Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- آنتی مولرین پایین
با سلام.من ۳۳ساله هستم،آنتی مولرین اورمونم ۰/۴ هست، و AFC تخمدان ها ۴ یا ۵ است.آیا من نیاز به روش های کمک باروری دارم یا اینکه با دارو یا به روش طبیعی هم میتونم باردار بشم؟ یک سال و نیم هست که اقدام به بارداری کردیم.ممنونم
- میکرواینجکشن
با سلام.من 34 ساله هستم و مشکل گرفتگی لوله چپ و همسرم مشکل کم تحرکی اسپرم داریم. من یک ماه پیش عمل میکرو انجام دادم و متاسفانه جواب آز منفی شد. مادرم در سن 36 سالگی یائسه شدند. احتمال اینکه من هم دچار یائسگی زودرس بشم چقدره ؟ چه آزمایشی باید انجام بدم تا متوجه بشم که یائسگی شروع شده یا نه ؟ برای عمل مجدد میکرو چه زمانی باید مراجعه کنم ؟
- باروری
سلام خسته نباشید ۱۰ ماه که اقدام کردم
دکترم بهم گفته بودن روز ۳ تا ۷ پریود لتروزول مصرف کنم
ولی متاسفانه من پریود نشدم الان ۳۸ روزه که پریود نشدم
آزمایش بتا دادم ۳.۲۶ بود ولی همیشه ۱ بود آیا من باردارم یا خیر - ۲سال تاخیر در قاعدگی دارم ۴۵سالمه دکتر قرص سیبل تجویز کرده
۲ماه پیش دکترم قرص سیبل تجویز کرد بعدروز ۵پریود بخورم اما هنوز پریود نشدم چون در حال حاضر ایران نیست امکان پرسش ندارم چطور استفاده کنم؟ ممنون از راهنماییتون
- ناباروری ثانویه
سلام خانوم دکتر خسته نباشید خانوم دکتر من هشت ماه برای بارداری دوم اقدام کردم اما باردار نمیشم ... شوهرم سالمه ... پریود هام منظمه... این ماه بعد هشت ماه متفورمین 500 و یدوفولیک خوردن سونو واژینال دادم و هیچ مشکلی نداشتم فقط فولیکولم روز دوازده سیکلم 17 بود... بعد الان ویتامین ای . اومگا 3 . زینک و سی . ویتامین د 3 . اینارم دکترم نوشته بخورم ...ب نظرتون مشکل من چیه ک باردار نمیشم ؟ کلی هم ورزش اینا می کنم تا وزنم ایده ال بشه اما باردار نمیشم ک نمیشم اصلا هم لب ب غذاهای ناسالم اینا نمیزنیم ... ب نظر شما چی کار کنم ایا این داروها هیچ فایده ای دارند😢😢😢😢زایمان اولمم سزارین بود
- وازایی
تنبلی تخمدان دارم وتخمک کذری ندارم من 45سالدارم
- مصرف داروهای ناباروری
پودر اینو فولیک میتونم خودسرانه مصرف کنم واسه pco
- واریکوسل نرمال وجهش اسپرم کم
سلام خانم دکتر اقام واریکوسل نداره فقط اسپرمش جهش وحرکت کند داره ایا شما دارو میتوانید مینوسید براش.برای ویزیت بیام..
