Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بیماری زنان
سلام خسته نباشید من ۳ماه پریود نشدم رفتم سونو انجام دادم گفت مثانه حاوی اینترنال اکو شناور می باشد تطبیق باUA/UCتوصیه میشود این خطرناکه
- کم خونی
سلام میشه عکس ازمایشم رو بفرستم خانم دکتر طبق اون برام قرص آهن تحویز کنن بیمار خودشون هستم از راه دور میام
- قرص سیپرو ترون کامپاند
سلام قرص سیپرو ترون کامپاند را پزشک زنان برای مدت 21 شب تجویز کردن 16 قرص مصرف شده علایم روحی بسیار شدید برام ایجاد کرده ایا میتونم با 16 قرص دارو قطع کنم ؟؟؟
- بارداری
سلام من 21 سالمه و باکره هستم با نامزدم درحد لاپایی رابطه داشتیم و یپش آب به واژن خورد آیا امکان حاملگی هست؟
- ضعیفی تخمدانا
سلام من یک پسردارم ودوتاسقط داشتم یکماهی میشه رفتم دکتربهم گفتن تخمدانات ریزن داروی اینوفولیک بهم دادگفت مصرف کن یکماه ونیم بیاآیاباداروحل میشه
- ال دی مهم تورو خدا جواب بدین
سلام من قرص ال دی رو ک میخورم حالم بد میشه سرگیجه حالت تهو بعضی اوقات میگیرم و در این صورت میخام بدونم 1:برای جلوگیری از بارداری باید قرص ال دی رو چجوری بخورم یعنی بعد از رابطه همون لحظه بخورم تا چند روز؟ 2:و اینکه پریودم رو عقب میندازه؟ لطفا جوابم رو تک تک بدین من میترسم برای اینکه رابطه داشته باشم حامله بشم و الان ۴ ساله طبیعی جلوگیری میکنم
- قرص
سلام میشه لطف کنید اسم قرص واسه سرد بودن زن در رابطه جنسی رو بگید
- اکوژنpld
سلام در سونو گرافی من تشخیص دادن مایع آزادخفیف لگنی ذرات اکوژن مطرح کننده pldمشهود است .. و چند عددکیست نابوتین ب قطر ۱۰م دراطراف اندوسرویکس مشاهده شده است .. ممنونم راهنمای بفرمایید
- بارداری
هفته هفتم بارداری هستم لکه بینی دارم برام شیافت فرنوژست ۲۰۰ نوشته نمیدونم چقدراستفاده کنم روش هیچی ننوشته
- سلام من به دلیل خون ریزی های پریودم و مراجعه به پزشک این آمپول زدن الان دوماه پریود نشدم چکار کنم ؟
- بارداری خارج از رحم
سلام من باردار بودم ولی میگن خارج از رحم هست چگونه بفهمم که خارج از رحم هست
- باسلام من سه ماه باردار بودم بچه خود به خود سقط شد ه رفتم سونو سه ماهگی انجام دادم دکتر گفت بهم الان میخواستم بدونم یکم بقایا تو شکمم مونده چیکار باید بکنم واینکه کی میتونم باردار بشم
باسلام من باردار بودم رفتم سونوی سه ماهگی انجام دادم دکتر گفت بچه سقط شده الان یکم بقایا توشکمم مونده میخواستم بدونم چیکار باید بکنم واینکه بقایا توشکم هست میتونم مجدا د باردار بشم یانه ممنون میشم جواب بدین
- یبوست بارداری
سلام خانم دکتر برای یبوست در بارداری چه دارویی میتونم استفاده کنم؟
- قرص لتروزول برای سقط
سلام خسته نباشید.. باردارم تقریبا هشت هفته ک قلب جنین تشکیل نشده برای سقط رفتم بیمارستان ک دکتر بهم قرص لتروزول داده هر هشت ساعت دو عدد بخورم.. امکان داره با این قرص سقط بشه یا ن.. ممنون
- ترشح بوی اهن نشانه چیست
- ………….
سلام وقت بخیر اولین لکه بینی بعداز لقاح موفق چه زمانی هستش اقدام به بارداری کردم و سیکلم ۲۷روزس و تخمک گذاری ۱۳ بود درد شدید تخمک گذاری هم داشتم امروز ۱۶سیکلمه فعلا لکه ای نداشتم ممنون
- حاملگی ناخواسته
با عرض سلام و خسته نباشید .بنده در روز پنج سیکل خانومم با ایشون در حالی که هنوز پریودشون تموم نشده بود ولی آخراش بود و در حد لکه بینی بود رابطه بدون دخول داشتم ولی متاسفانه هنگام ارضا شدنم مقداری از مایع منی روی واژنشون ریخت که شاید مقداری هم وارد واژن شد، بر همین اساس بعد از رابطه یک قرص لونوروژسترول و 12 ساعت بعد هم یکی دیگه مصرف کردند.یعنی ایشون در تاریخ 13/3 پریود شدند و ما در تاریخ 17/3 یعنی روز پنج سیکل این رابطه رو داشتیم بعد از مصرف قرص در تاریخ 22/3 به مدت 2 روز دو سه بار دوچار خونریزی خفیفی در حد لکه بینی شدند و طبق رول عادی سیکلشون اگر این قرص رو مصرف نمیکردند قرار بود در تاریخ 9/ 4 پریود بشند که نشدند و ما دقیقا در همین روز که حدود 23 روز از نزدیکی میگذشت و در این روز باید پریود میشدند که نشدند آزمایش تیتر بتا دادیم که مقدارش صفر بود .حدود 6 روز بعد از این تاریخ یعنی با 6 روز تاخیر در تاریخ 15/4 بالاخره پریود شدند .اما نکته ای که وجود داره اینه که خونریزی نسبت به دوره های قبل در چهار روز اول کمتر بود و از روز پنجم هم طبق روال سیکلهای قبل دیگه خونریزی کم و در حد لکه بینی بود ولی با این حال پریود ایشون 8 روز طول کشید. حالا با این شرح احتمال حاملگی چه داخل رحمی و چه خارج رحمی میتونه هنوزم وجود داشته باشه یا خیر؟آیا آزمایش بتا در اون زمان یعنی 23 روز بعد از رابطه که همزمان با موعد پریود موعد انتظار نیز بوده قابل اعتماد هست؟ (ضمنا ایشون دارای سیکلهای منظم 28 روزه هستند) لطفا در صورت امکان جواب همه سوالاتم رو بدید متشکرم
- تاثیر رنگ ها و حلالها روی زن باردار و جنین
خانم دکتر سلام ، روزتون بخیر من شغلم کار با رنگهای شیمیایی و حلالهای تینر و ریتاردر هست ( چاپ سیلک ) میخواستم بپرسم آیا اینها روی جنین تاثیر منفی داره ؟ اگر داره در چه بازه زمانی نمی تونم کار کنم ؟ آیا یک ماه قبل از بارداری هم اگر کار کرده باشم خطر داره ؟ خیلی ممنون میشم اگر جواب بدین چون خیلی برام این مسئله مهمه؟
- بکارت
سلام خسته نباشید ببخشید آیا خراش و ساییدگی بکارت در گواهی سلامت ذکر میشه؟
- خونریزی کم قاعدگی طولانی مدت
وقت بخیر من ۴تا ال دی بعنوان اورژانسی خوردم بعد از ۸ روز پریود شدم الان روز ۶ پریودی هستم هنوزم خونریزی دارم .ممکنه بیشتر از ۷ روز بشه؟قرص ترنسید بخورم خوبه ؟


