Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- زنان
با سلام خانم دکتر ایا میشود ک پماد تریپل سولفا یا تریامسینولون را در دکران شیر دهی استفاده کرد
- دردد عجیبببن
سلام وقتتون بخیر،من چهارده سالمه چند روزه بعضی مواقع در ناحیه واژ.ن دردی مثل سوزن سوزن شدن حس میکنم که با سفت گرفتن عضلات هم بیشتر میشه سوزش و خارش و علائم دیگه ای هم ندارم ممکنه گذرا باشه یا خطرناکه؟به چه دکتری باید مراجعه کرد؟
- سونو رحم و ضمائم آن
سلام سونو تشخیص داده من مایع آنکیسته با strand سپتا ها و ذرات اکوژن در لگن ۷۰۰ سی سی دارم چه دلایلی میتونه داشته باشه من درد زیادی نداشتم که حس کنم پارگی کیست داشتم ممکنه کیست بوده باشه یا چه دلایلی میتونه داشته باشه؟
- ژل مرطوب کننده واژینال واژیهیل باریچ
با سلام وخسته نباشید من هشت ساله که رحم وتخمدانم را در آوردم وبه خاطر خشکی از ژل مرطوب کننده واژینال واژیهیل باریچ استفاده می کنم با توجه به این که دارای گیاه رازک و ویتامین ای هست ومن رحم وتخمدان را درآوردم این برای من ضرری نداره؟
- عقب افتادن پریودی
سلام الان ۳ ماهه پریود نشدم باردار هم نیستم ۳۷ ساله هستم عفونت هم ندارم باید چی کار کنم؟
- درد زیادی شکم
من موقعی ک. پریود میشم تا ۴روز اول درد زیادی دارم دلیلش چیه
- شیاف دیکلوفناک
سلام خانم دکتر مجردم و ۲۵سالمه من هرماه بخاطر درد پریود روز اول یدونه شیاف دیکلوفناک ۱۰۰استفاوه میکنم آیا عوارضی داره؟و اینکه ممکنه باعث کم شدن خونریزی پریود بشه؟
- قطع پریودی
سلام خانوم دکتر من ۱۷ سالمه و مجردم الان دو ماه و خورده ای هست ک پریودیم کامل قطع شده و یک روز در میون روی لباس زیرم ترشحات سفیدی هست .. علت قطع پریودم چیه !؟ ایا ترشحات خطرناک هستن !؟
- انتقال جنین
با سلام من روز چهار انتقال هستش علت کمر درد چیه؟
- قرص ال دی قبل از دوران قاعدگی مصرف کنم که چند روز قاعدگیم عقب بیفته ایاضرر دارد
- خارش بعد رابطه معقدی
من بعد رابطه معقدی خارش دارم دوماه ازش میگذره ولی ی ذره خارشش مونده جلوترم داشتم ولی یذره از اون موقع بیشتر شده میترسم بیماری خاسی گرفت باشم دلیلش جیه؟
- قرص
سلام سوال کردم برای هر بار نزدیکی بک عدد قرص کافیه فرمودید خیر این روش درستی برای پیشگیری نیس منظورتون چیه پس چجوری؟
- آزمایش خون بارداری
خانم دکتر چند روز بعد از نزدیکی اگه بریم آزمایش خون بارداری بدیم.. میتونیم به نتیجه اش کاملاً مطمئن باشیم؟ .. یعنی نتیجه اش صدرصد درست باشه و زود نباشه و بشه بهش اطمینان کرد..
- نحوه مصرف قرص سیبل چگونه است ؟
سلام وقت بخیر پزشکم برام قرص سیبل تجویز کرده و گفته از روز ۵ پریئودی شروع به مصرف کنم ، الان سه عدد از قرص های سفید رنگ مانده که بسته تموم بشه من پریئود شدم ، آیا باید سه عدد باقی مانده را هم مصرف کنم ؟ و بعد تموم شدن بلافاصله بسته جدید را شروع کنم ؟ یا تا روز ۵ پریئودی صبر کنم و بعد بسته جدید را شروع کنم ؟
- اندومتر
اندومتر دو لایه تریپل لاین یعنی چی و آیا خوبه یا نه؟
- بخیه زایمان
سلام خسته نباشیددکترمن شش ماه پیش زایمتن طبیعی داشتم وچندتایی بخیه خوردم ولی بعدچندروزبخیه هام پاره شدالان میترسم برم دکترواسه بخیش راهنمدییم کنیدباپمادیاچیزدیگه خوب نمیشه؟لطف کنیدراهنماییم کنید
- سلام لیزر قبل بارداری از اقدام به بارداری جلوگیری میکند؟
- درد زیر شکم
سلام دکتر خسته نباشید من دیروز که از خواب بلند شدم درد خیلییی شدیدی را زیر شکم خود داشتم و چند ساعت بعد کمی آرام شد تا امروز صبح که خوب بود متأسفانه ضربه محکمی به پایین شکمم وارد شد الان درد دارم و احساس سنگینی میکنم زیر شکم خود و اطراف مستانه و احساس میکنم هر لحظه زیر شکمم چیزی میخواد بیرون بریزه ۱۵ سالمم هست مجرد هستم خیلی نگرانم گفتم از شما بپرسم اگر خطرناک به دکتر مراجعه کنم
- توده هایپواکو
سلام من دوماه پیش رفتم دکترسونوانجام دادم گف ک توده دادم هایپواکوبه ابعاد ۳*۱۲mm درسینه سمت راست آیاخطرناکه چون همش میسوزه سینم دستم هم دردمیکنه ممنون میشم اگ جواب بدین
- سونو گرافی داخل واژن
سلام سونوگرافی واژن دادم نوشته اکوی غیرهموژن حاوی کانونهای کیستیک متعدد ۳و ۲ م م یعنی چی؟


