Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- باراداری
کلدوساک خلفی مایع 8ونیم سی سی مشهود چیه؟؟
- ناباروری
سلام خانم دکتر خسته نباشید،برای iui حداقل چندماه قبلش باید تحت درمان باشم؟۲۴سالمه ۳وخورده ایه ک باردارنمیشم مشکلی ام ندارم،شوهرمم سال پیش یکم کم تحرکی داشت ک اونم با دارو حل شد،بهمون گفت باید زمان بدین یا بایداز روش کمک باروری نتیجه بگیرید
- درمورد قرص گن آپ و پریودی
من الان یه ماه میشه قرص گن آپ استفاده میکنم و تا الان پریود نشودم من ماه به ماه برایم مرتب میاد و این دفه نه و شکمم بزرگ شده یکم آیا به این خوردن این قرص ادامه بدم یانه؟
- بارداری
سلام خانوم دکتر وقت بخیر یک سوال داشتم
رابطه قبلیم بدون کاندوم بوده و سه بار اب منی داخل ریخته ولی فرداش پریود شدم
ایا احتمال حاملگی هست هنوز؟ - نازایی
سلام خانوم دکتر خانمی ۳۰ ساله هستم سونوگرافی من ضخامت جداری مثانه 3.4mmمختصرا افزایش یافته حاوی داری پراکنده میباشد. اکوی میو متر بطور نسبی هتروژن میباشد.که مطرح کننده درجاتی از تغییرات فیبروئید است. هر دو تخمدان حاوی فولیکول های ریز متعدد (۱۵-۱۹)به دیمتری ۲.۴mmو است و مایع مرکزی هر دو تخمدان اکوژن میباشد تغییرات به pcod مایع آزاد مختصر در لگ مشاهده شد .
- سقط جنین
سلام وقتتون بخير
من ٥ ،٦ هفته است كه باردارم
در ابتدا ٤ قرص ؛دو تا واژينال،دو تا زير زبوني
دو ساعت بعد ي دونه زير زبون
سه ساعت بعد ي دونه ديگه
اما درد ميكشيدمو و بي حال بودم و ايهال داشتم اما خبري از خونريزي نبود
اين برا ديشب بود
دم دماي صبح به خونريزي افتادم و دو تا لخته قد ِ بند انگشت ازم افتاده و حون ريزي شديدي ندارم
امكانش هست راجع به ادامه مصرف توضيح بدين - کیست تخمدان
سلام من 27سالمه.10ساله لوپوس دارم.دوماه پیش لتروزول خوردم باردارنشدم درسونوی کیست 42م م باره وخونریزی کرده بودماه بعد سونودادم کیست47م م ساده بدون خونریزی بود باثوجه ب بیماری لوپوس قرص ال دی نمیتونم مصرف کنم .درد تخمدان دارم برای درمان کیست چکار کنم؟
- اندومتریوزیس
سلام خانم دکتر من الان نزدیک ۱۰ ماهه دید زیر شکم و روده هنگام پریود دارم به علاوه درد رکتوم هنگام دفع مدفوع در زمان عادت ماهانه چندین بار سونوگرافی به علاوه MRI کامل شکم و لگن انجام دادم ولی هیچ چیزی مشخص نشد. من مبتلا به IBS هم هستم. بنظر شما دلیل این دردی که اتفاق افتاده چی میتونه باشه آیا فقط دلیلش اندومتریوز هست؟
- بارداری﷼
سلام ،من بیستم آمپول آزاد سازی تخمک رو زدم پنج شیش روز بعد حالت تهوع و کمردرد ... داشتم بی بی چک گرفتم مثبت شد باز دو روز بعدش بی بی چک زدم قسمت c پررنگ شد قسمت t مثل سایه افتاد باز صبر کردم ده دوازده روز گذشت از زدن آمپولم بی بی چک زدم منفی شد یعنی باردار نیستم ؟یا بی بی چک رو زود استفاده کردم ؟ یا احتمال بارداری وجود داره؟ شش هفت روز دیگه به پریودیم مونده آیا تو این مدت ممکنه باردار بشم ؟ من پنج ماه هستش ازدواج کردم پریود میشدم ولی تاخیر داشت فقط ماه هم تاخیر داشت چون میخواستم آمپول آزاد سازی رو بزنم رفتم آمپول زدم که پریود بشم البته قبلش آزمایش خون دادم که مطمئن بشم باردار نیستم بعد آمپولو زدم ...ماه بپش نهم پریود شدم با آمپول این ماه هم اگه پریود نشدم باید آمپول بزنم یا خودم پریود میشم ؟ امیدی هست که انشاالله تا پریودیم باردار بشم ؟ یا باردار شدم بی بی چک رو زود استفاده کردم ؟ تو رو خدا به همه سوالاتم پاسخ بدید خیلی مهمه ...با تشکر ...
