سلام
من موقع نزدیکی، با آنکه بیشتر از یک ساعت طول میکشه، از شوهرم دیرتر ارضا میشم. مشکل دارم؟ باید به پزشک مراجعه بکنم؟
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام یک ماه پیش هیستروسکوپی انجام دادم بقایای بارداری داشتم الان دوباره دچار خونریزی شدم میشه راهنماییم کنید
سلام یک ماه پیش هیستروسکوپی انجام دادم بقایای بارداری داشتم الان دوباره دچار خونریزی شدم میشه راهنماییم کنید
- پریودی نامنظم
سلام خسته نباشید من سه ماه بود که پریود نشده بودم باردار هم نبودم چون رفتم سنوگرافی الان بعد سه ماه پریود شدم اما فقط لکه بینی دارم اصلا خونریزی نمیکنم لکه همراه ترشح علت چیه چیکار کنم خونریزی کنم ممنون میشم پاسخ بدین
- دلشوره و اضطراب در بارداری
سلام وقت بخیر خانم دکتر گرامی 38 ساله هستم و قصد بارداری دارم دکتر جان میخواستم بدونم برای رفع دلشوره و اضطراب توی بارداری آیا دارویی هست که به جنین آسیب نرسونه و مصرفش در بارداری مجاز باشه؟ یا راهکاری برا رفع این مشکل بدون دارو سراغ دارید؟ دوسال قبل هفته چهارم بارداری به علت شدت دلشوره و اضطرابی که داشتم متاسفانه سقط جنین اتفاق افتاد چیکار کنم که دوباره این موضوع تکرار نشه تو شهر غریب هستم و کسی پیشم نیست
- در مورد عادت ماهانه
ایا 8 روز از موعد مقرر پریود بشیم اشکال داره .ایا خوردن قرص نوروبیون میتونه باعث زووتر شدن عادت ماهیانه بشه
- زنان
سلام من چن روزه خارش شدید دارم باسوزش راه ادارم ازبس خارش داشت ورم کرده
- زنان
سلام من ۹ بهمن کورتاژپولیپ انجام دادم بعد هر نزدیکی سوزش ودرد دارم و کمی لکه هم می بینم ۴۷ سال سن دارم ایا این نشانه عفونته یا زخم میخواستم بدانم چه دارویی باید استفاده کنم .به داروی جنتا و امیکاسین حساسیت دارم ممنون اگه راهنماییم کنین
- ت انسید
سلام ببخشید خوردن ت انسید وتزریق دیف لین باهم مشکل. ارد
- پریود
سلام خانم دکتر عزیز وقت بخیر من متاسفانه یه مدت به بیماری خودارضایی ناآگاه مبتلا بودم ولی الان توبه کردم ولی زمانی که خودارضایی میکردم در دوره پریودی روز سوم پریودم دو بار عمل خودارضایی رو انجام دادم و هر بار احساس کردم بعدش خون ریزی بیشتر شد و موقع خودارضایی انقباضاتی در واژن داشتم خانم دکتر خودارضایی من فقط فقط بصورت فشار دادن پاها به هم بود و به هیچ عنوان هیچ چیزی رو وارد واژن نکردم سوالم اینه آیا اگر کسی در روز سوم پریودی دوبار عمل خودارضایی رو فقط فقط به صورت فشار پاها بهم انجام بده و بهد از هر بار خون پریودی بیشتر بشه آیا به پرده بکارت آسیب میخره؟؟؟ خانم من تو روز سوم پریودم دوبار خودارضایی کردم و هربار خون ریزی بیشتر شد و به هیچ عنوان هیچ چیزی رو وارد واژن نکردم فقط فشار پاها بهم بود آیا به پرده بکارت آسیب زده این عمل من ؟؟؟ ببخشید که زیاد نوشتم یه دنیا ممنون 💗
- قرص اورژانسی
سلام خانم دکتر،من ماه پیش قرص اورژانسی خوردم این ماهم باز مجبور شدم بخورم.میخواستم بدونم آیا این قرص عوارضی داره؟اینکه دوماه پشت هم خوردم مشکلی پیش میاره برام؟
