Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سللام ۵ماهه سزارین کردم الان جای بخیه ها ناجور درد داره میسوزه علت چیه راه میرم هم تیر میکشه
- کیست سینه چپ
- آزمایش هورمون
سلام وقتتون بخیر بنده امروز صبح ازمایش هورمون fsh و lh و انواع تیروئید داشتم ولی متاسفانه صبح مشکلی برام پیش اومد که خیلی باعث ناراحتی و گریه ام شد و نیم ساعت بعدش ازمایش دادم آیا رو جواب ازمایشم تاثیری داره ؟
- لابیاپلاستی
سلام، با مطب تماس میگیریم هزینه تقریبی عمل لابیاپلاستی رو نمیگن، میشه بگید هزینه عمل لابیاپلاستی همراه هزینه بیمارستان تقریبی چقدر میشه ؟؟یه قیمت حدودی
- سرکلاژ
سلام من هفته ۱۷ سرکلاژ شدم الان ۲۴ هفتمه با طول سرویکس ۳۱ امپول پرولوتون هفتگی و قرص ایزوپرین روزانه و شیاف دوتا در روز استفاده میکنم این روند مصرف دارو تا چندهفتگی ادامه داره تاکی باید مصرف کنم؟
- سقط جنین
علایم سقط جنین میخواستم بدونم کمترین زمانش و اینکه چه چیز مهم و قطعی میتونه نشون بده حتما سقط جنین کرده ممنونم
- ازمایش تیتربتا
سلام ببخشید من ۳۴ روز بعداز lmp آزمایش بتا دادم عددش ۳۱۰۰ بود بنظرشما نرماله یا زیاده؟
- بارداری
سلام من همونم دوقلو همسان بارداربودم که یکی از دوقلو هامو از دست دادم خواستم بدونم ب نظر شما تا چند هفتگی سزارین کنم که این قل مشکلی براش پیش نیاد؟ وزنش ۱۹۰۰ هست در هفته ۳۲ وزن اون یکی ۱۲۰۰ بود
- رشد سینه
با سلام و وقت بخیر ممنون میشم در مورد راهکارهای رشد سینه بدون عمل جراحی توضیح بدین.به عنوان مثال مصرف قرص های حاوی پرولاکتین یا ال دی و عوارض آنها
- با عرض سلام و احترام مثانه حاوی ذرات اکوژن می باشد چک ua/uc توصیه می گردد یعنی چی ؟ ممنون
- تبخال در ناحیه ی مقعد
سلام وقت بخیر هفته ۱۰بارداری هستم و در ناحیه ی مقعد دچار تبخال شده ام آیا میتونم از پمادهای تریامسینولون ان ان و پماد آلوویر ۵درصد و پماد موپیروسین ۲ درصد استفاده کنم؟
- کیست بارتولن
سلام ...من همیشه در قسمت راست غده بارتولن متورم دارم...چند سال پیش آبسه کرد ولی با خوردن چرک خشک کن سر باز کرد و عفونت دفع شد...میخواستم بدونم الان که سمت راست من مدت زیادی هست متورم هست ولی درد نداره اصلا ...توی رابطه هم مشکلی ندارم ....مشکل ساز هست ؟ احتیاج به مراجعه به دکتر هست؟
- خونریزی واژن
سلام علت خونریزی از واژن (کم) بعد ریختن منی چیه؟
- آمپول سینال آف
سلام وقت بخیر من قراره ای وی اف بشم و پزشکم برام آمپول سینال آف ۹۰۰ و ۴۵۰ داده من اول ۹۰۰ رو تزریق کردم سوالم اینه آیا درسته فرقی نداره یا نه باید اول ۴۵۰ رو تزریق میکردم ؟ و اینکه هر قلم آمپول سینال آف چند روزه ست ؟
- خونریزی و بی نظمی پریود
یکسالی میشه دچار بی نظمی پریود شدم و خونریزی شدید همراه با دفع لخته دارم دکتر واسم سه دوره قرص دزوسپتیو تجویز کردن که بعد از اون سه ماه دوماه پریود نشدم ماه سوم پریود شدم وحدود یه ماه خونریزی داشتم شدید نبود مجبور شدم دوباره دزوسپتیو مصرف کنم که بسته اول تموم شد بعد ۳ روز پریود شدم و از روز ۷ قرص رو دوباره شروع کردم ولی همچنان خونرززی زیاد دارم راهنمایی کنید چکار کنم
- درباره رحم
سلام خسته نباشید من هفده سالمه من یه ده یازده ماه ازدواج کرد من الان یه سه ماهی میشه باشگاه کاراته کار میکنم خواستم بدانم اسیب به تخمدان میزنه باعث پایین امدن تخم دان میشه یا باعث نازایی میشه
- ایه دارو روی کیست تخمدان اثر مگذارد
سلام من درد زیر شکم دارم ودر سمت چپ رحم کیست تخمدان به ابعاد ۴۸*۳۸m دارم میشه راهنمای کنید
- خارش کلیتوریس
سلام من چند روزه خارش کلیتوریس دارم خودم تحت درمان برای زخم دهانه رحم هستم ولی 2 روزه ناحیه کلیتوریس دچار خارش شده خودمم خیلی بهداشتمو رعایت میکنم باید چیکار کنم ممنون اگه پاسخ بدید.
- پلی کیستیک
من این ماه پریود نشدم هنوز،کیست کوچیکی دارم و دکتر بهم قرص سیبل داده که باید از روز پنجم بخورم ولی من هنوز بخاطر این مشکل نتونستم شروع کنم به مصرف میتونم حتی اگه نشدم قرص رو مصرف کنم یا نه
- پرده بکارت
سلام من چند بار در دوران پریودیم انگشت اشاره ام را داخل واژن فرو میکردم به دلیل خارش راستش الان متوجه شدم که احتمال اسیب دیدگی بکارت وجود داره میخواستم ببینم من که اصلا نمیتونم به پزشک مراجعه کنم الان باید خیلی نگران باشم یعنی ممکنه بکارتم پاره شده باشه ؟