- سلام من انتقال جنین ۵ روزه داشتم از ۷ انتقالم بی بی چک زدم تا ۱۰ انتقال روزای اول خیلی کم رنگ بود الان هی پور رنگ تر میشه برم ازمایش بتا یعنی ؟
- جلوگیری بارداری
سلام من ۱ماهه نامزد کردم و رابطه بدون دخول داشتم و یک بار ناخواسته ی درد خفیفی حس کردم و خون اومد فرداش پریود شدم نمیدونم پرده بکارتم رو از دست دادم یا برای پریودی بود شرایط مراجعه ب پزشک رو ندارم بعد پریودی دو سه بار رابطه بدون دخول داشتم و مایع منی روی مقعدم باسنم و لای پام ریخته شد هر دفعه در یک جا و بعد با دستمال تمیز کردیم خواستم بدونم احتمال بارداری وجود داره؟؟؟ من خیلی استرس دارم قرص اچ دی هم گرفتم اما چون میگم تو ماه باید یبار اضطراری مصرب کرد نخوردم خیلی میترسم کمکم کنین
- پاپ اسمیر
سلام توی آزمایش پاپ اسمیر من التهاب خفیف گزارش شده خطرناکه؟
- سلام من تنبلی تخمدان دادم
- پارگی پرینه
سلام وقت بخیر من یه مدت در عمل دفع مشکل داشتم و برا همین انگشت مو درون مقعد فرو میبردم اما عوارض شو که فهمیدم دیگه این کار و نکردم و بعد به مدت مشکلم برطرف شد اما الان متوجه این شدم که قسمت پایین پرینه م یه سوراخ خیلی کوچیکی ایا به خاطر این کارم آسیب دیده و خود به خود خوب نمیشه
- قرص گین اپ
آیا قرص گین اپ باعث ناباروری ونازایی در اینده میشود؟؟؟؟
- تفسیر آزمایش اسپرم
سلام wbc شوهرم بالاس چطور درمانش کنیم چه قرصایی تجویزمیدین Rapid progressive 25.2 چطور ببریمش بالا خواهش میکنم جواب هردوسوال رو بفرمایین سپاس فراوان
- سلام خانم دکتر من العان ۲۷ روزه زایمان کردم سزارین جای عمل سمت چپم میسوزه خیلی بد جوری ک نفس کم میارم علتش چیه
- پولیپ اندومتریال
سلام خسته نباشید؛ سونوگرافی واژینال انجام دادم و معلوم شد که پولیپ اندومتریال دارم و یک ماه فرصت داده شد که از بین بره ولی برطرف نشد و دکتر زنان گفتن که باید عمل بشه ،میخواستم مطلع بشم چه نوع عملی واسه برداشتنش انجام میشه و اینکه هزینه درمانش با بیمه سلامت چقدر میشه؟
- سلام خسته نباشین من پریودیم نامنظم امشب رفتم دکتر برام قرص سیبل بهم داده نوشته از روز 5 قاعدگی الان بخورم قاعده بشم یانه حس میکنم بهم گفت بخورم و اینکه وقتی پریود شدم همینطوری بخورم پریودی قطع شد من قطع کنم قرصم یا بخورم؟
۴ماه زایمان کردم تا چهل روز خون دیدم،۴۰روز به بعد هم خون ریزی دارم،در ماه فقط چند روز خوبم وگرنه همش خون ریزی
- آیا رحم سپتوم بلند همان رحم دوشاخ هست؟
سلام خانم دکتر عزیز. خواستم بپرسم آیا رحم سپتوم بلند همان رحم دوشاخ هستش و جز رحم دوشاخ محسوب میشود یا خیر.


