Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- خونریزی با آزمایش بتا مثبت
آزمایش بتا اول ۱۳۹۸ بود خونریزی داشتم سونو و سونو دیژیتال انجام دادم هیچ بارداری داخل و خارج رحم نبود باری بعد ۵۷۰ شد اما بعدی ۶۲۰ و بعدی ۸۵۰ شده من الان نمیدونم سقط هست یا چیز دیگه ای باید چکار کنم ؟؟؟؟؟؟
- سلام من امروز رفتم سنوگرافی کیست دارم در تخمدان چپ به ابعاد 42×38×۳۹ میلیمتر وحجم ۳۳سی سی
- واژینو پلاستی و پرینو رافی
سلام میخوام بدونم خانوم دکتر شرف الدین سابقه جراحی زیبایی واژن رو دارن؟
- پرده بکارت
سلام خانوم خسته نباشید ۱۰ سال پیش دوست پسرم به آلتم دست زد دستشو داخل نکرد اما بعدش خونریزی کردم نمیدونم التم زخم شد یا پردم پاره شد؟الان ۳۱ سالمه دو هفته پیش با یه پسر رابطه جنسی داشتم اون آلتشو به آلتم مالید میگه داخل نکرده من دیروز رفتم دکتر زنان بهم گفت جلوت باز شده نمیدونم کار اینه یا اون اما من بعد از این سکس خونریزی نداشتم ممکنه ممکنه پردم ارتجاعی باشه که بازه؟ دکتر زنان وقتی برام نذاشت بهم توضیح بده من خیلی ناراحتم خانوادم بفهمن نمیدونم پیش دکتر باتجربه تر برم؟
- خروج باد واژن
سلام آیا امکان دارد خروج باد از واژن عفونت باشد علائمی از عفونت ندارم دکتر زنان هم گفت عفونت ندارم ولی دوبار زایمان زودرس داشتم که الان سرکلاژ شکمی شدم آیا ممکنه علت باز شدن زودهنگام دهانه رحم و ترشحات موکوسی به خاطر بادهای واژن و عواملی که باعث بوجود آمدن این بادها هست باشه؟
- سمت چپ چپ رحم یه کیست مولتی لوکوله به اندازه ۱۷۰mmدارم آیا باید حتما جراحی کنم یاکه خ لطفاقبلش بفرمائید از چه روشی بهتر درمان این بیماری چیست؟ سپاس
- لابیاپلاستی
سلام خانم دکتر، خسته نباشین، میخواستم بدونم هزینه عمل لابیاپلاستی یا همون حذف قسمت های اضافی لابیامینور چقدر هست؟ و اینکه شما این عمل رو با لیزر انجام میدین؟ نیاز ب بیهوشی داره یا بی حسی موضعی؟ پیشاپیش ممنون از پاسختون
- فتق
در سونو شکمی زده دیفکت به دیامتر ۱۸ م م آمبلیکال مشاهده گردید آیا نیاز به عمل داذم
- سونوگرافی سینه
سلام من سونوگرافی انجام دادم من ۲ماه هست دخترم راازشیرگرفتم رفتم سونوانجام دادم گفته ۲کانون اکوژن وهتروژن وبی شکل حدود۱۰۱*۲۵میلیمتری دراین ناحیه دیده می شود راهنمایی کنید
- توده اکوژن
سلام من ۵۵ روزه زایمان کردم ولی هنوز خونریزی دارم سونو انحام دادم تو سونو نوشته کانون اکوژن در پروگزیمال کاویته اندومتر به ابعاد ۲/۷و۳/۸mmرویت شد ایا این خطرناکه احتنا جراحی داره؟
- پارگی پرده بکارت
سلام من دختری16 ساله هستم در هنگام رابطه از پشت وارد واژنم شد و مقدار کمی خون اومد و من الان شک دارم که پرده بکارتم سالم هست یا نه به پزشک نمیتونم مراجعه کنم چطور باید بفهمم پرده بکارتم آسیب دیده یا نه ممنون میشم راهنمایی کنید 🙏
- سرکلاژ شکمی
سلام باتوجه به این که در سرکلاژ شکمی از بالاترین نقطه رحم دوخته میشه نخ سرکلاژ موجب پارگی کیسه اب نمیشه؟
- تنبلی تخمدان
سلام خانوم دکتر من سونو رحم دادم نوشته فولیکول بالغ به واضع دیده نشده و مایع منی در کلدوستاک و خلفی وجود ندارد خیلی نگرانم بچه دار نشم دکتر بهم کلومفین داده مشکلم چیه از کلومفین نتیجه میگیرم چرا بدنم تخمکذاری نمیکنه علتش چیه
- درد در ناحیه بخیه سزارین
سلام و عرض ادب ،بنده چند وقته درد در ناحیه بخیه سزارین سمت چپ دارم . دو فرزند دارم آخرین سزارین سال ۹۵ بود . سونو رفتم اعلام شده راپچر عضله سطحی خفیف و شدید اعلام نشده . ممنون میشم راهنمایی بفرمایید قدم بعدی چیه
- خونریزی شدید
سلام.45سال دارم وحدود4سال هست خونریزی شدید دارم البته2بار کورتاژ تشخیصی کردم باراول حدود2ماه خوب بودم و بار دوم حدود1سال خونریزی طبیعی داشتم وفقط زمان پریدیم.اماالان باز 20روزه شروع شده خونریزیم.قبلا پزشک قرص ترانسید تجویز کرده بود که الان خوردم اما اثر نداره.ضمنا سنو داده بودم چندسال پیش و دیواره رحمم خیلی ضخیم بود ودیگه هیچ مشکلی ندارم نه رحم نه تخمدان.لطفا راهنماییم کنید چیکار کنم تا خونریزیم قطع بشه.بااین اوضاع کرونا نیترسم بیرون از خونه برم.بینهایت ممنونم
- زایمان
سلام خسته نباشیدتوروخداکمکم کنیدمن شهرستان میشینم ویه ماهه سزارین شدم بیشتروقت هابخیه هام میسوزه دکترم رفتم قرص دادولی فرقی نکرده چیکارکنم
- زحم دهانه رحم
سلام من زخم دهانه رحم داشتم بهمن ماه گذشته فریزکردم اماالان بازبعدرابطه خیلی کم لکه بینی دارم احاس میکنم زخمم داره برمیگرده به نظرتون چکارکنم
- دردبعدازسزارین
سلام من شش ماه ازسزارینم میگذره درددارم سمت چپ یکمی بالانرازبخیهاسونودادم خوب بوده ایااین دردازچیه
- توده پستان
توده هایپواکو به اندازه ۲سانت در پستان دارم خیلی میترسم سنمم ۲۶ حتما باید نمونه برداری شه؟
- کیست تخمدان سمت راست
تصویر کیستیک echo free به دیامتر ۱۹میلی متر در کیست راست مشهود است، مایع آزاد در کولدوساک مشهود نیست. میشه توضیح بدید این سونو رو لطفا


