Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- آمپول دیفرلین
سلام من ۱۵ سالمه شیمی میشم دکتر برای اینکه پریود نشم برام امپول دیفرلین ۳ ماهه نوشت الان ۷ روز از تزریقش گزشته پریود شدم چرا؟
- سوال
سلام من یک هفته از رابطم میگذره و بخاطر استفاده از کاندوم دچار خارش شدم از بیرون و یکم داخل ترشح خاصی ندارم فقط خارش بعد خارش سوزش
- بقایای سقط جنین
سلام من ۱۰روز پیش سقط داشتم ۵روز بعدش رفتم سونوگرافی ببینم کامل دفع شده یان ک داخل سونوگرافیم نوشته دربخش میانی و ناحیه فوندال کویته رحم ضایعه آکوژن ب ابعاد 8*23 میلیمتر دارای رگ خونرسان مشهود است ک مطرح کندده ی بارداری اخیر است این یعنی چه؟یعنی سقط کامل شده یا ن؟
- حاملگی؟
یک روزبعدپریودی نزدیکی داشتم قرص اورژانسی همون لحظه خوردم ایا حامله میشم
- پرده بکارت
سلام خانم دکتر خسته نباشید ایا پرده بکارت باخودارضایی مالشی ک چیزی وارد واژن نشه اسیب میبینه؟؟؟.من خودمو تو اینه نگاه میکنم پردم هلالی هستش ولی لبه پردم صاف نیست انگار پارگی هایی در حد یک میلی متر داره ایا این طبیعیه یا پردم واقعا اسیب دیده؟؟؟وسوال دیگم اینکه ایا کشیدن لبه های واژن برای دیدن پرده باعث اسیب ب پرده میشه؟؟؟لطفا به همه سوالاتم جواب بدین.ممنون
- عفونت مکرر
با سلام .نزدیک ب ۲ سال هست ک عفونت مکرر دارم ک با خوردن دارو های قوی هم عفونتم رفع نمیشه با پریودی جدید دوباره عفونتم بر میگرده.الان داروی لاکتواژاستفاده میکنم.لطفا راهنمایی کنید ک علت عفونت مکررم چیه چکار باید بکنم .
- ختم استیجاری قران
سلام خانمها من به نیابت از اموات و حاجات شما یه دوره کامل قران ختم میکنم هزینشم۱۵۰۰۰۰تومنه هرکی خواست زیرپستم پیغام بزاره به پپلش احتیاج دارم التماس دعا😢
- Complex cyctic
در سونوگرافی دخترم یک ناحیه complex cystic دارای اینترنال اکو و فاقد واسکولاریتی قابل مشاهده ، well defined در اندکس راست مشاهده شد .معنیش رو میشه بگین چیه و آیا نگران کننده ست؟
- نازایی
سلام خانم دکتر تحرک اسپرم شوهرم ۱۶/۲ است پیشرونده،،،دکتر براش کو آنزیم کیوتن ۱۰۰ میلی گرم،آسپریژن و ویتامین E نوشه،ایا با این درمان میشود
- حلقوی
سلام خانم دکتر ما بکارت حلقوی ضخیم هم داریم؟یا تمام حلقوی ها با یک بار رابطه از بین میرن
- درخصوص کیست اکوفری
ایاکیست اکوفری به دیامتر ۶۰*55 میلی متردرقسمت قدامی فوقانی رحم نیازبه عمل دارد؟
- سوال درمورد سقط
سلام من قرص سایتوتک استفاده کنم برای سقط جنین هفته هفتم آیا مشکل داشته باشم دکتر میفهمد که خودم سقط انجام دادم با قرص یان ؟
- سلام من ۵۲ ساله یائسه شدم هر دو ماه یکبار پریود میشم رفتم سونو اندومتر ۱۵ میلیمتر افزایش پیدا کرده و رحم۹۶در ۵۷دارای اکوی میو متریال هموژن طبییعیقرص استرومارین ۶۲۵ استروژنکونژوگه باید چند ماهه مصرف کنم تا ضخامت رحم به اندازه طبیعی باشه .
- سونوگرافی
سلام خانم دکتر.. من جواب شما به سوال یکی از کاربر ها را دیدم.. ی سوالی برام پیش اومده گفتم از محضرتان بپرسم.. شما عرض کرده بودید که در سونوگرافی.. سن بچه را 15 روز قبل از لقاح حساب میکنند.. یعنی 15 روز قبل از بارداری واقعی.. آیا این کار براساس تخمک گذاری در روز چهاردهم دروه قاعدگی.. و شروع بارداری از زمان آخرین پریود میباشد؟.. آیا این 15 روز یا دو هفته بخاطر این میباشد که همان 40 هفته که همه دکتر ها از آخرین پریود حساب میکنند، تکمیل بشود؟. منظورم همان طول بارداری از لقاح 38 هفته و 40 هفته از Lmpمیباشد.. مؤفق و پیروز باشید...سپاس فراوان از شما..
- سقط جنین
سلام
- رحممممم
سلام من چند وقت پیش سوال زیر رو ازتون پرسیدم و شما گفتید دهانه رحم هست الان برام سوال پیش اومده آیا این موضوع که نشانه افتادگی رحم نیست ؟؟؟ ((((امروز وقتی داشتم واژنم رو میشستم حس کردم چیزی داخله واژنمه با انگشت که لمسش کردم یک چیز نرم و یک جورایی انگار استوانه ای یا هم دایره ماننده که قسمت اولیه اش انگار پرز پرز و لایه لایه است رو حس کردم ))))
- سلام علت دل درد وعدم مدفوع بعداز عکس رنگی رحم چیست
- بارداری
سلام،مایع آمنیوتیک حاوی دبری است ،مشکل داره
- خود ارضایی
سلام من چندبار خود ارضایی انجام دادم و حس مکنم خیلی سینه هام بزرگ شدع ایا خود ارضایی باعث بزرگ شدن سینه میشه یانه؟
- استفاده از قرص اورژانسی
سلام خسته نباشید،،من امروز پروییدم تموم شد،وشب رابطه داشتم،حین رابطه کاندوم پاره شد منی ب داخل واژن ریخت،،بلافاصله رفتم دستشویی وشستم،،میخواستم ببینم اشکال داره قرص اورژانسی مصرف کنم با توجه به اینکه یک روز از زمان پاکیم میگذره،وقرص اووسیزو چجوری مصرف کنم


