Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- زردی
سلام، من سوم دی ماه سزارین کردم. روی دست ها و پاهام دانه های ریز زده و در قسمت مچ پا و پشت زانو خارش شدید دارم و بیشتر اوقات سردم هست. آیا اینها علامت زردی هستند؟ با تشکر ( بچه من زردی گرفته که مقدارش 14.3 بود و دکتر براش 24 ساعت نور درمانی نوشته.)
- کیست نابوتین
درمانشش چیه
- تشخیص بارداری
سلام.بیست روزازپریودیم گذشته ازمایش خون دادم منفیه..اقدام به بارداری کردم نهم تیرماه...الان چکارکنم سونوگرافی بدم براتشخیص بارداریم
- انومالی
روزبخیرانومالی انجام دادم اب دور کلیه خفیف ۴.۴ و یه اکوژن ۱.۸دیده شد گفتن تکرار سونو.متخصص پریناتالوژی سونو کردن گفتن کلیه خفیفه مهم نیست ان اف هم ۵نرماله ولی اکو برو و رفتم متخصص قلب گفتن یک اکوژن دیده میشه ب متخصص پریناتالوژی نشون دادم گفتن ۲۸هفته بیا چیزی نیست.ایا نگرانی من بی مورده؟ و ازمایش و ان تی اولم هم نرمال بود و بی خطر ان تی هم ۱.۶ممنون دکتر جان اگر راهنمایی کنید الان ۲۰ هفته هستم
- لکه بینی
سلام شبتون بخیر تورو خدا میشه بگین علت لکه بینی روزهشتم بعدازانتقال جنین چیه خیلی نگرانم
- سوال مهم
سلام خسته نباشید من حدود ۶۸روز پیش یعنی اول اسفند ماه سرما خوردم بعد بویایی و چشایی من رفت گفتند کسانی که این علایم رو دارند ممکنه کرونا گرفته باشند و الان در حال حاضر خوب خوب هستم کاملا سالم و هر روز ورزش میکنم خواستم بیام ویزیت قبل از بارداری منشی شما گفت نمی توانم نوبت بدن بهتون خب یعنی الان که نزدیک ۷۰روز گذشته آخه من که کرونا ندارم اینقدر ترسیدن میخوام آزمایش های قبل از بارداری انجام بدم که خیالم راحت شده که راحت اقدام به بارداری کنم الان بنظر شما چه کار کنم؟؟؟ میخوام قبل از پریودی ویزیت شم
- Acti natal
سلام خانم دکتر .۱۶ هفته باردارم.قرص اکتی ناتال تجویز کردید برام .قرص مولتی ویتامین و قرص امگا رو چجوری استفاده کنم؟ جفتشو باهم بخورم یا با فاصله ؟
- وزن گیری جنین
با سلام، در سونوگرافی 30 هفته به من گفته شد که وزن جنین کم هست می تونم برای افزایش وزن آن دلستر و بستنی استفاده کنم؟ یا خود شما چه پیشنهادی برای این چند هفته آخر دارید، باتشکر
- ترشحات زیاد در دوران بارداری
سلام خسته نباشید در دوران بارداری هستم ترشحات زیادی دارم در حدی ک سورت م کاملا خیس میشه و موقع خواب مخصوصا خیلی اذیت میشم تروخدا کمکم کنید بارداریه دومم هس
- بقایای بارداری
سلام من تاریخ ۹.۲۷ سقط عمدی داشتم بعد از یک هفته سونو دارم اندازه ۳۶ میل بقایا مونده بود.امروز ۱۰.۲۶ من ۸ روزه خون ریزیم قطع شده و فقط ترشحات قهوه ای دارم اما هنوز پریود نشدم.ب نظرتون بهتره شستشو بدم یا منتظر پریودی باشم
- عفونت شدید مانع بارداری میشود؟؟
سلام وقت بخیر، خانم دکتر من از 26 آبان اقدام هستم ولی متاسفانه تست خانگی منفی بود رفتم دکتر عفونت شدید داشتم، دکتر برام کرم واژینال دالاواگ سی، قرص زوتینال 500وکپسول فلوکونازول( 3روزی یکی)نوشته یک هفته استفاده کنم، این کرم وکپسول تاثیری در باروری داره؟ وجود عفونت شدیدم باعث منفی شدن تست بارداریم شده؟ یعنی با وجود عفونت نمیتونم باردار بشم، بارداری دومم هست. ممنون
- سزارین
آیا این صحیح است که سزارین های اختیاری ممنوع شده ؟ یا فقط در بیمارستان های دولتی ممنوع است ؟ یا کلا صحت ندارد ؟با تشکر
- ارضا شدن
سلام خسته نباشین من ۱۵ سالمه و ۱۲ ساله ارضای میکنم همش نیزنم فقط هم چوچول رو میمالم ببخشید کار خاسی نمیکنم ن ب کسی دادم نه چیزی کردم توش امروز بد ارضا شدنم لک تون دیدیم بد شدید شد و دلمم درد مکنه نوار گذاشتم گفتم شاید پریود شدم خیلی ترس دارم میترسم خدا منو بکشه غلطکردم لطفا بگین پردمو نزدم😔😔😔بخدا بالارو میمالم یعضی وقتا محکم بعضی وقتا اروم بد ۱ دیقه ارضا میشم
- درمورد قرص فمارز
سلام خانم دکتر قرص فمارز چندم پریود تا چندتا در چند روز بخورم ممنون ازشما
- بارداری
سلام به مدت 2ماه است که نزدیکی بدون جلوگیری داشتم اما هنوز هم پریود میشم. قصد بارداری سریع دارم. لطفا راهنماییم کنید.
- آمپول لوپرومر وبارداری
سلام وقتتون بخیر من دوماه آمپول لوپرومر تزریق کردم و هنوز پریود نشدم و میخوام اقدام به بارداری کنم باید پریود بشم تخمک گذاری کنم اقدام کنم یا نه فرقی نمیکنه
- عوارض دارویی
سلام هفته ۷ بارداری هستم،،با توجه به استفاده از قرصهای اعصاب و تپش قلب و زوج مینور بودن قصد سقط دارم که دکترم گفت نمیشه و من از پرسو جو از اطرافیان قرص سایتوتک رو خریداری کردم ولی الان از استفاده از اون میترسم،چون میگن خطر ایست قلبی داره،،الان من چه کنم؟لطفا راهنمایی کنید🙏🙏
- بارداری
سلام خانوم دکتر.ایا استفاده از ژل آرومیکس برای تسکین درد کمر در بارداری مجاز است؟
- حاملگی
سلام 15 شهریور رابطه داشتم ولی 3 مهر{تیره بود} و 8 ابان {رنگش طبیعی وشدتش زیاد}عادت شدم اما تو اذر نشدم ممکنه باردار باشم
- جلوگیری از بارداری
سلام خانم دکتر خسته نباشید ی سوال داشتم خدمتون ممنون میشم اگه جواب بدین من ۳ ماه پیش زایمان کردم و ی ماه پیش پریود شدم الان ماهم کامل شده ولی هنوز عادت نشدم جلوگیری طبیعی هم داشتم ولی نمیدونم چرا هنوز پریود نشدم؟


