Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- قاعدگی نامنظم
سلام من ۱۶ سالمه تقریبا سه سال و نیمه که عادت ماهیانه میشم ولی همیشه نامنظمه یا در طول یک سال یک ما عادت نمیشم لطفا راهنمایی کنید
- جواب آزمایش
سلام وقت بخیردکتر زنان برام آزمایش نوشتن تو جواب آزمایش این موارد ستاره دار بود آیا خطرناکهNeutrophils 46٪ *Lymphocyte 49%*Eosinophil 1%Monocyte 4% *
- آیا قرص چاقی باعث نازایی میشود
آیا قرص چاقی باعث نازایی میشود ؟
- احتمال بارداری با پیشاب
سلام.من مجردم 22 سالمە. سکس از واژن داشتم و بە صورت طبیعی پیشگیری کردیم. بە نظرتون احتمال بارداری با پیش آب در من وجود دارە؟
- درمورده پرده بکارت
سلام..من کسی ازدواج کردم که پرده بکارت نداره.وبهم میگه ارتجای هستش..واجازه هم نمیده ببرمش دکتر..الان نزدیک به ۱۰سال میگذره..من دارم عذاب میکشم..توروخداکمکم کنید..تابدونم به چه شخصیتی دارم زندگی میکنم.
- قرص سیپروترون کامپاند
سلام من
- قرص دوفامد
سلام.. خسته نباشید... من به دلیل وجود کیست تخمدان راست، دو دوره پریود نشدم و فقط لکه بینی داشتم.. دکتر دو دوره قرص دوفامد ده بهم داد که به مدت چهارده شب از روز چهاردهم قاعدگیم مصرف کنم که بعدش پریود بشم که کیستم برطرف بشه.. دوره اول سه روز بعد از قطع دوفامد، پریود شدم به مدت دوروز... دوره دوم، روز یازدهم مصرف قرص دوفامد، دچار لکه بینی شدم.ولی من سه تای باقیمونده رو هم خوردم و امروز آخرین قرص دوفامد رو مصرف کردم..حالا سوالم اینه که آیا این لکه بینی پریوده، یا باید سه روز بعد از قطع قرص منتظر بمونم تا پریود بشم که بعد از اتمام پریودی برم سونوی واژینال؟ چون دکتر بهم گفت روز بعد از اتمام پریودی، سونو بده... حالا اصلا نمیدونم این لکه بینی چیه؟ آیا پریوده یا از عوارض قرص دوفامده؟ ممنون میشم راهنماییم کنید. 🙏🏼🙏🏼
- نظافت دختربچه
سلام خانم دکتر مهربون بنده یک دختر 18ماهه دارم میخواستم بپرسم برای ششتشوی آلتش ازچه روشی استفاده کنم که پماد یا الودگی روش نماند وآیا استفاده از کرم پای کودکان روی بدن دختر بچه مشکلی ایجاد نمیکنه ممنونم که وقت با ارزشتون را دراختیار ما قرار میدهید
- سلام علت دل درد وعدم مدفوع بعداز عکس رنگی رحم چیست
- نازایی
سلام،مصرف اوابوست و اوزیل و گلوکوفاژ، همراه لتروزول و hmg برای تنبلی تخمدان خوبه،دکتر بهم داده ولی روز ۱۳ سیکل تخمک بالغی نداشتم، ریزش موی شدید هم گرفتم،،،در حالی که قبلا فقط با گلو کوفاژ و لتروزول تخمک خوب داشتم،علتش چیه خانم دکتر
- عفونت ناحیه تناسلی
سلام ۲۰ سالمه ۱۲ شهریور پریود نشدم عفونت واژن داشتم و امروز ۱۶ شهریور پریود شدم وخارش واژن دارم چی کار کنم؟ ۹ماه عفونت داشتم وخوب نشده چی کار کنم؟
- کجادراری
سلام من چند ساله که کج ادراری دارم.بعد فهمیدم تنگی مجرای ادرار دارم.عمل کردم ولی کج ادراریم خوب نشد.به نظر شما با عمل زیبایی کج ادراریم خوب میشه؟؟
- سوال مهم
سلام دادن هندوانه به کودک چهار ماهه خطرناکه
- سلام وقت بخیرب علت تنبلی تخمدان قرص سیبل استفاده میکنم حین خوردن قرص سفید پریود شدم مصرف این بسترو قطع کنم ؟؟و بسته جدید شروع کنم؟؟
- دردمقعددر زمان پریود
باعرض سلام وخسته نباشید می خواستم علت درد شدید مقعد در زمان پریود بیشتر در سه روز اول که این درد شدید به کمر و زیر شکمم کشیده می شود ودر بعضی مواقع سریع درد تمام شده ولی این دفه درد شدیدتر بود وزمان بیشتری طول می کشید چیست؟ باتشکر
- درد ناحیه شکمدر سمت چپ
سال ۸۴سزارین کردم..وحالا رد بخیه هام سمت چپم خیلی درد میکنه...علتش چیه؟
- خارش الت مرد
سلام خانوم دکتر علت اینکه زیر الت مرد بالای تخم ها ترک های ریز و اینکه قرمز شده و خیس و خارش شدید داره چیست ؟ دارویی اگه داره که برطرف بشه لطفا بگید ممنون میشم
- سلام من تنبلی تخمدان دارم و پریود نمیشم
- پاره شدن کیست رحم
با سلام و روز بخیر یک هفته از تمام شدن پریودم می گذرد و دیروز صبح احساس کردم پریود شدم از جا که بلند شدم به دستشویی برم دیدم کل لباس زیرم و شلوارم خیس شد انگار کیسه آب برای زایمان پاره میشه دقیقا همونطوری. این اولین باری هستش که این اتفاق برام می افته. لطفا راهنمایی کنید که چه چیزی است؟
- سقط در هفته دوم
سلام من پس از سقطی که ماه پیش داشتم بقایای 6*5*10وحجم 0.18cc درقسمت فوقانی کاویتی رحمم هنوز هست که توی اولین پریودم هنوز دفه نشده راه حل چیه


