Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- نحوه مصرف قرص سیبل
سلام قرص سیبل را از روز اول پریودی شروع کنیم پریود قطع نمیشود؟
- قطع ترشح
سلام مدتی است ترشحاتم قطع شده. ترشح نمیاد. قبل از این هرروز ترشحات داشتم و کاملا طبیعی بود اما حال دیگه ندارم. شاید نزدیک چند هفته میشه 20ساله و متاهل هستم. علت چیست؟
- بارداری
من سال ۸۳سپتوم طولی وعرضی واژن داشتم وجراحی شده ام وسال ۹۲آژنزی واژن وآژنزی سرویکس داشتم وجراحی شده ام ورحم وتخمدان هم دارم ودرسونوگرافی من نوشته شده که رحم partialbicornate وسپتوم بلند وپرید وعادت ماهانه هم میشوم. وبه من گفته شده که به صورت طبیعی نمیتونم باردار بشم وباید ازرحم اجاره ای استفاده کنم خواستم بپرسم که چرا نمیتونم به صورت طبیعی باردار بشم وچرا باید ازرحم اجاره ای استفاده کنم؟
- سزارین
باسلام من فرزنداولم رو در ۴۱هفتگی ازدست دادم روز عمل که رفتم گفتن صدای قلبی نمیشنویم و عملم کردن الان ۲ماه ونیم گذشته آیا بعداز ۳ماه از سزارین اولم اگه اقدام کنم مشکلی برای رحمم و جنینم پیش نمیاد
- جراحی زیبایی واژن
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما ⚘ من ۲۳ سالمه، ناحیه تناسلیم شل و بیریخت شده و هم کمی تیره ست. فکر کنم ب علت تغییر مداوم وزنم و نزدیکی زیاده ک اینطور شده. 😟 میخوام تزریق چربی انجام بشه واسه ناحیه ی بیرونی و لبه های کلیتوریس هم کمی بزرگ تر شه. میخواستم بپرسم اگه بخوام خدمتتون واسه عمل برسم، چقدر هزینه ش میشه کلاً؟؟ رفع تیرگی ناحیه با لیزر هزینه ش چطوره؟ بعد اینکه من فعلاً بچه دار نشدم. اگه این جراحی رو انجام بدم، با زایمان طبیعی تموم حالت هاش بهم میخوره؟ قبل از زایمان بهتره یا بعد از زایمان؟ خیلی ممنون میشم اگه پاسخ بدید خانوم دکتر ❤
- عفونت
سلام. اگه عفونت وارد رحم و لوله های رحم شده باشد با چه ازمایشی معلوم میشود؟ ایا ترشح سبز کمرنگ در پریودی نشانه ی عفونت لوله هاس؟نشانه چیست؟
- سزارین
باسلام وخسته نباشید،خانوم دکترمن دوسال قبل عمل جراحی تخمدان سمت چپ داشتم،میخوام بارداربشم وزایمانم بصورت سزارین باشه،آیاامکانش هست؟نمیخوام بخاطرجراحی که داشتم بهم فشاربیاد
- کیست هموراژیک
سلام من کیست هموراژیک دارم ۴۴ میلی متره داخلش خونریزی کرده و قرص مصرف میکنم حالا دو روز از پریودیم گذشته سمت چپم ک کیسته احساس سوزش دارم برای چیه
- عقب افتادن پریود با خوردن قرص استرادیول
من قبل از پرواز به امریکار بخاطر جنگ دچار پریود شدم که به مدت ۲ هفته ادامه داشت و سونو گرافی و آزمایش انجام دادم دکتر گفتن دچار استرس یایسگی شدی ۴۳ سال دارم و سفر به امریکا داشتم و همچنان با مصرف قرص یاسمین پریود بود با دکتر در تماس بودم گفتن قرص استرادیول از ۷ ام پریود به مدت ۱۵ شب بخور الان از تاریخ پریود بعدیم ۱۰ روز گذشته و من پریود نشدم حامله هم نیستم چه کنم
- سقط
سلام من 24سالمه تودوران نامزدی باردارشدم وباکره هستم مجبوربه سقط شدیم الان سه هفته میگذره ومن خونریزی دارم براقطع شروع به خوردن ال دی کردم دوروزگذشته اماامرودوباره خونریزی شروع شد
- بیماری های زنان
