Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام من ترنسم از این قضیه ناراحتم چیکار کنم
- داروی قطع پریودی
من برای قطع شدن پریودی امپول پروژسترون زدم،یکماه نشدم بعدش پریود شدم،الان نزدیک یکماه پریودم ،چکار کنم قطع بشه
- نامنظم بودن پریود
سلام من کیست تخمدان داشتم و دکتر رام قرص سیبل رو به همراه اسپیرونولاکتون تجویز کردن تا یک سال مصرف کردم و سونوگرافی دادم کیست هام از بین رفته بود ولی بعد دوماه دوباره پریودم نامنظم شده علتیش چیه؟ دوباره باید قرص سیبل و اسپیرونولاکتون رو مصرف کنم؟
- سونوگرافی
در سونوگرافی بنده نوشته رحم با ابعاد31*90 میلیمتر و اکوی میومتر مختتصر هتروژن مختصر میوماتوز نوشته شده است و روز پانزدهم پریودی بودم سونوگرافی دادم و خودم احساس میکنم شکمم نیز ورم کرده
- سلام من باردارم و اخر پریودم 1برج 2بود والان شکم خیلی نبض میکنه مشخص دیگه ب نظرت چه ماه باشم
- راهنمایی در مورد ترنسید
سلام من ۱۷ سالمه مجردم پریودیم عقب افتاده لکه بینی هم دارم زیاد شدید نیست ولی سرپا میمونم بیشتر میشه سونوگرافی گفت مشکلی نیست چند روز دیگه پریود میشی میخوام برم استخر ترنسید بخورم لکه بینیم واسه اون روز قطع بشه مشکل جدی ب وجود نمیاد که؟
- مهممم
سلام من ۱۸ سالمه برای بارداری هم اقدام کردم الان ۲۰ روز از اقدام گذشته و اینکه سوالم اینه سینه سمت چپ من از سینه راست بزرگتره عالی هست یا ن مشکلی وجود داره خیلی میترسم یه جوری هست ک وقتی میگیرم با دست مشخص میشه
- پریود بعد از بارداری »»»
سلام من زایمان کردن ،۱ ماه بعد پریود شدم ،الان تو همون ماه دوباره پریود شدم علتش چیه ؟؟
- لکه بینی
من کیست اندومتریوز دارم و ۳۸ روز قرص می خورم الان دو هفته هست لکه بینی دارن تا کی ادامه داره وایا راه حلی هم واسه قطعش هست؟
- تنبلی تخمدان
سلام وقت بخیر من رابطه جنسی دارم و برای درمان تنبلی تخمدان پیش شما میام ایا نیازه بهتون بگم که رابطه جنسی دارم حضورا؟ چون دوست نداشتم حضورا بگم با مادرم میام ایا لازمه بگم؟ رابطه جنسی با کاندوم و شاید دو سه ماه یکبار
- سلام خانم دکتر خسته نباشید من التهاب روده دارم و…
خانم دکتر من دوتا قرص مزالازین صبح دوتا شب مصرف دارم وهرشب شیاف مزالازین میخواستم ببینم برای بارداری مشکلی نیس ...و اینکه برای بحث تعیین جنسیت میتونید راهنماییم کنید.. لطفاً راهنماییم کنید
- خودارضایی
سلام خسته نباشید خانم دکتر با عرض معذرت من روز سوم پریود خودارضایی کردم البته چیزی داخل نکردم فقط مالش میخاستم بدونم چه عوارضی داره؟ میگن باعث اندومتریوز میشه درسته؟؟ممنون میشم جواب بدید
- قرص سیبل
سلام ببخشید من برای تنظیم پریودیم دکتر واسم قرص سیبل تجویز کردن میشه طریقه مصرفشو بگید؟ من ۱۰ روزه تقریبا از پریودیم میگذره.
- ساک بارداری دو قلو و یک ساک در مجاوراسکار سزارین
با سلام بعد از عقب افتادن پریود سه بار با فاصله یک هفته سونو انجام دادم که سونو اول اندازه رحم علائم بارداری را داشت ولی سال بارداری دیده نشد در سونو 7روز بعد ساک بارداری دیده شد ولی بدون yolk بود ودر هفته بعد سونو واژینال انجام دادم که دو ساک بارداری دیده شد یکی حاوی آمبریو و. Yolk در کاویته رحم با سن بر اساس CRL 3mm و 6هفته و ساک دیگربدون yolk در محل اسکار سزارین قبلی .Fetal pole واضحی دیده نشد سن حاملگی براساس msd 13mm و 6هفته و یک روز هماتوم پری ساک دیده نشده لطفا راهنمایی کنید چه اقداری باید انجام بدم
- بارداری
سلام خانم دکتر. معذرت میخام ک شاید سوالم درست نباشه.. ولی من یک پسر 26 ساله هستم.. حدود یکسال پیش به یک خانمی رابطه داشتم.. و رابطه ما حدود یکماه بود.. و بعد ایشون رفت یا یک آقایی ازدواج کرد.. حالا بعد یکسال همین چن روز پیش به من پیام داده ک من از تو باردار بودم و بهت نگفتم و عکس یک بچه را فرستاده و گفت این بچه توعه و من بخاطر این موضوع دارم طلاق میگیرم.. و گفت باید مسئولیت کارتا قبول کنی.. و بعد دیگ رفت و گوشیش خاموش شد.. حالا با یک خط دیگ اومده و بچه مال توعه.. و دوباره گوشی را خاموش کرده.. من الآن نمدونم چکار کنم از جایی ایشون