Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- درمورد قرص گن آپ و پریودی
من الان یه ماه میشه قرص گن آپ استفاده میکنم و تا الان پریود نشودم من ماه به ماه برایم مرتب میاد و این دفه نه و شکمم بزرگ شده یکم آیا به این خوردن این قرص ادامه بدم یانه؟
- ال دی
سلام من بچه ۱ سال دو ماه شیر میدم تا حالا از ال دی استفاده نکردم ولی میخام استفادش کنم ولی بلد نیستم اصلا طریقه استفادشو بیزحمت یک توضیح میدین در موردش ک چطور مصرف کنم ۷ روز هم پریود میشم
- عمومی
سلام خانم دکتر من افزایش وزن دارم الان رژیم غذایی دارم با ورزش کم آیا سینه هام کوچک میشوند؟؟و دارویی برای کوچک شدن سینه وجود دارد؟؟
- سقط جنین یک ماهه با قرص اورژانسی
با سلام من ۴۰ ساله هستم و ۹ روز پیش که روز یازدهم سیکلم بود چون کاندوم داخل جا ماند و انزال بیرون ان انجام شد و روی بدن و اطراف واژنم شد بلافاصلهشستشو انجام دادم و بعد ۲عدد قرص اورژانسی اووسیز مصرف کردم ولی دیروز متوجه شدم که یک ماه از انقضای قرص گذشته با توجه به شرایط من آیا احتمال بارداری هست یا قرص اثر دارد؟
- با سلام من تازه باردار شدم میتونم از قرص گین آپ استفاده کنم لطفا کمکم کنید ممنون میشم
- درد پریودی
سلام.۸ ماهه زایمان کردم وسزارین به دلیل خون ریزی زیاد چندساعتی یخ روی شکمم گذاشتن.الان۲ باره بعدزایمان پریود میشم و به طور عجیبی درد زیر شکم و مقعد دارم.موقعه نستن بلند شدن یا حتی دستشویی رفتن انگار که تمام داخلیم داره کنده میشه از درد.میشه بگید دلیلش چیه؟اخه قبلا هیچ وقت درد نداشتم
- رفع تیرگی واژن با لیزر
سلام خانم دکتر شما لیزر برای رفع تیرگی واژن هم انجام میدین؟اگه مثبت است از چه دستگاهی استفاده میکنین
- کیست تخمدان
سلام من سنوگرافی دادم ودران قید شده که اندومتر به ضخامت ۸/۵میلی،به صورت اکوژن درفاز ترشحی میباشد.بقایای کیست لوتءال ۱۵میلی درتخمدان دیده شده،معنی ان چیست وایا خطرناک است؟
- پرده بکارت
سلام ممکنه با مالش الت به الت از روی شلوار و فشار کمی زیاد به واژن و ارضا شدن بکارت اسیب دیده باشه ؟
- نازایی
سلام خانم دکتر من تنبلی تخمدان دارم و وزنم نرماله،با دارو تخمک هم دارم ولی باردار نمیشم،به نظرتون ورزش کردن مفیده واسه من که وزنم نرماله و تخمک هم با دارو دارم؟؟؟
- پریودی دراثرورزش
سلاموقت بخیرخانم دکترمن۲۶سالمه مجردمدتیه تامیام شروع به دویدن باتردمیل میکنم روزبعدپریودمیشم خواستم بدونم مشکلم جدیه بایدبه دکترمراجعه کنم واینکه چیکارکنم خوب بشم ممنون میشم راهنماییم کنید.
- سلام من دوتا زایمان زودرس داشتم ۲۱ هفته و۲۶ هفته که آخریش سرکلاژ بودم اما نتیجه نگرفتم حالا به دکتر مراجعه کردم که پیرناتولوژیست هستن یکیش میگه سرکلاژ شکمی کیش میگه دوباره واژینال حلا من موندم چیکار کنم به حرف کدوم گوش کنم لطفا راهنماییم کنید حتی اون دکتری که میگه واژینال میگه فرق ندارن باهم اما اگه دوست داری برات انجام میدم اما به نظرم این کارو نکن
- قرص استرادیول والرات
سلام من برای بارداری به پزشک مراجعه کردم آزمایش دادم پرولاکتینم بالا بودکه بادارو حل شدوهمزمان قرص مدروکسی پروژسترون مصرف کردم،حالا برای باردارشدن دکترم برام لتروزول و استرادیول والرات ازروز۳پریودروزی دوتا نوشته،خواستم بدونم استرادیول روباید درپریودی مصرف کنم؟یا چه موقع؟گوگل زدم نوشته بود استرادیول خونریزی رو کم میکنه!درسته؟ممنون از پاسختون
- قرص ال دی قبل از دوران قاعدگی مصرف کنم که چند روز قاعدگیم عقب بیفته ایاضرر دارد
- طبق سنو گرافی ضخامت دیواره رحمم زیاد شده چکار باید بکنم از طریق دارو حل می شه
- عوارض
سلام ببخشید گفتید در صورتی که زگیل عوارض جدی نداشته باشه باعث نازایی نمی شه. این عوارض شامل چی میشه؟
- آزمایش اسپرم
سلام. من شش ماه ازدواج کردم. من و شوهرم تصمیم داریم که بچه داشته باشیم. ولی تا الآن هرچی تلاش کردیم نشده.. رفتیم آزمایش اسپرم. دکتر به شوهرم گفتم اسپرم های سالم هستند ولی میزان اسپرم در حجم کل مایع منی تو کم هست. و باید تقویت و درمان بشه. حالا سوال من اینه مگه نمیگن بارداری با یک اسپرم هم امکان پذیره و میتونه با یک قطره منی هم بارداری اتفاق بیفته.. پس چرا الآن بحث تعداد اسپرم مطرح شده
- پرده بکارت
با سلام من ترس از دخول دارم. به متخصص زنان مراجعه کردم و معاینه کردن و ژل دادن. الان همسرم میگه انگار دوتا سوراخ در محل واژن هست. با مطالبی که خوندم فکر میکنم که پرده هایمنم از نوع تیغه ای باشه. در مطالب نوشته که پارگی این نوع درد شدیدی داره و گاهی باید به پزشک مراجعه کرد. الان ترس من از نزدیکی بیشتر شده. دکتر متخصص زنان چنین مطلبی رو به من نگفت. لطفا راهنمایی کنید. سپاسگزارم
- ضربه به رحم
سلام من حدود یه ساعت پیش ضربه محکمی با پا غیر عمد به رحمم خورد اولش خیلی درد شدیدی داشتم الان دردش کمتر شده به نظرتون با ۱۵ سن مشکلی میتونه برام پیش بیاد؟ لطفا جواب بدین.
- من روز نهم انتقالم لکه بینی و علائم پریودی دارم. ممکنه نشانه پریود باشه؟


