Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- لکه بینی
من برای شش بهمن یریود تموم شد وبرای اولین بار قرص اورژانسی خوردم تا حامله نشوم دوباره ۲۶ بهمن لکه داشتم تا الان که ۲ اسفند چیکار کنم که لکه بینی قطع بشه خیلی اذیت میشم
- نوبت
سلام خانوم دکتر خسته نباشید میخواستم نوبت بگیرم بیام پیشتون
- سلام من بخاطر کیست شکلاتی الان ۳۰روزه دارم قرص ورژست میخورم الان لکه بینی دارم ایااین امر طبیعیه؟؟ یانه پریود شدم؟؟
- مصرف قرص والپروات سدیم 200
سلام خانوم دکتر روزتون بخیر. من خانومی هستم 25 ساله تازه یک ماه است که ازدواج کردم. در حین رابطه جنسی در ابتدا درد بسیاری دارم سپس خوب میشود. دو روز هست که بعداز رابطه جنسی با همسرم در پهلو احساس درد میکنم. قصد باردارشدن هم دارم. ولی قرص والپروات سدیم200 استفاده میکنم روزی 1 دونه. والپروات بخاطر این مصرف میکنم که گاهی اوقات پرش دست دارم. حدود 7ساله که من این قرص رو میخورم ولی بهبودی نداشتم. نسبت به قبل بهتر شده ولی نه کامل. میخاستم راهنماییم کنین چیکار کنم. اصلا میتونم بارداربشم. همش استرس اینو دارم نتونم بارداربشم. شده مثل یک کوه روی مغزم.
- هزینه ی فریز کردن زخم دهانخ ی رحم
هزینه ی فریز کردن زخم دهانه رحم
- دختر
سلام ،۵ساله ازدواج کردم هنوز دختر هستم یکبار دکتر هم رفتم معاینه کرد گفت واژینیسموس نیستم لطف میکنین راهنماییم کنیم چیکار کنم؟۳۸سال سنم هستش خیلی دلم بچه میخواد
- سلام من قرص لاینسترول نیم میخورم به بچم هم شیر میدم هم غذا الان یک سال ودوماهشه جلوگیری طبیعی هم دارم این قرصا بخورم یا عوض کنم قطعش کنم بعد چند روز پریود میشم
- کیست سینه
با عرض سلام یک ماه ونیم که جراحی لاپاراسکوپی شدم بخاطر کیست اندومتریوز در تخمدان قرص مارلین استفاده میکنم هردو سینه هام به شدت درد میکنه میخوام دلیلش رو بدونم واینکه نیازی به سونوگرافی هست
- اسپرم
سلام..وقت شما بخیر.. در بعضی از منابع اومده که اسپرم با توجه به کیفیت آن میتواند یا پنج روز زنده بماند و قابلیت باروری دارد.. ولی بعضی از منابع هم گفتند اسپرم تا پنج روز زنده میماند ولی این به معنای این نیست که تا پنچ روز قابلیت باروری دارد و تا سه روز قابلیت باروری دارد؟..کدوم یک از ادعا های گفته شده حقیقت دارد؟
- ریزش ادرار
سلام خسته نباشید من چند سالی هست ک هر وقت ب دستشویی میرم بعد از دفع ادرار ریزش ادرار دارم خاستم ببینم مال چیع و باید چکار کنم
- کیست
سلام درسونگرافی من نوشته ک یک کیست درتخمدان حاوی یک جزاکوژن مشابه clotدیده شده معنیش یعنیی چ
- کیست رحم
کیست مولتی لوکولار به ابعاد 44*32mm در تخمدان راست دیده می شود. آیا خطرناک است؟ درمانش چیست؟
- سلام وقت بخیر ببخشید موقع پریودمیشه معاینه پرده بکارت روانجام بدیم
- درمورد قرص ضدبارداری
سلام من 11روزه پریودم از5پریود قرص سیپروترون کامپاند میخورم اماهنوز لکه بینی دارم چیکارکنم
- عقب افتادن پریود
سلام وقتتون به خیر ببخشید من ۱۶ سالمه و تقریبا از ۱۳ سالگی پریود شدم البته نامنظم بوده الان ۶ ماهه که نشدم میخوام بدونم علتش چیه و اگه برم دکتر ماینه میکنه؟ چون از ماینه میترسم
- عقب افتادن پریودی
سلام خسته نباشید من نزدیک یکماه قرص گین آپ مصرف میکنم تا ماه پیش پریودیم منظم بود الان چند روزه هم مصرف قرص و قطع کردم هم پریودیم عقب انداختم میشه یه راهنمایی کنید خیلی استرس دارم بنظر شما دلیل عقب انداختن پریودیم تو این ماه مصرف قرص گین آپ ممنون میشم راه حلی بگید با تشکر
- نحوه مصرف سیپروترون برای جلوگیری از پریود
سلام .سیپروترون کامپوند رو برای آندومتریوز تجویز کردن که می خوام ببینم می شه به جای روز پنجم ،بیام از روز هشتم شروع کنم تا دیر تر پریود شم آخه می خوام برم کربلا ...این کارو کنم ضرری نداره؟؟
- لوپومر
سلام .فیبروم داشتم امپول لوپومر یک عدد دادن ایا بعد از قطع دارو فیبروم بزرگ میشه
- اینترنال اکو مختصر خطرناکه
۴۶سالمه سونوگرافی دادم همه چی سالم بود فقط نوشته بود اینترنال اکو مختصر در مثانه مشهود است.می تونه خطرناک باشه
- سلام دختر هفتده ساله دارم که سه سال هست پرید شده و خونریزی های شدید داره خیلی شدید ،چکار باید بکنم ؟؟


