Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- کیست وخونریزی ادامه دار
برای قطع خونریزی چه باید کرد؟؟؟
- سلام خسته نباشید من اقدام ب بارداری کردمه بعد تو این ماه سه چهار تا دندون اصب کشی کردم اشکال نداره
- ذخیره تخمدان
سلام خسته نباشید، ۴۵ ساله هستم و هنوز ازدواج نکردم قصده ازدواج دارم ایا راهی هست که متوجه بشم ذخیره تخمدان دارم یا خیر؟در ضمن کیست تخمدان دارم و به زودی باید جراحی شوم ایا پزشک در هنگام عمل متوجه ذخیره تخمدانم میشود، ممنون میشم کامل پاسخم را بدید.
- بارداری
باسلام و خدا قوت خدمت دکتر عزیز بی زحمت راهنمایی کنید ما دستگاه آیودی تازه گذاشتیم برای جلوگیری از بارداری ، بایستی از ریختن آب منی به داخل رحم خودداری کنیم یا اشکال نداره؟
- پریود نشدن بعد از قطع قرص سیبل
سلام وقت بخیر من قرص سیبل مصرف کردم الان هفت روزه ک تموم شده اما پریود نشدم فقط روز دوم لکه بینی خیلی خیلی کمی داشتم برای یک ساعت و قطع شد آیا دوباره قرص شروع کنم یا خیر
- سلام من سه بار سزارین شدم حال باردارم سزارین چهارم خطرناک است
سلام من سه بار سزارین شدم حال باردارم آیا سزارین چهارم خطرناک است
- لکه بینی و پریودی و مصرف دروسبلا
سلام وقتتون بخیر من این ماه قبل از تخمک گذاری و در حین تخمک گذاری و در حال حاضر که دوره تخمک گذاریم تموم شده لکه بینی داریم دیروز یکم خون اومد بعد قطع شد امروز باز لکه بینی داشتم یکم امشب باز یکم خون اومد از قرص دروسبلا هم بخاطر کیست pcoاستفاده میکنم سه دوره هس ماه های قبلی اینجوری نبودم این ماه یکم تایم خوردن قرص خوردنم جلو عقب شد ایا این لکه بینی قهوه ای و خون طبیعیه؟20سالمه
- نازایی
سلام خانم دکتر من سه سال پیش عمل سپتوم رحم انجام دادم(گفتن از فوندوس تا نزدیک اینترنال اوس بوده)با دو مرحله،بعد گفتن برو اقدام کن،بعد عمل بنابه شرایطی اقدام به بارداری نکردم،تنبلی تخمدان هم دارم،تحرک اسپرم شوهرم هم ۱۳ درصد،الان یک ساله اقدام به بارداری کردم داروهای زیادی هم مصرف کردم خیلی ماه ها هم فولیکول غالب داشتم ولی باردار نشدم،عکس رنگی گرفتم میگن یه قسمت جزعی خیلی کم از سپتوم از فوندوس مونده،میخاستم بدونم دلیل باردار نشدم تنبلی تخمدان و تحرک اسپرم شوهرمه،یا میتونه به خاطر سپتوم باقی مانده باشه،اگه باردارنشدنم طول بکشه لازمه اون قسمت سپتوم باقی مونده رو عمل کنم،یا دکترا خودشون هنگام عمل کامل سپتوم رو برنمیدارند و لازم به عمل نیست.
- کیست تخمدان یونی لوکولار
سلام حجم تخمدان ها افزایش یافته فولیکول های ریز با موقعیت محیطی در هر دو تخمدان رویت میشود کیست یونی لوکولار به ابعاد 28*40 در تخمدان راست مشاهده میشود
- اینترنال اکو در مثانه چیه
دخترم ۶ سالشه امروز سونو شکم داشته البته هیچ دردی و شکایتی نداشته
- ال دی
سلام من بعد از هیستروسکوپی از ماه بعدش برای جلوگیری از ال دی استفاده کردم.ولی شدت خونریزیم بیشتر شده.ممکنه با وجود هیستروسکوپی بازهم بقایا مونده باشه؟البته باید بگم لکه بینی ندارم.فقط قبلا تاروز پنجم شدید بود خونریزیم الان تا روز هفتم هم کمی خونریزی با رنگ خون تازه دارم.
- سلام من چهار بار سزارین شدم الانم ناخاسته پنجمی باردارم دیابت بارداری دارم خیلی نگرانم سابقه ی مرده زای دارم
سلام من چهار بار سزارین شدم الانم ناخاسته پنجمی باردارم دیابت بارداری دارم باید انسولین بزنم آیا خطر ناکه خیلی نگرانم سابقه ی مرده زای دارم
- قائدگی
سلام .وقت بخیر دخترم ۱۲سال دارد و در ۱۰سالگی به سن بلوغ رسید چند روز بعداز قائدگی یک مایع سفید ژله ای از مثانه یک مقدار خارج می شود میشود راهنمایی کنید .ممنون
- کیست تخمدان
باسلام ،من کیست تخمدان دارم ،قرص سیبل دکترم بهم داده ولی نگفت چجوری مصرف کنم میشه راهنماییم کنین
- لکه بینی قهوه ای
سلام روزتون بخیر ببخشید من امروز یه هفته مونده به پریودم هست و ی مقدار ترشح قهوه ای رنگ بو دار از واژنم دیدم و قرص سیپروترون کامپاند هم بخاطر پرمویی مصرف میکنم امکانش هست به اون مربوط باشه؟ یا لانه گزینی باشه اخه توی هفته گذشته ۲ شب فراموش کردم قرص رو مصرف کنم
- هایمن
سلام خانم دکتر نزدیک زمان پریودم بود ترشح سفیدی ازم اومد که همراه با خون بود داخل ترشح ربطی به پارگی هایمن دارد؟
- درد قبل و زمان پریود
سلام خسته نباشید من ۳ماهه که از دوسه روز قبل از پریود کمردرد های خیلی بدی میگیرم و زیر دلم به شدت درد میگیره به حدی که دستشویی رفتن هم برام سخته احساس ناراحتی میکنم و درد و همچنین چندوقته نزدیکی کردن خیلی برام سخته و به خاطر شرایط کرونا دکتر هم نمیرم میشه لطفا راهنمایی بفرمایید
- لیزر در دوره شیردهی
سلام خانم دکتر،خسته نباشید من قبل بارداری لیزر صورت انجام میدادم تو بارداری قطع کردم میخواستم بدونم بعد زایمان میتونم زود لیزرمو شروع کنم؟مشکلی نداره تو دوره شیردهی؟
- شکل لابیا
سلام من مجردم شکل لب های درونی واژن من دو تکه است منظورم قسمت چپ و راست نیست یعنی اینکه در یک طرف لابیا از کلیتوریس تا نزدیک دهانه یه قسمت و تا پایین هم یه قسمت دیگه که شکلش فرق میکنه میخواستم بدونم این عادیه ومن چکار باید بکنم؟
- ضربه ب تخمدان
از روی دوچرخه افتادم ب تخمدانم ضربه وارد شد الان بعد چهار ساعت هنوز درد میکنه