اومده ی حرفی زده ولی در دسترس نیست ک من ببرمش آزمایش ژنتیک.. از طرفی من ایشون از لحاظ قانونی هنو از شوهرش جدا نشده و من نمدونم اصن راست میگه.. یا برای من دام پهن کرده.. و میترسم گرفتار ی موضوع دیگهای بشم.. از طرفی من نامزد دارم و قراره دو هفته دیگ عقد کنیم.. حالا نمدونم چیکار کنم.. شبا نمیتونم بخابم.. ن میتونم برم به نامزدم و خانواده اش بگم.. چون صدرصد همه چی خراب میشه و آبروی من جلو خانواده خودم و خانواده نامزدم و فامیل میره.. چون من در یک جای بومی زندگی میکنم.. و باید بذارم از این شهر برم.. از طرفی من مطمئنم نیستم ک برم بگم.. شاید ایشون ب من دروغ گفته.. من برم خودم آبروی خودما را ببرم.. و از طرفی خیلی میترسم ک عقد کنم و یهو ایشون با یه بچه پیدا بشه.. و مدعی بشه بچه مال توعه.. انوقت دیگ بدبخت میشم.. والا نمدونم باید چیکار کنم.. فقط از یجایی میگم بچه مال من نیست.. چون بچه ایشون متولد 20 خرداد هستش.. و من در اینترنت خوندم ک باردای نهایتاً 42 هفته است اونم از زمان پریود.. و ن زمان ک نطفه تشکیل شده و ایشون باردار شده.. و هر جا تحقیق کردم گفته شده بود تعیین زمان لقاح ممکن نیست.. و زمان لقاح38 هفته طول میکشه ک بچه کامل بشه و وقتی کامل بشه دیگ نمیتونه در شکم مادر حضور داشته باشه.. چون باعث مرگ او میشه.. حالا من پیش خودم فرض کردم اصن زمان لقاح را میشه تشخیص داد و بارداری از زمان لقاح حساب میشه.. حالا حتی اگه اینجوری ک من میگم باشه.. و بارداری ایشون به مدت 42 طول کشیده باشه.. نمیتونه بچه مال من باشه.. چون از 20 خرداد.. 42 هفته بیاییم عقب میشه 29 مرداد سال قبل و من حدود 26 مرداد همون سال از ایشون جدا شدم و بعدش با ایشون هیچ رابطه ای نداشتم.. آیا میتونم به این مطلب علمی استناد کنم؟.. خانم دکتر لطف کنید و بنده را راهنمايي کنید.. چون هیچ کاری نمیتونم بکنم و اصن راهی ب ذهنم نمیرسه.. و اون خانم در دسترس نیست ک بخام آزمایش ژنتیک بدم.. و دوهفته دیگ بیشتر وقت ندارم.. کل زندگیم ریخته بهم.. خانم نظر شما میتونه ب من کمک کنه.. نمیتونم همش منتظر یک اتفاق بد باشم..
- ویتاگنوس
سلام خسته نباشید من دختری هستم ۱۹ ساله ۳ ماه برای جوش های صورتم ویتاگنوس مصرف کردم حتی در زمان پری العان چند روزه ک قطعکردم و پریود شدم درحالی به پری من ۱۰ روز مونده؟ میتونه چی باشه ؟؟ با ویتاگنوس مشگلی گرفتم درضمن من کیست تخمدان ندارم و قبل ویتاگنوس هم نداشتم برای جوش مصرف کردم ک خوب هم نبود
- کیست هموراژیک
اصلاح سوال با سلام و احترام دختر ۲۶ ساله هستم حدود ۱۲ روز مانده به شروع قاعدگی سونوگرافی انجام دادم رحم دارای اندازه و اکومتر طبیعی و اندازه اندومتر ۹ میلی متر تخمدان ها سایز بزرگتر از حد نرمال و نمای مولتی فولیکولار دارند و در تخمدان چپ کیست هموراژیک ۲۴ میلی متر رویت شد که فالوآپ رو توصیه کردند . مقداری مایع هم در حفره لگن دیده شد ازمایش هورمون هم دادم ۱۲ روز مانده به قاعدگی میزان( پرولاکتین ۱۸.۸ ) (TSH 2.3) , ( FreeT4 0.99),(FSH 1.8), (LH 15.2) , (testestron 0.9) آیا نیاز به مصرف دارویا اقدام خاصی هست؟ یا برطرف میشه؟ اینکه نزدیک قاعدگی ابن سونو انجام شده میتونه دلیلی بر نمای مولتی فولیکولار باشه؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمایید🙏
- سرکلاژ شکمی
سلام.من 4تا سقط در هفته های 14.8.23.22داشتم.بعداز سه تا سقط عمل متروپلاستی رحم برای ترمیم رحم دوشاخ انجام دادم و در بارداری بعد از عمل ترمیم رحم عمل سرکلاژ شیرودکار برام انجام دادن ولی سرکلاژ در هفته 22بازشد وز ایمان زودرس شد.الان دکترم میگه باید شکمی سرکلاژ بشم.میترسم بازم تکراربشه.دیگه اصلا توانایی ندارم.باید چیکارکنم؟؟
- رابطه
سلام خانوم دکتر چجوری از بارداری جلوگیری کنم بدون قرص؟ و اگر اب منی سه تا چهار سال داخل واژن ریخته نشه بعدن واسه ی باردار شدنم مشکلی نیست یعنی بعد سالها با ریختن اب حامله میشم میشه اینجوری پیش رفت؟
- Read More Here download jaxx wallet – jaxxwallet-web
view it now [url=https://jaxxwallet-web.org/]download jaxx wallet[/url]


