سلام
من موقع نزدیکی، با آنکه بیشتر از یک ساعت طول میکشه، از شوهرم دیرتر ارضا میشم. مشکل دارم؟ باید به پزشک مراجعه بکنم؟
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- پریود
سلام ممنون که پاسخگو هستین مثل شما کمه واقعا❤راستش من همیشه یکهفته قبل پریدیم سرددردای بدی میگیرم نمیدونم چرا البته میگرنم دارم از هورمونیم دادم مشکلی ندارم راه حلی نداره؟
- هههههه
خودارضایی باعث پریود نشدن میشه؟
- آمپول واریوپپتیل برای حلو گیری از بلوغ
سلام دکتر برای دختر ۸ ساله ام آمپول واریوپپتیل تجویز کردن که امروز بار دوم را تزریق کرد . بار اول هیچ عوارضی نداشت و عادی بود ولی امروز از ۲ ساعت بعد از تزریق دخترم تب شدید کرده و بیحال شده و سردرد هم داره . ممکنه از عوارض آمپول باشه ؟ اگر پرستار آمپول رو بجای زیر جلدی در عضله بزنه چه اتفاقی میوفته ؟ چون این دفع اصلا خون نیومد جای تزریق احساس میکنم اشتباه زده 😥 ممنون میشمجواب بدید چون خیلی نگرانم .
- خونریزی غیرطبیعی پریود
سلام خسته نباشید دختری ۳۴ ساله هستم این بار که پریود شدم خونریزی رو به اتمام بود رسیده بود به مرحله لکه های قهوه. روز ششم نرمش سبکی انجام دادم خون تازه خارج شد تا عصر کم شد امروز روز هشتم هست یه کم فعالیت سنگین کردم دوباره خون تازه خارج شد. مشکلی وجود داره؟ آخه مدتی هست خارش هم دارم نمیدونم به خاطر عفونت هست یا خشکی واژن. موقع پریود بی قراری دست و پا هم دارم
- در مورد امپول سینال اف در ای ویاف
من روز ۷ پریودی هستم و امپول دوم سینال اف دارم مصرف میکنم و ترشحات قهوه ای دارم آیا خوبه یا بد
- اندومتر
با عرض سلام و خسته نباشید. مادرم 47 ساله هست و قرص بارداری استفاده نكرده است، ضخامت رحم یا همون اندومتر 19 بود و كورتاز درمانی شد، جواب پاتولوزی هم خوش خیم بود، و دكتر قرص دوفاستون برای 6 ماه نوشته. نگران هستم و چون مرد هستم نتونستم برم بیش متخصص زنان. ممنون میشم سریع جواب بدید منو از نگرانی دربیارید. آیا نیاز به آزمایشات دیگری هست؟ یا دكتری دیگر؟ ممنون میشم
- کیست اندومتریوز
سلام خانوم دکتر عزیزم... من دوماه پیش اومدم مطب شما و برای دوماه بهم قرص ال دی دادین و خوردم.. الان باید سونو بدم تا اندازه کیست اندومتریوزم معلوم شود و بیایم پیش شما... ایا این ماه هم باید ال دی بخورم یا نه لازم به خورن نیست... اکر بخورم بهتر است یا نه
- جلو افتادن پریود
من همیشه پریودیم ۲۱ برج میشدم الان ۱۷ برج شدم یعنی ۵ روز جلو افتاده آیا مشکلی هست
- سلام من انتقال جنین ۵ روزه داشتم از ۷ انتقالم بی بی چک زدم تا ۱۰ انتقال روزای اول خیلی کم رنگ بود الان هی پور رنگ تر میشه برم ازمایش بتا یعنی ؟
- سلام من ۴۸ سالمه چن ماهی افتادم رو خونریزی وقطع نمیشه سونو که انجام دادم.هم فیبروم کوچیک داشتم هم اینکه دیواره ی رحمم خیلی کلفت کرده.خانم دکتر امپول واریوپیتیل تجویز کردن .خاستم ببینم خونریزیم قطع میشه؟؟که یا ئسه بشم یا نه.هنوز امپول رو نزدم
- تفسیر آزمایش خون بارداری
سلام.. من چند روز پیش آزمایش خون بارداری دادم در جواب عدد هورمون بتا 7 بود.. در برگه آزمایش در قسمت نتیجه نوشته بود عدد زیر 10 یعنی منفی و بین 10 الی 25 مشکوک.. و دکتر گفت طبق این آزمایش تو باردار نیستی... ولی در اینترنت و سایت های پزشکی نوشته عدد زیر 5 یعنی منفی و عدد بین 5 الی 10 یعنی مشکوک.. من گیج شدم.. باید چیکار کنم.. یعنی آزمایشگاه مشکل داره؟
- عفونت واژن
سلام .من قارچ واژن گرفتم دوبار از پماد کلورتیمازول استفاده کردم خوب نشدم برای سومین بار که رفتم دکتر برام میکونازول تجویز کردن از شب اول که استفاده کردم به لکه بینی افتادم شب سوم استفاده کردم بیشتر شد لکه بینیم.
