Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- عفونت واژن
سلام این چند روزه عفونت کشدار بد بودارم همراه با یکم سوزش وخارش پوماد کلوتریمازول استفاده کردم اصلا خوب نشدم لطفا بگید باید چی استفاده کنم
- سونوگرافی
سلام سونو ماموگرافی انجام دادم درسونو نوشته درساعت ۳و۴پستان چپ بافاصله ۳سانتیمتر ازنیپل و۱۴م م ازسطح پوست توده هیپواکو ovalباحدود صاف ومنظم وموازی باسطح پوست وفاقد سایه خلفی حاوی استرندهای اکوژن داخلی به ابعاد ۱۵*۵*۱۷م م مشاهده می شود .آیا این توده خطرناک هست.
- درباره آمپول سینال اف
سلام خانم دکتر من دو روزه آمپول سینال اف تزریق میکنم صبح ها داخل ادرار م خون میبینم دلیلش چیه ممنون میشم جواب بدید
- عقب افتادن پریودی
دخترم ده روزه پریود نشده رفته دکتر به خاطر درد شدید سینه و شکم گفته آزمایش بارداری انجام بده با توجه به اینکه ایشون هنوز مجرد هست وهیچ رابطه ای نداشته چرا باید یه همچین آزمایشی بهش بده که اینقدر استرس بگیره ؟
- دینوژست
سلام وقتتون بخیرمن درسمت راست تخمدانم کیست دارم ودکترک رفتم بهم قرص دینوژست دادالان نزدیک دوماهه مصرف میکنم و۲۰روزه کپریودیم عقب افتادهوپریودنشدم دوبارمبیبی چک زدم منفی بودطبیعیه یان؟
- خونریزی حین مصرف سیپروترون کامپاند
سلام من قرص سیپروترون کامپاند مصرف میکنم این ماه بخاطر عفونت قرص ایتراژین ۱۰۰ هم باهاش خوردم، و سه روز مانده بود سیپروترون تموم بشه لکه بینی پیدا کردم و لکه بینی ادامه پیدا کرده و یک هفته از آخرین قرص گذشته پریود نشدم،دلیل چیه؟ ممکنه بخاطر مصرف همزمان این دو باشه؟
- سونوگرافی تیروئید
سلام ، یک سونوگرافی انجام دادم با متن زیر : هر دو لوپ و ایسم دارای اندازه بیشتر از نرمال و اکوژنیسیته پارانشیمال غیر یکنواخت است . در بخش میانی لوب راست یک ندول اکوژن به قطر 4mm و در بخش میانی خارجی آن یک ندول هیپواکو با ابعاد 5-6.5mm دیده شد.(TIRADS=4) . در بخش تحتانی لوب چپ یک ندول solid-cystic با ابعاد تقریبی 26-21mm مشاهده گردید(TIRADS=2). این به چه معناست ؟ سرطانه ؟!!
- زگیل تناسلی
سلام خسته نباشید من مبتلا به زگیل تناسلی شدم متهل هستم نوع58 اما علت اینکه دکتر برام 5 جلسه لیزر نوشتن رو نمیدونم میخوام شما برام توضیح بدید که چرا تو 5 جلسه هر جلسه چکار زگیل میشه الان سه جلسه رو رفتم ولی هنوز سرجاشه
- علت جلو افتادن دوران قاعدگی به مدت ده روز چیست
- ۳ سال پریود
سلام
بعد ۳ سال پریود خونریزی ادمه دارد ولی لحظه ای
- سلام فولیکولی به پیامبر ۲۲م.م درتخمدان راست خطر داره
- اسپیرونولاکتون
سلام، دکتر برای رشد مو به من اسپیرونولاکتون ۱۰۰ دادن به مدت ۳۰روز ،میخواستم بدونم عوارض نداره؟ و اینکه بعد این ۳۰ روز قطعش کنم مشکلی پیش نمیاد؟ علت ریزش موهام غیر هورمونی بوده وبعد گرفتن کرونا دچارش شدم
- تمایل جنسی
سلام مجدد خانم دکتر.من 25ساله ازتون قبلن سوال پرسیدم شمافرمودیدکه دلایلی میتونه باعث کاهش میلم باشه.من بارداری ناخواسته داشتم واین موضوع خیلی اذیت کردم ودوران بچه داری همسرم کمک حالم نبودزیادومن خسته ترمیشدم والان ک دخترم4سالشم شده وفقط زیادی لجبازهست وبیشترالان ازلحاظ اعصابی خسته ام وترس ازبارداری دوم دارم چون اصلادیگه بچه دوست ندارم بااینکه توی این4سال بعددنیااومدن بچه ب شوهرم اجازه نزدیکی بدون کاندوم ندادم ولی نمیدونم چرامیلم هرروزکمترمیشه
- عمومی
سلام خانم دکتر ۲۰ سالمه من قبلا ناحیه ی کلیتوریس خودم و کاملا میدیدم و حتی با لمس وجودش و احساس میکردم چند ماهی است که ناحیه ی کلیتوریس انگاری تیس و خیلی داخل رفته و فرو رفته شده جوری که اصلا انگاره نیس آیا طبیعی ه این ؟؟؟ ممنون
- مشاهده هیپواکو بعد از عمل برداشتن رحم و تخمدان ها
سلام و خسته نباشید در سونو رحم برای من نوشته توده ی هیپواکو به قطر ۸میلی میوم وپولیپ هم دیده نشد خطرناکه آیا
- سقط
سلام وقت بخیر بعد از سقط در اولین پریود سونو انجام دادم که ۴ سانت بقایا داشتم و کورتاژ شدم و متیل ارگونین مصرف کردم و مجدد سونو دادم که ۲ و نیم سانت بقایا داشتم که دکتر مدروکسی تجویز کردند و در روز ششم پریود سونو انجام دادم که متاسفانه بقایا داشتم ودر سونو نوشته بود که\"در سمت راست کاویته رحم منطقه میکس اکو حاوی کلسیفیکاسیون به ابعاد ۱۴*۲۵ م م دیده شده که در داپلر و اسکولار است و میتواند مطرح کننده بقایا و یا پولیپ جفتی باشد\" که دکتر تشخیص دادند باید هستروسکوپی بشم.آیا راه دارویی جز کورتاژ مجدد وجود نداره؟
- قرص جلوگیری
سلام خسته نباشید من مجردم چندین سال برای تنظیم قاعدگی قرص روکین استفاده میکنم آیا در سن ۴۵ سالگی ایرادی ندارد ادامه بدم قبلا دکتر گفته بود دوماه بخور چند ماه فاصله خاستم ببینم اشکالی ندارد در۴۵ سالگی ادامه بدم
- درمورد پستان
سلام خانم دکتر خوبید من رفتم سونو سینه سمت راستم نوشته تصویر کانون اکوفری با ابعاد ۳۰ در ۱۵ م م در فارزون راست. تصویر لنف نود اتیپیک با دیامتر ۱۰در ۲۰ م م در اگزیلاری راست رویت شد . میشه بگید یعنی چی؟؟
- پرده بکارت
اگه با مسح کردن با دستمال محکم پاره نميشه پرده خون که از شما پرسیدم مگه خون که دیدم ماله چیه؟ممکن چی باشه
- نازک شدن دیواره رحم همرا با زدن آمپول ۲۸روزه موجب یائسگی میشود یا دباره میتوان پریود شد
نازک شدن دیواره رحم همراه بازدن آمپول ۲۸روزه موجب یائسگی می شودذیا دوباره پریود شد


