Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- هیسترسکوپی
سلام خانم دکتر خسته نباشید لطفا جوابمو بدید،ایا رحمی که عمل سپتوم واسش انجام شده،الان نرمال است،تواناییش واسه بارداری مثل رحم سالم است،سپتوم داخل حفره رحم بوده و عمل شده
- هایپرلازی
سلام و وقت بخیر ،بنده به علت لکه بینی های ادامه دار ده روز پیش کورتاژ تشخیصی شدم جواب پاتولوژی هایپرپلازی بدون اتوپیا بود ،دکتر گفتند باید رحم رو در بیاریم ،نظر شما چیه?
- استفاده از قرص برای قطع خونریزی
سلام با اندومتر ۱۲ میلی ۵۰ ساله هستم ۲ ماهه خونریزی دارم و رفته رفته بیشتر میشه بعلت مبتلا شدن به کرونا کورتاژ تشخیصی یه هفته بعد انجام میشود الان چطور قطع بشه
- پولیپ رخم
سلام من سونوگرافی انجام دادم ضخامت آندومترم ۱۶ و اکوژن ۲۸میلس متری مشاهده شده من اچ پی ویدازم ممکنه سرطان باشه درد شدید و مداوم دارم
- رحم رترنژن با اکوژنیسبته میومتریال هتروژن چیه
سلام من لکه بینی قطع نمیشد بخاطر مدروکسی دکتر او دی داد تازه قطع شده است پاپیل خوبه سونو امروزم رده ادنومیوز خفیف هست رحم آنته پرند رتروفلمی با اکوزنیسسته میومتریال هتروژن و رحم ابعاد ۷۰ ۵۰و تجمع مقادیری مایع حاوی تکوهای داخلی پنج سی سی هست تخمدان طبیعی مایع آزاد نیست در لگن
- هیستروسکوپی
با سلام هیستروسکوپی برای خارج سازی پولیپ، در مطب انجام میشود یا بیمارستان؟ بفرمایید بیمارستانهای طرفرقرارداد شما کدام بیمارستانها هستند؟
- جواب پاتولوژی هیستروسکوپی
Proliferactive endometrium - Endocervical mucosa with chronic cervicitis سلام جواب پاتولوژی بعد از هیستروسکوپی چون سپتوم داشتم برداشتم لطف میکنین جواب رو بهم بگین
- جواب آزمایش پاتولوژی هیستروسکوپی
سلام خانم دکتر جواب آزمایش این اومده یعنی چی؟ endometrial tissue is seen with tortuous glands lined by columnar cell with subnuclear vacuolation. stroma is edematous.
tiny endometrial polyp is seen no evidence of malignancy is seen this specimen. - پولیپ رحم
پولیپ درسای,ز14mm*8*12*دارم به من قرص مدروکسی پروژسترون تجویز کرده آیا این درمان کافیه یا بهتره همین الان هیستروسکوپی انجام بدهم
- جواب پاتولوژی پولیپ رحم
Received specimen in fomalin consists of multiple fraqents of creamy tissue admixed with blood clot measurement 4/4/0.8cm.the specimen is submitted in toto in2 blocks...endometrial polyp .non polypid endometrium .secretory endometrium 24th-25th days of a 28 day cycle.
- مربوط به زنان
سلام وقت بخیر پلیپ رحمی ممکنه در دخترمجرد هم ایجاد بشه؟
- سلام دکتر وقت بخیر جواب هیستوسکوپس منومیدهید
SP.Endometrium,biopsy Macroscopy.SRIF consists of multiple tan elastic tissue, tm.5x3x3 cm. Microscopy: supported the following diegnosis. Diagnosis:Endometrium,biopsy :
- تفسیر جواب پاتولوژی
با سلام و خسته نباشید جواب پاتولوژی من موارد ذیل ذکر شده Early secretary phase Endometrial polyp آیا مشکل خاصی دارم ؟
- هایپرپلازی رحم پیچیده بدون آتیپی
باسلام ،من قبل از عمل پولیپ رحم و زخم دهانه رحمم، سونو واژینال دادم که ضخامت آندومتر(بدون احتساب پولیپ)4mm بود ، میوم هم دارم که دکتر گفت نیاز به برداشتن نیست، بعدها عمل جواب پاتولوژیم اومده هایپرپلازی پیچیده بدون آتیپی، این خطرناکه؟ این یعنی پیش سرطانی؟
- هیستروسکوپی
سلام خانوم دکتر عزیز. من باید عمل هیستروسکوپی انجام بدم. میخواستم بدونم که چند روز بعد از پریود انجام میشه ؟ و اینکه اگر بخوام که شما عمل رو انجام بدین ، خلی باید منتظر باشم تا بهم وقت بدین ؟
- کورتاژ
سلام خسته نباشیدمن ۴ روزهست کورتاژکردم چون ضخامت لایه رحمم ۱۴ بودبعدازکورتاژخونریزی دارم وبندنمیاد بطوری که نیم ساعت ویکساعت باید نوارروعوض کنم میخواستم ببینم طبیعی هست هرازگاهی هی دردکمی دارم متشکرم اگه جوابم روبدهید
- پولیپ رحم و سقط جنین
من ۳۷ ساله هستم ۴ ماه پیش سقط داشتم چند هفته عد با tvsمشخص شد یه پولیپ اندومتریا ۱۲ میل دارم که قبل از بارداری نبود میتون اقدام به بارداری کنم یا حتما باید پولیپ دراورده بشه بعد اقدام کنم ممنونم
- لکه بینی
سلام خانم دکتر دختری مجرد 24 ساله هستم یکی دو سال میشه مدام لکه بینی دارم تحت نظر یک دکتر زنان هستم ولی خوب نشدم لطفا راهنمایی فرمایید خو
- هایپرپلازی ساده non_atipical
سلام خانوم دکتر خسته نباشی من بعد از یک شال خونریزی غیرطبیعی و استفاده از اقسام ال دی و مدرکسی پروژسترون در نهایت هیسترو شدم و جواب پاتولوژی هایپرپلازی ساده non_atipical بود ۳۰سالمه بچه ندارم ۶سال ازدواج کردم دکتر قرص مجسترول ۴۰ بهم داده ب مدت ۳ماه (ک بعد هم Dncانجام بدم) ب محض مصرف قطع شدم و دوماهش رو مصرف کردم اصلا حتی لک هم نداشتم اما بعد از دوماه الان نزدیک ۱۵روز هس ک لک وکمی خون هرروز دارم آیا با وجود این مشکل باردار میشم خیلی نگرانم 😔
- کورتاژ تشخیصی
سلام من دیروز بخاطر خوتریزی زیاد وضخامت ۱۲ اندومتر .کورتاژ تشخیصی شدم وولی از دیروز پاهام خیلی سنگین وبی حس شدن