- دردقاعدگی
فقطروز اول قاعدگی نه ب طور دائم دردزیرشکم ومقعد نشانه چیست
- سلول بنیادی خون قاعدگی
سلام خسته نباشید در اینترنت خوندم تزریق سلولهای بنیادی خون قاعدگی باعث افزایش ذخیره تخمدان میشود در رشت انجام میشود؟ چقدر موثر است؟ عوارض جانبی ندارد؟
- این نسخه برای چی است
شیاف میترونیدازول تابلیت میترونیدازول کپسول فلوکونازول ۱۵۰ ملی گرام ویال سیفازولین کپسول میفنانیک اسید ۲۵۰ ملی گرام تابلیت بروفین ۴۰۰ تابلیت فولیک اسید ۵ ملی گرام تابلیت آسپرین ۸۰ ملی گرام تابلیت دگزامتازون تابلیت ویتامین سی جوشی این نخسه یا دارها برای چی است؟ آیا برای لوله ها که بسته باشن خوبه ؟
- ازمایش پرولاکتین
سلام خانوم دکتر خسته نباشید من خانمی 23ساله هستم نزدیک به پنج ماهه پریود نشدم دکتر برام ازمایش پرولاکتین نوشت ولی همون روز پریود شدم به مدت هفت روز خونریزی کم الان نهم پریودی هستم ایا الان میتونم ازمایش انجام بدم یا فقط باید سوم پریودی باشه. ممنون
- ناباروری
Mitra.A: سلام تقریبا 4 ساله با مشکل FSH که 56 هست و LH که 18 هست مواجهم که با استفاده از قرص استروژن و پروژسترون به 15 و 4 رسوندمش البته با رازیانه هم پریود میشم ولی بدون استفاده اصلا پریود نمیشم و الان یک ساله ازدواج کردم و مشکل بارداری دارم و تو سونوگرافیم هیچ مشکلی نبوده بهم تخمک اهدایی پیشنهاد شده البته هنوز مراکز نازایی نرفتم راهنماییم کنید خیلی استرس دارم
- سونوگرافی رحم
سلام خانم دکتر من یک بار سونوگرافی انجام دادم درسونوگرافی من نوشته شده که رحم partialbicornate وسپتوم بلند و یک بار هم ام آر آی انجام دادم که نوشته شده که رحم long.septate. راستش من گیج شده ام وماندم بالاخره الان رحم من دوشاخ هست یا رحم سپتوم دار وسوال من الان ازشما این هستش که رحم من دو شاخ هستش یا رحم سپتوم دار ؟ ممنون میشم راهنمایی کنید در شهرستان زندگی میکنم به دکترم دسترسی ندارم. یک دنیا ممنون
- کیست تخمدان سمت راست
سلام من اقدام به بارداری کردم نشد رفتم سونو گفتن کیست تخمدان اکو فری هست سمت راست با چه دارویی رفع میشه مبتونم باردار بشم دوماه پریود نشدم
- قرص برای باز شدن پریود
سنم ۴۳رسال هست ..حدود یکسال است که پریودهای نامنظم دارم..تقریباسه ماهه که پریود نمیشم ...در پروسه درمان بارداری هستم سال ۹۸ میکرو کردم نتیجه نگرفتم ...راهنمایی بفرمایید چه قرصی بخورم تا پریودم باز بشه ..متخصص زنان قرص دوفامد دادن ...ایا این دارو مناسب من که پریودنامنظم دارم مناسب هست ؟؟ ممنکن میشگ ماسخ دهید
- تنبلی تخمدان
سلام من تنبلی تخمدان دارم و اصلا پریود نمیشم مگراینکه قرص و آمپول بزنم آزمایش دادم گفتن علاوه بر تنبلی تخمدان یه اسمی هم گفت که یعنی مغز هم دستور نمیده من پریود شم خیلی نگرانم توروخدا راهنمایی کنید😞
- ناباروری
amhمن 0.3 هستش الان دکترداروی آزیروسین،تریپل سولفا واسید فولیک داده آیا میتونم باردار شوم.سن ۲۷ساله.لطفا جواب بدین؟
- بارداری
سلام.خانم دکترمن ۳۳سالمه.از۲۰سالگی دچاریائسگی زودرس شدم.چندروزپیش دچارترشح شدم کیت تخمک گذاری گرفتم مثبت شدچندروزمتوالی مثبت شد.بیبی چک تست کردم ۳بارهاله خیلی کم رنگ مثبت بودآیادریائسگی زودرس مثبت کیت وبی بی چک کاذب هست؟سپاسگزارم
- اندومتریوس تخمدان
سلام وادب خدمت خانم دکتر من چن سال هست که درد زیادی هنگام پریودی. دارم وتقریبا تمام علائم اندومتریوز را دارم وحدود یک سال هست درد مقعد هم همراه شده هنگام قاعدگی تا امسال نمیدونستم وهر وقت مراجعه میکردم میگفتن درد طبیعی است ام امسال گفتن اندمتریوس تخمدان دارم ولگنم را گرفته سوالن در مورد درمان هست با توجه به اینکه نازایی هم دارم و۳۴ سال هم هست ومن ۱۶ سالگی ازدواج کردم ولی درد دوران قاعدگی وخونریزی های زیاد واقعا ازار دهنده است وبدون مسکن قابل تحمل نیست