- بارداری
سلام.روزتون بخیر.. دوره های من نامنظم است.. از اول نامنظم بوده.. الآن 15 روز از آخرین نزدیکی من میگذره.. شک دارم که باردارم.. شرایط یجوری هست که نمیخوام باردار بشم.. اگه الآن برم آزمایش بارداری برم آیا میشه به نتیجه اش اطمینان داشت
- زیگل تناسلی
سلام خانم دکتر عزیز 16سال قبل روی کشاله رانم چند تا برجستگی بود که نمیدونستم چیه ،8سال پیش رفتم پیش دکتر پوست با لیزر برام ور داشتن الان هم جاش بعضی مواقع خارش میاد رابطه جنسی محافظ نشده داریم یه بچه هم دارم دیگه جای دیگه هم سرایت نکرد یا شوهر هم سالمه میخواستم بدونم آیا این ویروس از بدنم خارج شده یا هنوز هم هست
- قائدگی نامنظم
سلام خانمدکترمن هر۳ماهیکباریا۵ماه۱بارپروئیدمیشم ووقتیعادتهستم۳روزهتموممیشهوخیلیکم هستمقدارخونریزی ممنون
- عقب افتادن پریودی
سلام خسته نباشید من نزدیک یکماه قرص گین آپ مصرف میکنم تا ماه پیش پریودیم منظم بود الان چند روزه هم مصرف قرص و قطع کردم هم پریودیم عقب انداختم میشه یه راهنمایی کنید خیلی استرس دارم بنظر شما دلیل عقب انداختن پریودیم تو این ماه مصرف قرص گین آپ ممنون میشم راه حلی بگید با تشکر
- فوکوس اکوژن در رحم
سلام خسته نباشید در سونوگرافی من نوشته فوکوس اکوژن به قطر۲/۲م م چسبیده به لایه اندومتر قدامی در قسمت فوندوس رحم مشهود هست میخواستم بدونم چیه؟واینکه خطرناکه؟ و میتونه باعث ناباروری بشه ؟ممنون میشم زود جواب بدید
- زیبایی کلیتوریس
سلام وخسته نباشید خدمت خانم دکتر.خواستم بدونم اگه قسمت لبه پایینی کلیتوریس افتاده و بزرگ و به رنگ سیاه شده باشه جوری که ۲طرف مقارن نباشن باتوجه به مجرد بودن وسن ۳۲سال عمل زیبایی انجام میشه ؟و اگه میشه میزان استراحت و هزینه اش چقدمیشه؟ممنون ازشما
- قرمزی جای بخیه بعداز دوسال و درد
سلام خسته نباشید من دوسال ونیم سزارین کردم الان دوشبه حس میکنم جای بخیه درد میکنم وقتی رفتم جای بخیه رودیدم دیدم قرمزه شده ودردمیکنه ؟علتش چیه و آیاخطرناکه؟؟؟
- کیست تخمدان
سلام دختران ۲۱سالشه توی تخمدان راست یه کیست ۶سانتی داره دکتروروژست داده باتوجه به اینکه الان پریودهست قرص رودخونه یابزاره پریود تموم بشه بعد بخوره ممنون ازشما