سلام وقت بخیر خسته نباشید، ببخشید جواب سونوگرافی گفته که ضخامت آرومتر ۱۰ میلی مترمشاهده شد،و ضخامت بین دولایه آندومتر۸ میلی با توجه به اینکه من ۴۹ سال سن دارم و دوسال هست تقریبا یائسگی رو دارم دوباره خونریزی شروع شده واین سونو در دوران خونریزی گرفته شده میشه لطفا راهنماییم کنید گفتن باید تیکه برداری کنیم 😔🙏
- پرده بکارت
سلام خانوم خسته نباشید ۱۰ سال پیش دوست پسرم به آلتم دست زد دستشو داخل نکرد اما بعدش خونریزی کردم نمیدونم التم زخم شد یا پردم پاره شد؟الان ۳۱ سالمه دو هفته پیش با یه پسر رابطه جنسی داشتم اون آلتشو به آلتم مالید میگه داخل نکرده من دیروز رفتم دکتر زنان بهم گفت جلوت باز شده نمیدونم کار اینه یا اون اما من بعد از این سکس خونریزی نداشتم ممکنه ممکنه پردم ارتجاعی باشه که بازه؟ دکتر زنان وقتی برام نذاشت بهم توضیح بده من خیلی ناراحتم خانوادم بفهمن نمیدونم پیش دکتر باتجربه تر برم؟
- کیست سینه راست
راه درمان کیست سینه چیست؟؟
- سقط و دفع بقایای سقط
سلام یکماه پیش سقط کردم مترژن میخوردم تااینکه خونریزیم کامل قطع شده الان سونو دادم 10*22 بقایا دارم.حالا منتظر پریودای بعدی بمونم دفع میشه یا ن باید بازم مترژن بخورم؟
- کیست
با سلام و خسته نباشید خدمت خانم دکتر عزیز روز ۷ پریودی هستم و از روز سوم درد زیر شکم سمت چپ داشتم و تا الان ادامه داشته و مداوم و شدیدتر شده سونوی شکمی اورژانسی در بیمارستان انجام شد شرح آن :تصویر کیست دفرمه حاوی اکوهای داخلی به سایز ۲۴mm*۲۷mmدر تخمدان چپ به نفع کیست هموراژیک رایچر شده رویت شد لطفا راهنمایی کنید خطرناکه؟ احتمال خونریزی داره ؟دستور سونوی واژینال دادن که متاسفانه هیچ جا نوبت نداشت تا سال جدید و فقط قرص ال دی تجویز کردن
- فیبروم
باسلام.من یه فیبروم ۸سانتی زیر لگن یه فیبروم ۸ساتتی بیرون رحمم دارم.ایا با لاپاروسکوپی میشه عمل کرد؟
- سلام ۴۹روز سزارینم میگذره دو هفته بعداز زایمانم خونریزیم گذاشت ولی ترشحاتی زرد رنگ بوی بد مجبورم تالان پد میزارم
سلام ۴۹روز سزارينم میگذره دو هفته بعداز زایمانم خونریزیم گذاشت ولی ترشحاتی زرد رنگ بوی بد دارم مجبورم تالان پد میزارم
- درد جای بخیه
سلام وقتتون بخیر ۷ سال پیش زایمان سزارین داشتم و الان دوهفته ست قسمت چپ جای عملم میسوزه و موقع نشست و برخاست خیلی درد میگیره لطفا راهنماییم کنید که به خاطر چیه
- ترمیم پرده بکارت
خسته نباشید من دوسال پیش با نامزدم رابطه داشتم و غیر عمد بکارتمو از دست دادم و فورا به بعدش ترمیم کردم ولی بعد از دوسال و نیم که رابطه داشتم بدون هیچ دخولی ازم خون اومد و قرص مدروفم ۵ هم مصرف کردم ۱ هفته دکتر تجویز کرده ایا ممکنه از اون قرص ها باشه؟ که فورا به دکتر مراجعه کردم که گفتن سالمه پردتون و حلقوی ارتجاعی هستش میخاستم درصورتی ک من دفه اول خون اومد ازم وقتی به دکتر گفتم گفتن چون دوسال و نیم از ترمیمم گذشته و خوب ترمیم شده پرده شما حلقوی ارتجاعی هس میخاستم بدونم این امکان داره؟ ایا من بعد از اولین نزدیکیم خون میاد ازم؟
ممنون میشم جوابمو بدین - ——
سوال برای معاینه دخل لگنی(مقعد)به چه کسی باید مراجعه کرد؟ جهت تشخیص


