Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- خونریزی زیادماهانه
سلام خسته نباشی من خانمی 47ساله هستم پنج زایمان طبیعی داشتم دوتاسقط درسن37سالگی لوله بندی کردم چندسالی هست خونریزی زیادماهانه دارم اکثردکترزنان گفتن رحمت بزرگ شده تا آمپول دیفرلین میزنم 5ماه خونریزی قطع میشه بعد دوباره خونریزی شدید دارم آیا تواین سن یایسه میشم یااخرباید رحمم بیرون بیارم چکار کنم راهنمایی کنید لطفاً ممنون
- زخم در واژن
سلام روزتون بخیر جسارتا من ۲۰ سالمه چن شب پیش خود ارضایی داشتم ناخنم بلند بود انگشتمو داخل واژنم کردم الان احساس سوزش دارم و حس میکنم ناخونم خراشیدگی ایجاد کرده میخواسم ببینم خودش خوب میشه یا پمادی چیزی هس که مصرف کنم برای تسریع شدنش
- صاییه هاپیکو
به ابعاد۱۲میلیلیتر درجدال لترال رحم یک میلیلیتر ویا یک میوم اتی پیک هست درمانش چی هست
- بارداری مولار
سلام من بارداری مولار داشتم کورتاژ کردم چهار هفته بعد از عمل آزمایش بتا دادم خیلی خوب کاهش داشت اما هفته چهارم ۵۰تا افزایش داشت میخواستم راهنماییم کنید این میتونه نشانه وی باشه
- سلام من یک ورق قرص سیبل را برای تنبلی تخمدان و تنظیم پریود خوردم از ۷تا قرص سفید ۲تا قرصم مونده که امروز پریود شدم نمیدونم اون ۲تا قرص سفید رو در حین پریودی هم مصرف کنم یا نه ؟ ممنون میشم جواب بدین
- ادنوم
سلام در حال حاضر پزشک در دسترس ندارم و سوال حیاتی داشتم. در ام ار ای نشان داده شد هیپوفیز بزرگ و غده ی ادنوم کوچک و بی ترشح دارم با پرولاکتین 28از زمانی که ازمایش پرولاکتین دادم چند ماه میگذره و دوباره باید بدم و قرص هم مصرف نمیکنم. وقتی به گوشی مدتی خیره میشم یا کامپیوتر سرم فشار میاد از داخل هر دو طرف سر و پشت سرم و شقیقه ها و چشمام خواستم بدونم بخاطر بزرگی هیپوفیز یا نه خیلی اذیت میشه سرم و یه حالت های بدی میاد تو سرم حس میکنم مغزم میخواد از کار بمونه خیلی حس و حال و بد و ترسناکیه اگه میشه راهنماییم کنید چون فعلا دسترسی به متخصص مغز و اعصاب ندارم این علایم علتش چیه چرا زمان نسبتا طولانی به گوشی خیره میشم این حالت فشار در سر رو دارم و حالم بد میشه ممنون
- کیست اندومتریوز
با سلام الان حدود پنج سال در گیر اندومتریوزم چسبندگی زیاده با ید عمل بشم شنا خودتون جراحی انجام میدید
- بارداری
سلام خسته نباشید من مریض شما هستم.۶هفته باردارم برام کپسول فرنوژست۲۰۰رو تجویز کردین و گفتین شیاف کنم از داروخونه گرفتم ولی شبیه شیاف نیس مثل کپسول روکش داره میخواستم بدونم اشتباه بهم دادن یا نه؟جلدشم بنفشه.و اینکه یه سوال دیگه: برای چی باید این کپسول و مصرف کنم اخه سونوم خوب بود دکتر گفتن مشکلی نداری
- اقدام به بارداری
