دومافد باعث میشه که شانس بارداری بیشتر بشه آیا؟ مگه کمک نمیکنه که هورمون ها برای بارداری بهتربشن؟
- سلام من یه توده هیپو اکو دارم ایا میتوانم باردارشوم
من چند سال پیش سونوگرافی دادم سمن چپ رحمم توده هیپو هست آیا میتوانم باردار شوم
- درد تخمکگذاری
سلام، 15 ماهه تو اقدام براي بچه هستم، 34 سالمه، حدود 6 ماه بعد از اولين اقدام، موقع تخمك گذاري درداي شديد دارم، و كاملا متوجه ميشم تخمك از كدوم طرف داره مياد،كه قبلش اينجوري نبودم، و اينكه سيكلم از 28 روز شده 25 روز، سونو دادم مشكل خاصي نداشتم ايا اين دردا عادي هستن؟
- سلام من سونو پستان انجام دادم در سونو من نوشته توده هیپواکو به ابعاد 11*6در سمت راست میخواستم ببینم خطری ندارود مشکلم چیست
باسلام خدمت شمامن خانمی ۳۵ساله هستم که اسفند ۹۹سقطدوقلو داشتم و بعد از کورتاژ سونو گرافی دادم و مشخص شد که ۲۴سی سی از بقایای بارداری مونده که دکترم برای من قرص و آمپول تجویز کرد و مصرف کردم و بعد از مصرف دارو بازم سونوگرافی برای پیگیری دادم و مشخص شد که بقایا نمونده و ضخامت آندومتر ۱۲بود وفیبروم ومیوم ومایع آزاذ مشاهده نشد و تخمدان ها سالم بودن وکیست هم ندارم و اندازه رحم بزرگ واکوی نرمال دارد باتشکر از شما
- مصرف کلومفین
من اصلا مشکل بارداری ندارم ماه قبل ازروز سوم پریودی روزی یک قرص کلومفین ۲شب خوردم این ماه الان ۵روز از پریودیم میگذره پریود نشدم تست زدم باردار نیستم چه کارکنم