- پرده بکارت
سلام خانم دکتر آیا پزشک متخصص یا پزشک قانونی میتونند تشخیص بدن پرده از راهی غیر از دخول آسیب دیده؟ و این که آیا پرده با سوراخ خیلی بزرگ هم طبیعیه؟
- پرسش دارویی
سلام خانم دکتر عزیز و بزرگوار وقتتون بخیر ،عذر میخوام شما برای من قرص سیپروترون کامپاند تجویز کردین یه سوال پرسیده شد در مورد بین فامیل سرطان پستان وجود داره گفتم نه بعد یادم افتاد یکی از عمه هام از نوع خوش خیمش رو داره به نظرتون من این قرص رو مصرف کنم یا بخاطر مشکلات سینه که ممکنه در آینده اتفاق بیوفته خودداری کنم؟
- سوال در مورد زنان
سلام من قرص (سیپروترون کامپاند ) مصرف میکنم هفته اول و درست کامل خوردم ولی توهفته دوم یه روزو جا گذاشتم باید ازاین به بعد چجوری مصرف کنم ؟؟
- تزریق واریوپپتیل ۳/۷۵
برای حلوگیری از خون ریزی ناشی از فیبرم کنار نافم تزریق شده که مثل یه نخود زیر پوستم ملتهب و دردناکه طبیعیه یا دارو درست قاطی نکردن ؟ دردش زیاده
- غده بارتولن
سلام خانوم دکتر من توی اینترنت ک سرچ کردم نوشته غده بارتولن فقط نزدیک دهانه واژن و روی لابیا به وجود میاد درحالی ک من توده ای دارم علائم بارتولن رو داره که هر یکی دوماه عود میکنه و قسمت زیرین نزدیک اندام تناسلی هست نه خودش. میخواستم نظر شما رو بدونم ک این جایی ک گفتم هم بارتولن تشکیل میشه؟
- دوفامد
سلام روز بخیر من پرپود نمیشدم وله دکتر زنان مراجعه کردم که گفتند چندتا کیست خیلی ریز هست ولی کیستیک بعدش برام قرص دوفامد رو تجویز کردند نزدیک یک سال یا بیشتر هست که دارم از این دارو استفاده میکنم الان متوجه شدم که شدیداً باعث ریزش موهام شدند الان نمیدونم باز هم استفاده کنم یا قطع کنم ممنون میشم اگه کمکم کنید
- ….
سلام ببخشید من امروز خود به خود مغزم خیلی درگیر بکارت شده وقتی ۱۲سال داشتم خود ارزایی داشتم ولی دخولی انجام ندادم ویا سطحی بوده ولی همون موقع ترک کردم ولی بعد هفت هشت سال امروز از صبح درگیرشم اگه بفهمن رابطه نداشتم و جزئیه گواهی میدن؟؟؟
- بی نظم بودن قاعدگی و خونریزی
سلام با عرض معذرت من با دستور پزشک سونوگرافی داخل رحم انجام دادم ک فیبرم ۴سانتی دارم همچنین کیست های ریز ک با مصرف دو دوره کامل قرص سیپروتورن تمام کردم بعد از ان تا چند روز خونریزی شدید وقاعدگی طولانی شدم آیا علت خونریزی شدید عوارض قرص بوده یا فیبروم ؟
- Pco
سلام خانوم دكتر يه سوال داشتم من تو سه دوره كه دوفاستون مصرف كردم ماه چهارم بدون قرص پريود شدم ولي الان دوم بايد پريود ميشدم اما چهارم هنوز نشدم خيلي عصبي ام و نگران يعني من تا اخر عمر بايد دوفاستون مصرف كنم براي اينكه پريود شم خيلي نگرانم ميشه راهنماييم كنين؟
- پریود
سلام. من درد خیلی زیادی تو دوران پریودی دارم و رفتم دکتر و دکت قرص فلوکونازول۱۰۰ داد و این این قرص رو توی دوران پریود بخورم درد کمتر میشه و بهتر میشم یا خیر؟
- قرص سایوتیک
ایا میشه بعداز مصرف قرص سایوتیک برای سقط جنین(باوجود چندروز خونریزی) جنین سقط نشده باشه؟