سلام خسته نباشید من ۶ ماه که در حال اقدام به بارداری هستم به خاطر پریودای نامنظمی و تنبلی تخمدان دکتر برام جدیدا دوفاستون تجویز کرده از روز ۱۵ تا ۲۵ دوره میخواستم ببینم مصرف این داری در اقدام به بارداری مشکلی ایجاد نمیکنه
- سونوگرافی.رحم.وتخمدانها
سونوانجام شده رحم درمیدلاین فلکسه دیامتر۳۳در۶۶درحد طبیعی است.اندرومتریال لاین به ضخامت۷/۵ م م قابل رویت مباشد.اکوی رحم یکنواخت وطبعیمیباشد. مایع مختصردر کولدوساک لگن مشاهده شد. تخمدان راست دیامتر۴۰×۱۷ م م مشاهده شد تخمدان چپ داری دیامتر۳۲×۱۶ م م مشاهده شد. تخمدانها بانمای PCO مشاهده شد ممنون میشم تفسیرکنید۳۳ساله اقدام به بارداری کردم ۶ماه جلوگیری نداریم
- مصرف قرص سیبل
سلام، من در مدت مصرف قرص سفید رابطه داشتم ایا باعث بارداری میشه؟ یا قرص سفیدا هم تاثیر دارن
- بقایای بارداری بعد از سقط
سلام بقایا دارم حدود سه سانت 18اسفند هم سقط کردم در 17هفته آیا امکان داره با پریود این بقایا دفع بشه؟
- افزایش سایز سینه ها
سلام.با چه روش ماساژی میتوانم سایز سینه هایم را در چندماه افزایش دهم؟ آیا ماساژ در حمام تاثیری دارد؟اگر تاثیری داری آیا با آب گرم یا آب سرد؟
- واکسن
سلام واکسن گارداسیل راتوصیه میکنیدبرای پیشگیری ازسرطان رحم واچ پی وی من هیچ مشکلی ندارم میتومم بزنم عوارضدارد
- Hpv
سلام ..جواب آزمایش کولپوسکوپی من در قسمت ساعت ۳ (chronic polypoid endocervicitis)در ساعت ۶و ۹ (chronic endocervicitis)و در ساعت ۱۲ (Hsil cin2/ koilocytic change are present)هستش و با توجه به اینکه من hpv نوع ۱۶ دارم میخواستم نظر شمارو بدونم .
- ام آر آی لگن
سلام خانم دکتر آیا آدنومیوز رحم با ام آر آی لگن قابل تشخیص هست یا خیر؟
- شیمی درمانی
باسلام من 4 ماهه حامله هستم حالا بخاطرسرطان برست شیمی درمانی تجویزشده.باداروهایی مثل دوسه تاکسل کربوپلاتین آرومازین وزولادکس.آیا باید سقط کنم؟
- فتق نافی
با سلام و احترام بنده 2 و سال ونیم پیش عمل سزارین شدم و در بارداری اول دچار فتق نافی شدم ولی متاسفانه دنبال درمان نرفتم . الان مجددا با وجود داشتن فتق نافی باردار شدم. آیا این فتق روی بارداری تاثیر داره؟ آیا برای جنین خطری ایجاد می شود؟ فتق باعث سقط یا زایمان زودرس می گردد/ در ضمن بارداری دوم بنده 5 هفته و شش روز می باشد. با تشکر فراوان
- ماموگرافی پستان
سلام خسته نباشید من ۶ماه پیش سونوی پستان دادم خانم دکتر علیزاده صفت گفتن که قرص Eهفته ای ۳باربخورم الان ۶ماه شده باید برم سونو بدم ایا به دلیل بیماری کرونا میتونم سونورو بندازم عقب دیرتر برم؟؟ممنون ازشما
- سلام میخواستم بدونم توجواب آزمایش اسپرم باید چند میلیون اسپرم گذارش شده باشه خوبه مال شوهرم ۲میلیون اسپرم نوشته یا میتونه جوابش اشتباه باشه و آزمایش بعدیش کیه انجام بده خوبه ممنون میشم جواب بدین لطفا و مشکلی برطرف میشه


